Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Me-tile viser deg antall notifications (feks facebook), og siste aktiviteten du gjorde, om jeg husker rett, feks en tweet.

Group viser deg de du har i gruppen, og siste whatever de gjorde, feks en facebookstatus.

Kontakter gjør samme, bare for alle kontaktene, evt 1 spesifikk kontakt (bror, dama, whatever you may choose).

 

Og nei, det er ikke revolusjonerende. De kan vise siste email/mld også, though. Om jeg husker rett.

Endret av Slai
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen andre som har merket at batterietiden på HTX 8X ble betraktlig bedre etter oppdateringen som jeg i alle fall gjorde på fredag?

Til nå har jeg vært nede i 20-30% før tolv på kvelden uten at jeg har brukt telefonen noe veldig mye.

I natt la jeg meg i fire tiden og da var den fortsatt på 60%, og da hadde jeg brukt telefonen en del.

Så det er jo en kjempe forskjell.

 

Har en batteriapp og grafene var før oppdateringen "grusomme" det gikk bratt nedover.

Nå går den mer jevnt nedover.

 

wp_ss_20121216_0001.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Telenor og Djuice bruke en app som heter Faktura. Funker gull

Nokia har også gitt ut en app som heter Tellere. Holder kontroll på forbruket ditt, og du kan selv sette grensene, slik at du får beskjed når du nærmer deg grensen for maks i

Jeg har prøvd å bestille hos Djuice i 3 uker nå. Bestillingen er igjennom etter mye mas, men enda ikke sett snurten av telefonen. Føler meg nesten berettiget til å få den rabatten..

 

Og du har selvfølgelig tatt kontakt med de og hørt hva som skjer? Er vel ikke djuice selv som står for leveringen.

Har bestillt 3 telefoner der, og aldri selv hatt problemer.

 

Har det kommet noen app enda som viser dataforbruk på telefonen?

Hadde vært morsomt å sett hvor mye jeg egentlig bruker. :p

 

Kan bruke appen Faktura, om du er Telenor eller Djuice kunder.

Ellers kan du også bruke Tellere, som Nokia selv har laget. Denne holder kontroll på forbruket ditt, samtidig som du selv kan sette grensene på pakkene, slik at den gir beskjed når du nærmer deg maks grensen på pakkene. Kjekk sak

Lenke til kommentar

Og du har selvfølgelig tatt kontakt med de og hørt hva som skjer? Er vel ikke djuice selv som står for leveringen.

Har bestillt 3 telefoner der, og aldri selv hatt problemer.

Ja, men skal ringe etterpå igjen, en stund siden sist.

Nemlig en eller annen feil i telenors systemer, som gjorde at jeg ikke kunne bestille via nettet. Fikk alltid en feilmelding opp. Andre kunne bestille helt fint. Etter mail og facebook endte det med at jeg har prata med de en del ganger på telefon. De klarte heller ikke kjøre igjennom bestillingen min manuelt først, så ble ringt opp mange ganger. Nå har jeg fått sim kort, men det er alt.

Mye mas, ingen vet hva feilen er. Er kanskje et spesialtegn i navnet mitt, men fjerner man det går ikke bestillingen igjennom pga ikke samsvar mellom personnr og navn osv. :p

 

Så det er nok en "special case" med meg, og ikke noe som trenger å stoppe meg fra å anbefale Djuice til andre. Men irriterende at det skjer.

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Kan bruke appen Faktura, om du er Telenor eller Djuice kunder.

Ellers kan du også bruke Tellere, som Nokia selv har laget. Denne holder kontroll på forbruket ditt, samtidig som du selv kan sette grensene på pakkene, slik at den gir beskjed når du nærmer deg maks grensen på pakkene. Kjekk sak

Takk for tipset. Desverre er ikke Tellere oppdatert enda, så den vil ikke installeres på min Lumia 920 da det står at den kun støtter 800x480 oppløsning.

Får vel bare vente å se om den snart oppdateres.

Lenke til kommentar

Synes i alle fall at det er veldig rart at ikke Microsoft har åpnet for dette...hvorfor sperre muligheten?? Enten får de lage en app selv da til lanseringen, eller i alle fall gi noen andre muligheten til å lage en slik app.

Men neida, i 2012 måler vi ikke datatrafikken over 3G, alle må ha ubegrenset datatrafikk.

Er det mest irriterende med WP8 for øyeblikket for min del, og venter vel bare på en safting regning fra Tele2 med overforbruk. (som jeg ikke har noen mulighet til å se før det faktisk har skjedd)

Lenke til kommentar

Presenterte ikke MS en egen App for dette når de lanserte da? Hvor i alle dager ble det av den?

 

Correction: http://wmpoweruser.com/no-universal-data-counter-feature-in-wp8-as-data-sense-is-carrier-dependent/

 

bais......

 

Er nok opp til mobiloperatørene å ta tak i dette... Telenor, Netcom...

At&T i USA har dette for WP8, man aner ikke om Telenor og de andre jobber med det.

Inkluderer jo også komprimering av data til nettleser så forbruket skal gå ytterligere ned...

Foreslår å sende e-post med forespørsel til operatør (mase ;) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...