Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke rart det ikke ser ut som om noen bruker Windows Phone på nett...

Her det som kommer opp i statistikken når jeg er inne på en side og tester...

1 01-12-12 Kl. 16:53:34 . . 10 sidevisninger . . Varighet: 00:07:05 (t:m:s)

fra IP: 83.109.xxx.xxx - Nettleser: MSIE 8 - Os: Win XP - Skjermoppl.: 1024x768

Klikk fra: Ukjent

 

win xp og ie8... Har Lumia 920 wp8

Kanskje det statistikkverktøyene rundt omkring som ikke henger med helt i utviklingen...

Endret av Xaphoon
Lenke til kommentar

Jeg nevnte det samme der vedrørende en artikkel på itavisen, og her er svaret jeg fikk i fra ansvarlige for artikkelen.

 

"Scores bruker cookies og ikke IP. De har en unik cookie for hver nettleser. Denne registrerer også OS. Det kan tenkes det finnes feilkilder her – det har tidligere vært tilfelle med desktop. Men våre tall backes jo opp av statistikker fra blant annet Kantar World Panel, som ved siste måling (oktober 2012) opererte med en andel på verdensbasis for WP (totalt) på litt under to prosent.

 

Jeg vet at det er solgt relativt færre WP-telefoner i Norge enn i andre europeiske land, så noen stor andel er det uansett ikke snakk om.

 

Scores (som er eid av det tyske Springer-konsernet) brukes at det store flertallet av europeiske nettpublikasjoner og regnes som «gullstandarden». Dersom det oppstår feil, blir disse gjerne rettet raskt. Jeg vil tro at om de er helt på jordet, ville Microsoft sagt fra. Det er jo disse tallene pressen forholder seg til, og en kunstig lav andel kan de jo ikke leve med.

 

Med hilsen

 

Tore Neset

Redaktør

ITavisen.no"

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

http://conversations...n-1todtmta1cc13

 

"As introduced back in August, Welcome Home for Windows Phone makes moving to Nokia Lumia super easy. Just load this application on your computer (it doesn’t matter if you’re on a PC or a Mac – it works with both) and plug in your old phone.

 

In a few guided steps, all your crucial content is pulled off your old phone and imported into to your Nokia Lumia. Whether your old phone was an iPhone, a BlackBerry or an Android device, Welcome Home makes your new Lumia phone feel like, well, home.

 

Today we’re glad to inform you that Welcome Home for Windows Phone has been updated for the brand new Lumia phones that are running Windows Phone 8, which include the Nokia Lumia 920, Lumia 820, Lumia 822 and Lumia 810.

 

Markspace, the company behind Welcome Home for Windows Phone have made this app drop-dead simple to use. Just plug in your new Lumia and the application copies over your contacts, calendars, videos, photos and music from your old iPhone, BlackBerry or Android phone.

 

Using the application is relatively easy – just plug in your device and use the onscreen prompts to move data off your old phone and import it into your lovely new Lumia."

 

Veldig snedig program, muligens greit å legge i førstepost for nykonverterte?

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Ny rimelig og liten lumia med WP8:

 

http://conversations...okia-lumia-620/

 

NFC og minnekortstøtte opp til 64gb, samt at den ser NICE ut. Ikke ille HW heller, ser det ut til.

 

edit:

 

 

 

New Features for Xbox Music Cloud Collection on WP8, Xbox and Windows 8 coming soon?

 

"I just had a chat with Windows Phone support attempting to solve an issue with Xbox Music songs not appearing on my phone. The answers I got were interesting and I wanted to share with everyone."

 

http://forums.wpcentral.com/windows-phone-8/206978-new-features-xbox-music-cloud-collection-wp8-xbox-windows-8-coming-soon.html

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Noen som har funnet ut hvordan man får podcast? Ser det er nevnt tidligere, men ikke noe svar enda.

Må si overgangen fra ios til lumia 920 har gått veldig bra, men wp8 har noen irriterende mangler.

 

På microsoft sine sider står det På Start , trykk Store , og trykk deretter Podcaster.

Problemet er at det ikke står Podcast noe sted,..

Endret av olem26
Lenke til kommentar

Har hatt min Lumia 920 i litt over en uke nå og må si jeg er veldig fornøyd med telefonen. Softwaren derimot er jeg litt forvirret over.

Det jeg er ute etter når jeg kjøper en mobiltelefon er egentlig ting jeg anser som ting man normalt kan forvente av en smarttelefon:

- Kontaktliste med navn og telefonnummer på telefonen

- Kalender på telefonen med muligheter for avtaler og alarmer.

 

Og dette er jo helt grunnlegende ting vil jeg påstå.

Problemet er at jeg ikke får til dette på noen god måte i Windows Phone 8. Uansett hva jeg foretar meg blir ikke kontaktene mine eller avtalene mine på telefonen, de "forsvinner" også opp i skyen. Og det er ikke en funksjonalitet jeg er interessert i eller føler et behov for å ha. Eneste løsningen jeg har funnet så langt er å ikke ha en Microsoft Account på telefonen, men det virker jo ganske håpløst. Det gjør jo blant annet at jeg ikke får tilgang til kjøpte apps.

Så er det noen som sitter på en løsning på hvordan jeg kan få til dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...