Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De er der for å gjøre det lettere å finne appene i listeb. Trykk på bokstaven, så på første bokstav i navnet til appen du skal ha. Slipper en hel del scrolling da

 

Klar over det, men jeg har nokså få apper og synes det er lettere å bare scrolle. Men nå blir det mer scrolling pga at bokstavene tar en ekstra linje.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Huff, det var dumt. Føler det blir mer uoversiktelig av å ha dem der. Rart at de er der selv om jeg er tilbake til det antall apper jeg hadde før "the incident".

Tror ikke du får de bort uten å resette telefonen. Denne listeløsningen funker greit for de som har få apper, men for de som har mange er det lite brukervennlig. Det burde vært mulig å samle appene i mapper, slik at man lettere kunne finne dem. Søket går på første bokstav, så dersom man i farten ikke husker om appen heter for eks Drive eller Nokia Drive, må man innom både D og N før man finner den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Dersom man skal ha alle apper gruppert på hjemmeskjermen, blir den veldig lang. Jeg foretrekker å ha de jeg bruker regelmessig/ofte på hjemmeskjermen, og de andre i listen.

Lenke til kommentar

Hm, jeg har ca tre/fire skjermer med apps, gruppert med merkelapper, og jeg bruker ikke mer enn 3/4 av vidden. Da har jeg 74-ish tiles på hjemme skjermen (hvor jeg bruker kun 3/4 av vidden), hvorav 6 er 2x2 size.

Veldig oversiktlig.

Bruker du mange flere enn meg?

Endret av Slai
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En på finn som selger en Ativ s til 2000. Noe å vurdere?

 

Det synes jeg så absolutt, ativ s er en flott og brukervennlig telefon som tar gode bilder og har bra batteritid.

WP begynner å få nok apps selv om jeg personlig savner NRK tv.

Telefonen er lett og har en fin skjerm og den fysiske hjem knappen er også flott.

Lenke til kommentar

Får se om jeg ikke klarer å vinne en Samsung Ativ S på jobb denne måneden, bytta den med en Nokia Lumia 920 mot et lite mellomlegg og da kjøre tvilling mellom iPhone 5 og Lumia 920. Da kan jeg endelig få litt hands-on erfaring med Windows Phone 8 og se om det er noe som faller i smak.

 

Har ikke turt å punge ut for en telefon, tør ei heller ikke å gå over permanent enda da det er endel aspekter jeg er veldig usikker på og de fleste jeg kjenner som har gikk Windows Phone 8 et skikkelig forsøk over et par uker har stort sett gått tilbake til iOS / Android.

 

Men vinner man en på jobb så finnes det ikke lenger noen unnskyldning for å ikke prøve ut selv. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...