Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden

Gjest Slettet+32asd4f

110 stemmer

1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

• Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Prøv en annen kabel. Etter gjentatte tilsvarende problemer har jeg kjøpt et USB-multimeter, slik at jeg kan lese av ladestrømmen som hver enhet trekker. Har kastet 2 kabler de siste månedene, med samme problem som du beskriver. Lading indikeres, men det lades ikke likevel, og når jeg måler ser jeg at det trekkes kun en brøkdel av vanlig ladestrøm. 

Lenke til kommentar

hallo, noen her som vet om man kan installere apper som microsift ikke støtter? tenker f.eks på 6snap(snapchat for wp). har lastet ned filen og lagt på sdkort. men når jeg skal installeres vil den ikke.

only google knows...

6snap vil ikkje gå så bra uansett, kontoen din blir stengt.

Lenke til kommentar

hallo, noen her som vet om man kan installere apper som microsift ikke støtter? tenker f.eks på 6snap(snapchat for wp). har lastet ned filen og lagt på sdkort. men når jeg skal installeres vil den ikke.

Jeg har 6snap på telefonen, men virker ikke lenger. Har en Galaxy S6 også, så har snapchat der. Tror det å bruke en Android eller iOS enhet er eneste muligheten for tiden.

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For øyeblikket ligger Lumia 830 og 640 til samme pris (i følge prisjakt). Trenger å oppgradere en sliten 520. Hva mener folket er det beste kjøpet?

Personlig ble 640 veldig seig i responsen, det merkes god at den bare har 1 gb ram.

Ble 640. Dama er storfornøyd (men har kanskje heller ikke så store krav). Men, det virker som om høyttaleren som man hører i ved telefonsamtaler er litt av og på. Er det et kjent problem?
Lenke til kommentar

Noen som vet et bra renseprogram til wp8? Som rydder/renser som f.eks. Ccleaner gjør på datamaskinen?

Ikke nødvendig på WP. Eller for å si det på en annen måte; hvis det er såpass mye galt med telefonen din så gjør hard reset en bedre jobb i å rydde opp i problemer.

Register og OS er ganske låst, og ikke opp til tredjeparts programmer å rydde i.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Funker ikke disqus i noen nettlesere i windows phone? F.eks Itavisen sine diskusjoner kommer jo ikke opp i noen browsere jeg har prøvd.

Og Swype, virker ikke det heller med norsk tastatur? Sist det var nevnt i tråden her var vel i april, regner med det ikke har skjedd noe siden da...

Endret av dobbelmann
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...