Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden

Gjest Slettet+32asd4f

110 stemmer

1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

• Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NrK TV-appen... Før kunne jeg klikke på avspillingsvinduer i IE, så åpnet appen seg og spilte av korrekt video. Nå for tiden får jeg bare feilmelding. Blir omdirigert til nedlastingsside for androidappen. Noen som har tanker rundt dette?

Lenke til kommentar

NrK TV-appen... Før kunne jeg klikke på avspillingsvinduer i IE, så åpnet appen seg og spilte av korrekt video. Nå for tiden får jeg bare feilmelding. Blir omdirigert til nedlastingsside for androidappen. Noen som har tanker rundt dette?

Bruker du Developers Preview? I så fall skjer det pga noen endringer gjort i Update 1.

Den feilen har jeg hatt helt siden 8.1 kom ut. Altså ingenting med DP eller update 1 å gjøre. Virker som om appen ikke vet at den har internett tilkobling. Har vært i kontakt med NRK, de får frem feilen, men har ikke klart å løse det

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

Bruker du Developers Preview? I så fall skjer det pga noen endringer gjort i Update 1.

Ja, et rungende ja. Lumia 1020 btw.

Lenke til kommentar

Jeg har en Nokia 1020 som jeg forsøker å dele internett-koblingen med min MacBook Air. Problemet er at koblingen faller ut etter ca.30sek, og dette gjentar seg hele tiden. Noen her som har opplevd det samme og hat en løsning (og kan forklare meg hvorfor de ikke har usb-tethering som en mulighet, grrrrrr).

Lenke til kommentar

Jeg har en Nokia 1020 som jeg forsøker å dele internett-koblingen med min MacBook Air. Problemet er at koblingen faller ut etter ca.30sek, og dette gjentar seg hele tiden. Noen her som har opplevd det samme og hat en løsning (og kan forklare meg hvorfor de ikke har usb-tethering som en mulighet, grrrrrr).

Skjer det samme mot alle enheter som kobler seg på? Eller er det bare din macbook som sliter?

Lenke til kommentar

Ikke problem her.

Noen ganger innimella kan det se ut som om om forbindelsen brytes relativt kjapt etter at den er oppretta, men gjenopprettes omtrent umiddelbart etterpå.

Om det kan ha noen betydning:

Nokia 1020 med "ordinær" 8.1. (DP er ikke helt min greie.)

MacBook Air Mid 2013.

Lenke til kommentar

Etter at jeg oppgraderte til nyeste OSet på telefonen har jeg brukt facebooks egen messenger. Jeg synes den appen er treg og dårlig. Jeg ønsker å ha det slik jeg hadde det før, med at meldingene gjennom facebook kom i SMS-innboksen. Jeg finner dog ingen innstillinger for å få det tilbake dit? Er det lost cause?

Lenke til kommentar

Etter at jeg oppgraderte til nyeste OSet på telefonen har jeg brukt facebooks egen messenger. Jeg synes den appen er treg og dårlig. Jeg ønsker å ha det slik jeg hadde det før, med at meldingene gjennom facebook kom i SMS-innboksen. Jeg finner dog ingen innstillinger for å få det tilbake dit? Er det lost cause?

Det er beklageligvis en lost case.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Har en Lumia 820 med knust glass og skjermlåsen på.

What todo?

Ønsker å få synket den med outlook samt backup, men det er tilsynelatende umulig når skjermen er låst og ikke kan låses opp.

Lenke til kommentar

Si meg kommer ingen apps på wp8.1 med egne notifikasjonslyder? De innebygde er ganske kjedelige.

Ja. I noen apper har hatt muligheten til å velge mellom forskjellige notifikasjonslyder en god stund.

Med 8.1 har man også mulighet til å gå inn i innstillinger å sette opp hvordan hver enkelt app som gir notifikasjoner skal fungere, deriblant hvilken lyd den skal bruke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...