Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden

Gjest Slettet+32asd4f

110 stemmer

1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

• Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38

Anbefalte innlegg

Når jeg ser på bilder på Facebook med IE i WP8 skalerer bildene feil. De blir alt for store, og jeg får bare sett halvparten. Er det noen andre som opplever dette? Eventuelt om noen vet om en fix?

Ser at sidene blir kuttet på xxl.no uavhengig av desktop/mobil - mulig det er samme syndrom?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Æsj, har fått ny leveringsdato, 10/7, på 930en =((( Ombestemte meg og gikk for den grønne. Feigt å gå for hvit eller sort.. I mellomtiden har jeg en iFåvn 4S. Det er virkelig en enorm forskjell å gå tilbake til etter 920en...

Lenke til kommentar

Har skjedd noe rart med min Nokia 1020... Jeg mottar meldinger, og de ligger ulest i inboksen når jeg går inn i Messaging. Men dukker ikke opp i Notification center, Messanger sin live tile og det er ingen lyd...

6snap, Whatsapp, Mail og anropp vises riktig og allt. Bare ikke meldinger.

Kjører OS version 8.10.12397.895

Noen som har en løsning?

Lenke til kommentar

Endelig kom det en oppdatering som gjorde facebook brukbar også. Nå har ikke jeg problemer med å sende eller laste opp bilder lenger hvert fall! :D

bruker du den vanlige Facebook appen, eller Facebook beta ?

Facebook beta fikk en Update for et par uker siden, ble en helt ny UI , gjelder sikkert for den vanlige appen også

Lenke til kommentar

Enkelte nyere Lumia-modeller gir 200kr til bruk i Appstore, se etter "Gift Voucher"-appen. Har selv en 1320, men har sett reklame for tilsvarende inkludere andre modeller.

...så var det noe å bruke de på, tips tas imot med takk. :)

Lenke til kommentar

Noen som vet når WP 8.1 kommer ut? Mente jeg leste et sted at datoen var 24.juni.....

Det er dagen da Microsoft offisielt støtter Windows 8.1.

Tiden det tar for hver enkelt produsent å slippe sine oppdateringer tar nok noe lenger tid. Tipper det kommer i midten/tidlig slutt av juli, som helsten sier.

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2014/07/01/sport/fotball/fotball-vm/brasil2014/34122869/

978x.jpg

100 prosent

Før helga lanserte nemlig Microsoft en ny tilleggsfunksjon til sine Windows-telefoner, og den personlige assistenten «Cortana» kan nå spå utfallet av de resterende VM-kampene.

Så langt med stort hell.

«Hun» har nemlig tippet korrekt utfall på samtlige kamper etter at funksjonen ble implementert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Hvem har bestilt seg Lumia 930? Jeg bestilte den fra Djuice. Håper den sendes i løpet av uka. :D

Lenke til kommentar

Jeg bestilte 930 for ei uke siden.

Fra Telenor nett. Forventet levering 7. juli. Håper dette holder for da har jeg den når jeg kommer hjem fra ferie. For meg var det ingen klar vinner ang farge men det ble til slutt en grønn en.

Hadde egentlig tenkt å leve med min gule 920 ei stund til ennå men da den ble knust ble det ett lett valg å bestille 930 :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Nesten samme her, da. Men grønn var et enkelt valg.

Den gule 920-en gikk i asfalten for to uker siden. Hatt den siden desember 2012.

Da satser jeg på at den sendes i løpet av uken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...