Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden

Gjest Slettet+32asd4f

110 stemmer

1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

• Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NL920 støtter ikke automatisk mms oppsett, det må gjøres manuelt, ihvertfall med Telenor abonnement. Forsøk å ringe teknisk kundestøtte hos Chess.

Det er jeg klar over, og jeg har også vært i kontakt med chess vedrørende dette. Men de rakk antageligvis ikke å svare meg på siste mailen før arbeidsdagen var over. Er jeg heldig får jeg svar med løsning over helgen. Men de første løsningsforslagene deres fungerte ikke. For øvrig kjapp og god kundeservice. Har skjønt at MMS på disse telefonene er en utfordring. Jeg håpte imidlertid at det kanskje var noen her inne som kunne ha løsningen, slik at jeg fikk den før helgen! :)

Endret av RichardNoname
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

På Android legger all reklame epost osv seg i en egen mappe. På min Windows, kommer alt på innboks. Noe jeg kan gjøre for å slippe all den posten jeg ikke trenger? Samt må man krysse en og en epost for å slette, ikke noe mulighet å velge alle, så slett?

Hvilken mail? Gmail? Da kan du lage filtre på mailen. Det gjøres lettest på webben.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en Lumia 1520 for noen få dager siden (min første WP) er veldig fornøyd så langt, men nå får jeg ikke wifi på hjemme nettet lengre. Når jeg kobler til nettet står det "kunne ikke koble til" og i status menyen "begrenset" Kjøpte telefonen for 4 dager siden og nettet har fungert slik det skal i litt over to dager. Skjønner ikke hva som er feil da jeg har to win8.1 maskiner og to android enheter på nett(mobil, nettbrett).

Håper det er noen her som kan hjelpe meg :)

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en Lumia 1520 for noen få dager siden (min første WP) er veldig fornøyd så langt, men nå får jeg ikke wifi på hjemme nettet lengre. Når jeg kobler til nettet står det "kunne ikke koble til" og i status menyen "begrenset" Kjøpte telefonen for 4 dager siden og nettet har fungert slik det skal i litt over to dager. Skjønner ikke hva som er feil da jeg har to win8.1 maskiner og to android enheter på nett(mobil, nettbrett).

Først forsøk å slå av og på telefonen. Fungerer ikke det, så restart routeren.

Lenke til kommentar

Har slått av og på telefonen, samt gjort en soft reset (hold inne volum og av knapp i ca 10sek til telefonen slår seg av) ruteren har også blitt restartet. Som sagt så har alle mine andre dingser wifi tilkobling så synes det er litt rart.

Lenke til kommentar

Har slått av og på telefonen, samt gjort en soft reset (hold inne volum og av knapp i ca 10sek til telefonen slår seg av) ruteren har også blitt restartet. Som sagt så har alle mine andre dingser wifi tilkobling så synes det er litt rart.

Hvilken router er det? Har vært borti noen Nextgentel routere som har laget krøll.

Du kan prøve å slette wifi tilkoblingen å legge den til på nytt.

Hvilken WP versjon har du?

Lenke til kommentar

Prøvd å slette nettverket fra telefonen (hold inne) og legge til på nytt?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilken router er det? Har vært borti noen Nextgentel routere som har laget krøll.

Du kan prøve å slette wifi tilkoblingen å legge den til på nytt.

Hvilken WP versjon har du?

Har nett gjennom Get/Eidsiva. Ruteren står i overetasjen til han jeg leier hos, så jeg er ikke helt sikker på hva ruteren heter. Har prøvd å slette wifi tilkoblingen mange ganger, får bare opp meldingen "kan ikke koble til" etter det står det "ingen internett tilgang" under navnet på nettet.

OS versjon: 8.10.12397.895

Lenke til kommentar

.

Klarer du koble til andre wifi nett?

Koblet meg til HiG nettet på torsdagen og det funket fint, har ikke hatt muligheten for og teste andre nå i helgen. Satte opp PCen som hotspot og det funket i ca 1time. Gjorde hard reset av telefonen to ganger og sitter nå med et nett som detter og kobler seg på igjen, men er ikke stabilt. Sitter nå og laster ned appene jeg hadde, men går utrolig tregt så det fungerer ikke optimalt..

Min første WP jeg har brukt og inntrykket er ikke helt optimalt.. mye tull med apper som ikke vil starte og nett som ikke fungerer, men ellers en fin telefon.

EDIT: Nå kan jeg ikke koble til lengre.

Endret av oTorven
Lenke til kommentar

.

Klarer du koble til andre wifi nett?

Koblet meg til HiG nettet på torsdagen og det funket fint, har ikke hatt muligheten for og teste andre nå i helgen. Satte opp PCen som hotspot og det funket i ca 1time. Gjorde hard reset av telefonen to ganger og sitter nå med et nett som detter og kobler seg på igjen, men er ikke stabilt. Sitter nå og laster ned appene jeg hadde, men går utrolig tregt så det fungerer ikke optimalt..

Min første WP jeg har brukt og inntrykket er ikke helt optimalt.. mye tull med apper som ikke vil starte og nett som ikke fungerer, men ellers en fin telefon.

EDIT: Nå kan jeg ikke koble til lengre.

Fikk selv dette problemet hjemme hos min mor. Hun har en Thomson router. En soft reset fikset feilen, ilag me å slå av og på routeren

Lenke til kommentar

Det er nok bare et tidsspørsmål før 6snap slutter å fungere. Etter skandalen hvor 100 tusenvis av snapchat bilder ble lekket/stjålet fra 3. parts programvare, kan jeg ikke skjønne at snapchat ikke kommer til å sette foten ned og få en slutt på all 3. parts snapchat programvare.

Lenke til kommentar

Jeg har en L920 nå som sliter skikkelig med batteriet, den er alltid på 4 - 5 % selv om den er ladet hele natten, så skrur den seg av. Jeg skrur den på igjen, så har den 90% igjen, det varer kanskje 2 timer så er den ned på 0 igjen.

Jeg vurderer ny tlf men vet ikke hvem jeg skal velge :nei: vurderer L930, er det noen som vet når netcom eller onecall får inn L830?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...