Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden

Gjest Slettet+32asd4f

110 stemmer

1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

• Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Kan man virkelig ikke legge til ord i ordlista i WP 8.1? +-knappen som pleide å være der, er borte. :/

Visstnok en snag i en del språkversjoner. Link. Antar den blir fikset etterhvert, men det går jo an å rapportere den. Jo flere jo bedre.

Geir :)

Takk for info. Rart at det har blitt bort, egentlig. Lei av hege hver gang jeg ler. :p

Lenke til kommentar

Hei godtfolk! Har et spørsmål generelt om WP. Finnes det muligheter for automatisk nummeroppslag på innkommende anrop WP (mens det ringer)? På jobb tviholder jeg på min gamle Nokia E52 for å beholde denne funksjonen. Dette fungerer på Android, men ikke på iOS. Hvordan er ståa i WP-leiren her? Har valget mellom iPhone og WP for ny telefon og er uansett fristet til å prøve WP for å få testet det, men dersom det ikke fungerer med nummeroppslag tror jeg at den gamle sliteren av en Nokia får holde ut litt til.

Lenke til kommentar

Er det normalt at etter 8.1 oppgradering blir batteritiden halvert på min 1020?. med 8.0 holdt den i 4 dager uten bruk, og nå er tiden halvert. Har også 2 HTC tlf(android), og de holder begge ca 8 dager uten bruk.

1020 har vært satt til minste strømforbruk på alle innstillinger, det eneste forbruk den måtte ha er wifi

Takk på forhånd

Lenke til kommentar

Mobilnerd; can't do it. Trenger en mobil som lar seg enhåndsoperere, har penn, og det er for mye jeg liker med Android som WP ikke satser på.

Hvis note4 ikke hadde kommet straks, og min note3 døde, hadde jeg nok tatt den, dog.

Skjønner godt du velger den over iPhone, da det er veldig like OS. Litt annerledes med Android =/

Lenke til kommentar

Så på en 930 på mandag.

Alle bør kjøpe en 930.

Hvis de ikke trenger en note4.

Digger den telefonen. Dødstøff.

Jeg kjøpte 1020 gjennom 1års binding i Djuice (aldri mer) og så at den gikk ned til 1995 hos Lefdal rimelig kort tid etter...ikke veldig lenge etter lansering egentlig.

Jeg har jo en relativt ny 1020, men skal sjekke ut 930 når dette skjer :)

Er det noen vesentlige forskjeller på disse to telefonene?

Lenke til kommentar

Jeg trenger et tips om en Windows Phone telefon, jeg er lei Android og vil tilbake. Min Samsung S4 er i ferd med å dø, og nå bruker jeg en Lumia 520. 520 er en knalltelefon i forhold til prisen, men jeg merker at jeg faktisk trenger litt mer kraft, spesielt mer minne er ønskelig.

Min S4 har selvfølgelig binding enda (til mai neste år) på et bedriftsabonnement, så en ny kjempedyr mobil er ikke aktuelt. Jeg trenger altså en "billig" men god Windows Phone telefon. Tips mottas med takk! :)

Lenke til kommentar

Jeg trenger et tips om en Windows Phone telefon, jeg er lei Android og vil tilbake. Min Samsung S4 er i ferd med å dø, og nå bruker jeg en Lumia 520. 520 er en knalltelefon i forhold til prisen, men jeg merker at jeg faktisk trenger litt mer kraft, spesielt mer minne er ønskelig.

Min S4 har selvfølgelig binding enda (til mai neste år) på et bedriftsabonnement, så en ny kjempedyr mobil er ikke aktuelt. Jeg trenger altså en "billig" men god Windows Phone telefon. Tips mottas med takk! :)

De gangene 1020 er nede i underkant av 2000 kr mener jeg det er tidenes røverkjøp på en Windows Phonem som både er rask og overlegen på bildefronten. Den har riktignok ikke 1080p skjerm, da må du uansett opp i en vesentlig høyere prisklasse foreløpig. Lumia 820 koster i underkant av 3000, det er jo et alternativ, men jeg mener likevel 1020 er veien å gå om du ikke har planer om å bruke mer enn 3000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...