Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Via browser, applikasjon eller den integrerte delen under "personer". Må nesten teste deg frem. Jeg trives godt med en blanding av disse. Applikasjonen i WP8 fungerer helt greit, men litt smårar. Å bruke browseren synes jeg er best om jeg skal dypdykke litt, kjekt å pinne den til startskjermen. Ellers til enkle ting bruker jeg "personer".

Lenke til kommentar

Var på expert i går å de hadde fått inn en radio/ musikkspiller man kunne legge lumia 920 på så ladet den + trådløs overføring av lyd. Det vil si man kunne legge Lumian på ett punkt der du får opp en bekreftelses mld på tlf så kan du gå inn på feks spotify å spille av på høytalerne mens du går rund å har mobilen i lomma.

 

Det jeg lurer på er om noen vet om det selges bare den docking som man kan koble til anlegget? sånn som iphone har?

Lenke til kommentar

Var på expert i går å de hadde fått inn en radio/ musikkspiller man kunne legge lumia 920 på så ladet den + trådløs overføring av lyd. Det vil si man kunne legge Lumian på ett punkt der du får opp en bekreftelses mld på tlf så kan du gå inn på feks spotify å spille av på høytalerne mens du går rund å har mobilen i lomma.

 

Det jeg lurer på er om noen vet om det selges bare den docking som man kan koble til anlegget? sånn som iphone har?

 

Usikker på hva du mener, men Nokia har denne som jeg tror er fin

 

http://cdon.no/elektronikk/nokia_md-310_bt_wireless_music_receiver_-_black-15651652

Lenke til kommentar

Hva med den høyttaleren Nokia, som de reklamerer for. Har ikke den avspilling så du kan gå rundt i heimen? Den har jo lading.

 

 

Ja JBL eller noe sånt har lagd en radio som man kan lade mobilen og spille av musikk trådløst men jeg har ikke bruk for høytalerne jeg trenger engentlig den platen du kan lade mobilen på å overføre musikk trådløst til mitt anlegg i stua

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Jeg har bestilt meg en sånn ladeplate og vurderer å montere den fast i skrivebordet som en annen her i tråden har gjort.

Hvor nærme må platen være telefonen for at telefonen skal lade?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...