Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden

Gjest Slettet+32asd4f

110 stemmer

1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

• Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm... De har lumia 735 til 1700,- på lefdal nå... Vurderer nesten å bytte ut min 1520... Hva vil forskjellene for meg være, bortsett fra at jeg får en mindre skjerm og telefon, som er etterlengtet...

Å åpne å lukke applikasjoner blir tregere og webapplikasjoner blir tregere. Jeg lurer på hvilke idiot i Nokia som tenkte det var en god i idé å bytte ut qualcomm dobbelkjernen i billigmodellen med en enda tregere firekjerner.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Nokia hadde jo som vane å lansere en toppmodell sånn ca 4-5 mnd før du fikk kjøpt den i butikken. Og da var den ikke så heftig spesifisert lenger. Tror Nokia tapte mye på den taktikken. Vi får se om Microsoft har tenkt å gjøre det på samme måten.

Lenke til kommentar

Satser på MS klarer strømlinjeforme Lumia. Vi trenger en high end stor linje (5.5+), en flagship normalstørrelse linje (930ish), og en billig litenlinje. Er det vits å ha 5-serien, 6-serien, 7-serien, 8-serien, 9-serien, 10-serien, og 15-serien? Virker som om de tar en Samsung der, uten at jeg vet hvorvidt det er en god idé eller ei. Selv syntes jeg det virker litt rotete.

Lenke til kommentar

I eit par månedar no har Nordea sin app hatt ei kjempe lang oppstartstid, noko som har gjort den ganske ubrukeleg. I dag fekk appen ei oppdatering. Oppstartstida er no som den skal, men no har det blitt slik at om ein skal inn i mobilbanken, då blir man sendt inn i nettlesaren. Fantastisk.

Lenke til kommentar

så hva gjør folket nå som har ativ s. holder de seg til offisielle oppdateringer eller fortsetter de å kjøre inn previews for developers? telefonen funker jo som stein men det er jo litt smågøy å oppgradere:D kanskje bare småting som kommer..

Lenke til kommentar

nei det er vel ikke store greiene som kommer nå framover. installerte to oppdateringer i går, var egentlig ikke meninga. neste store steget er vel windows phone 10 så får vi se om det kommer til våre mobiler. det hadde jo vært en gledelig overraskelse i såfall..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...