Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Så lenge du har Telenor eller Djuice. Jeg har ikke, så svaret er nei for min del.

 

Ser ut som det kommer til flere :)

 

Bankid...

Hvem kan få?

For å få BankID på mobil må du være kunde i DNB, Skandiabanken, Terra eller Sparebank1, og du må ha mobilabonnement hos Telenor, Djuice, Talkmore, Hello* Norway eller Phonero*. Flere operatører og banker vil lansere tjenesten i løpet av månedene som kommer. (*bestill nytt SIM-kort fra operatør).

 

Gå til banken din og logg deg inn i nettbanken. Derfra kan du bestille BankID på mobil på et par minutter.

 

https://www.bankid.no/Dette-er-BankID/BankID-pa-mobil/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Finnes det noe informasjon om Microsoft har planer om å få på plass en AirPlay liggende løsning? Skal de gå all-inn når det gjelder integrering mellom produkter så er smarte, sømløse og ikke minst effektive løsninger som AirPlay noe de må få på plass.

 

Xbox Smart Glass kunne vell på flere måter minne litt om en AirPlay Mirroring til Xbox 360, men alt jeg har lest om det til nå er at det fungerer temmelig halvveis?

Lenke til kommentar

Noen her som har, eller har prøvd Lumia 820 og kan si noe om den? Prisen på 920 er litt stiv for min del, og derfor driver jeg og sikler på 820, ettersom jeg har lyst til å prøve WP8. Det varierer litt hva diverse nettsider synes om den, men stort sett virker det som den innfrir i forhold til prisen.

Lenke til kommentar

Finnes det noe informasjon om Microsoft har planer om å få på plass en AirPlay liggende løsning? Skal de gå all-inn når det gjelder integrering mellom produkter så er smarte, sømløse og ikke minst effektive løsninger som AirPlay noe de må få på plass.

 

Xbox Smart Glass kunne vell på flere måter minne litt om en AirPlay Mirroring til Xbox 360, men alt jeg har lest om det til nå er at det fungerer temmelig halvveis?

 

Microsoft har vel allerede PlayTo som bygger på DLNA-standarden, hadde i hvert fall en app på WP7 og Nokia jobber så vidt jeg har fått med meg med sin PlayTo app for WP8., men personlig synest jeg alle slike tjenester er halveis, og håper at vi får WirelessHD i mobiltelefonene iløpet av året.

Lenke til kommentar

 

Gå inn på musikk + video og innstillinger, der kan du skru på Xbox Music og opprette konto.

fannt it. Men herre min flosshatt for en rotete og elendig tjeneste. Klarer ikke skjønne hvorfor,noe av musikken der inne kun spiller 30sek, klarer ikke å legge til enkeltsanger i spillelister...

 

kan,hende jeg er teit, men kan noen gi meg en quickstartguide? For dette er elendig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...