Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden

Gjest Slettet+32asd4f

110 stemmer

1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

• Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har tips til øreplugger som står seg godt til min NL1020? Lytter til svært varierende musikk, hva sjanger angår. Dog lite av listepoppen med tung bass. Det er ok med knapper på ledningen og mikrofon. Pluss om ledningen er krøllfri og holdbar. Pris rundt en halv tusenlapp.

Endret av Runcie
Lenke til kommentar

Hei,

Ser at elkjøp har 925 til 2000 for en telenor låst 925 i hvit utførelse.

Siden jeg har lyst å prøve litt Windows Phone ser jo dette ut som et godt alternativ når jeg ikke ønsker en særlig større telefon og ønsker meg et bra kamera.

Jeg klarer ikke å finne prisen for å låse opp en slik telefon så er det noen som aner ca hva dette vil koste?

Jeg har chess med telenor dekning nå så kanskje ikke nødvendig å "låse opp" telefonen i utganspunktet?

Hvordan har du fått Telenor dekning på Chess?

Chess benytter NetComs nett, da begge selskapene eies av TeliaSonera.

Jeg kjøpte en L620 i fjor fra Telenors nettbutikk for 500kr med kontantkort som skulle være låst. Ble tipset på forumet her at WP-telefoner fra Telenor IKKE er operatørlåste (mulig det gjelder WP-telefoner generelt?). Det stemte. Alle som benyttet samme tilbud kommenterte i tråden at deres mobil kunne brukes med hvilket som helst SIM-kort.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til øreplugger som står seg godt til min NL1020? Lytter til svært varierende musikk, hva sjanger angår. Dog lite av listepoppen med tung bass. Det er ok med knapper på ledningen og mikrofon. Pluss om ledningen er krøllfri og holdbar. Pris rundt en halv tusenlapp.

Disse står sikkert ikke i stil til telefonen da du sannsynligvis har en helt knæsj farge på den som folk flest..

Men om du er opptatt av kvalitet til en billig penge ville jeg gått for disse : http://www.netonnet.no/art/data/lyd-og-kommunikasjon/JAYS-a-JaysThree/147178.2014/

Disse er de beste in-ear proppene jeg har vært borte i og de sitter som støpt når jeg trener og er generelt aktiv. Kommer med 5 forskjellige "puter" slik at de t.o.m. ville passet i ørene til Sauron..

Lenke til kommentar

Nja. Selv synes jeg jays er utrolig vonde å ha i ørene, men folk er jo forskjellige både i smak og utforming.

Anbefaler http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-bilde/hodetelefoner/SHQ3200/philips-hodetelefoner-actionfit-sports-shq3200?scid=PRICECOMP_PRISJAKTNO

for komfort og ålreit lyd. Minus for utseendet kanskje? Den har dog ikke mikrofon eller knapper, så man blir da gående å holde i telefonen om man skal prate.

edit: Fant en versjon med både knapper og mikrofon til en hundrelapp mer:
http://www.netonnet.no/art/lyd-og-hodetelefoner/hodetelefoner/in-ear/philips-shq321710/176030.3196/

Endret av Xmir
Lenke til kommentar

Hvordan får jeg 6snap til å oppdatere live-tilen? Nå må jeg inn i seøve appen for å se om jeg har fått snæpp... I allefall 9av10 ganger.

Så lenge du har aktivert funksjonen i innstillingene til 6snap så skal den oppdatere seg hvert 30. minutt

Lenke til kommentar

Vært litt problemer i det siste. Men begynte å virke igjen med oppdateringen i går/dag for min del.

hmmm..jeg har hatt dette "problemet" i flere måneder, både på den nye 1020`n og når jeg gikk tilbake på 920 - har lært meg å leve med det, tross alt ikke jordas undergang disse snæppene..men.. :)

Jeg synes forøvrig designet på denne appen er veldig rotete og merkelig egentlig, uten å ha sett den virkelige snapchat-appen...like forbanna er det jo hyggelig å få snæpps :)

Lenke til kommentar

jeppjeppjepp :)

men jeg tror det holder med å huke av for bakgrunnagenten(?)..."aktiver varsler hvert 30. minutt" er vel bare en pein-in-de-æs notifikasjonslyd som slår ut hvert 30`nde minutt inntill du går inn i appen og får registrert at du er klar over nye snæpps?

skyt meg om jeg tar feil :)

jeg har aldri hatt huket av "aktiver varsler hvert 30. minutt" og notifikasjoner fungerte fint for et halvt år siden....det er først nå de siste månedene, etter at alt det nye kom, med samtaler osv at det ikke har fungert skikkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...