Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden

Gjest Slettet+32asd4f

110 stemmer

1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

• Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som sliter med at messenger appen er helt sykt treg og full av bugs? Jeg tok nettopp tiden på hvor lang tid det tok for meg å lese en facebook melding som kom inn; det tok 19 sekunder!!!

Det er tregere enn iphone 1. Hva faen?

Takk for meg.

Mmessenger sykt treg her også.. Oppdaterin, for å få fram meldinga bruker vannvittig tid.. Akkurat som den loader... Irriterende!!!

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som sliter med at messenger appen er helt sykt treg og full av bugs? Jeg tok nettopp tiden på hvor lang tid det tok for meg å lese en facebook melding som kom inn; det tok 19 sekunder!!!

Det er tregere enn iphone 1. Hva faen?

Takk for meg.

Den bruker veldig lang tid! I tillegg er den dritdårlig. Hvis man er i en samtale må man ut av samtalen for å laste inn den nye meldingen. I tillegg oppdaterer den seg ikke hvis jeg svarer på en melding på PCen. Da må jeg først åpne Facebook-appen for å fjerne notification derfra, for så å åpne messenger-appen for å fjerne notification der. Helt utrolig! Jeg har skrudd av å få Facebook-meldingene sammen med SMSene, for ellers måtte jeg gått inn der også.

Lenke til kommentar

At Messenger appen er så dårlig er utrolig... Hvor vanskelig kan det være.... Når jeg er pålogget på jobbtelefonen kommer varslene med en gang, og ingen forsinkelse. Men på 1520en min, kommer gjerne varslene lenge etter at jeg har lest meldingen, og svart på de... Og som du sier, må ut av appen og inn igjen for å lese medlingene som kommer inn...

Lenke til kommentar

Mystisk, på min 930 fungerer den veldig bra :)

Hva er veldig bra? Hvor mange sekunder tar det fra du trykker på en messenger notifikasjon til du kan lese meldingen?

Tenker du på notifikasjon i notifikasjonssenteret? Nå har jeg ingen notifikasjoner der for øyeblikket, men har aldri stusset over at det har tatt langt tid iallefall.

Fra jeg trykker på flisa til appen åpner seg tar det: 2 sekunder.

Fra jeg trykker på en samtale til jeg ser den tar det: 2 sekunder.

Mulig det er sakte, men for meg fungerer det greit. Og samtalene dukker relativt fort opp, jeg har ikke stusset noe over det heller egentlig (mulig jeg ikke har fult godt nok med). Den ble forøvrig oppdatert i dag.

Lenke til kommentar

Lite tips angående nettleseren.

Har slitt lenge me at dennikke hopper til siste leste innlegg.

Gå inn på innstillinger - avanserte innstillinger.

Her finner man valget innformasjonskapsler fra nettsteder.

Denne står på blokker noen. Dette gjør at nettleseren ikke husker hvor man var

Jeg slo den av og på så fikset dette seg elegant :)

Etter dette begynten også facebook kommenteringen på f.eks VG på fungere igjen.

Endret av Stig-Arne
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...