Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden

Gjest Slettet+32asd4f

110 stemmer

1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

• Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har store problemer med min 1520 på facebook. Får ikke sendt bilder på meldinger, og får ikke lastet opp bilder / filmer ellers heller... Får opp "meldingen kan ikke leveres" og "problemer med å skaffe data" etc da jeg skal laste opp. Forslag? Har Telenor... Begynner å bli lei... Fungerer med JDB facebook, men ikke den vanlige, som jeg foretrekker.

Fungerer kanskje 1 av 15 forsøk! :)

Lenke til kommentar

Har store problemer med min 1520 på facebook. Får ikke sendt bilder på meldinger, og får ikke lastet opp bilder / filmer ellers heller... Får opp "meldingen kan ikke leveres" og "problemer med å skaffe data" etc da jeg skal laste opp. Forslag? Har Telenor... Begynner å bli lei... Fungerer med JDB facebook, men ikke den vanlige, som jeg foretrekker.

Fungerer kanskje 1 av 15 forsøk! :)

Er vistnokk noe bugs me FB appen. Får heller ikke lastet opp noe som helst. Bilder laster jeg opp via instagram og deler til facebook

Den feilen har vært der lenge..

Lenke til kommentar

Finnes det noen kule applikasjoner for litt modifkasjon av homescreen og meny etc?

Nja, men ikke store endringene. Menyen får du ikke gjort noe som helst med.

Det finnes apper som kan legge inn tekst, så du kan kategorisere hjemskjermen i "foto", "media", "verktøy" osv, men min opplevelse er at det fort blir mer rotete og lengre å scrolle. Andre apper kan skape gjennomsiktige fliser så du kan ha mellomrom osv.

Jeg husker ikke navnene på disse i farten, men min erfaring er at de gjør hjemskjermen mindre attraktiv og mer rotete.

Lenke til kommentar

Hei,

Ser at elkjøp har 925 til 2000 for en telenor låst 925 i hvit utførelse.

Siden jeg har lyst å prøve litt Windows Phone ser jo dette ut som et godt alternativ når jeg ikke ønsker en særlig større telefon og ønsker meg et bra kamera.

Jeg klarer ikke å finne prisen for å låse opp en slik telefon så er det noen som aner ca hva dette vil koste?

Jeg har chess med telenor dekning nå så kanskje ikke nødvendig å "låse opp" telefonen i utganspunktet?

Lenke til kommentar

Det hadde jo vært for enkelt :p

Dersom en telefon er låst til Telenor vil den ikke kunne brukes med andre operatører uavhengig om de bruker Telenor sitt nett eller ikke. Prisen for å låse opp en Telenor-låst telefon starter normalt på 600 kr og reduseres med 40 kr/mnd fra kjøpsdato.

Mange av telefonene Telenor sender ut som låste om dagen er åpene, men om det gjelder denne modellen eller ikke kjenner jeg ikke til.

Endret av esoteric
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Hei,

Siden jeg har lyst å prøve litt Windows Phone ser jo dette ut som et godt alternativ når jeg ikke ønsker en særlig større telefon og ønsker meg et bra kamera.

Jeg klarer ikke å finne prisen for å låse opp en slik telefon så er det noen som aner ca hva dette vil koste?

Jeg har chess med telenor dekning nå så kanskje ikke nødvendig å "låse opp" telefonen i utganspunktet?

Hvordan har du fått Telenor dekning på Chess?

Lenke til kommentar

Hei,

Hey

skjønne hva du mener med den siste setningen der selv om den er litt rar :)

Jeg har Djuice og må bruke Telenor appen for faktura. Jeg ringer Djuice kundeservice og ender opp/blir videreført til Telenor. Pest eller kolera?

Men, jeg forsøkte det samme som deg sist jeg skulle kjøpe telefon og det gikk ihvertfall ikke.

Djuice og Chess (ihvertfall Djuice) har sin egen nettbutikk og det går ikke ann å f.eks kjøpe en Djuice-låst telefon og knytte den til Telenor, selv om det er et par av de samma gutta som sitter på pengesekken.

Kan naturligvis hende du treffer en hyggeligere kundeserver, men den eneste måten å finne ut det på er å ringe de :)

Min erfaring med Telenor kundeservice er at de jobber hardt for å på en eller annen måte ikke ha mulighet til å hjelpe meg. Jeg tror faktisk aldri jeg har fått hjelp av de noengang, bare endt opp med å slenge på røret for så å være sur en halvtimes tid etterpå.. :rofl:

Lenke til kommentar

Hei, ser at setningen er litt rotete.

Det jeg mente var at når jeg ble Chess kunde, kunne jeg velge om det skulle være Netcom eller Telenor dekning om jeg ikke huska heeelt feil.

Uansett er telefonen kjøpt og burde snart være på vei i posten fra Elkjøp så får vi se hvordan det blir med å låse den opp og slikt når jeg har den i hendene.

Telenor abonnement koster raskt 600 mer i året sammenlignet med det jeg har fra Chess, så tvilsomt at jeg bytter til Telenor selv med "Min Sky" inkludert...

Lenke til kommentar

Kan bruke djuice på telenor låst telefon. Mulig også talkmore fungerer.

Når det er sagt, jeg kjøpte min 1020 med telenor, byttet fra telenor til one call før bindingen gikk ut. I forkant undesøktr jeg om telefonen var låst via kundeservice til telenor, og da kom det opp at denne telefonen ikke var låst til noe som helst. Fungerte fint på one call den tiden jeg hadde det.

Lenke til kommentar

Det er operatørens SIM-kort telefoner blir låst til, ikke hvilket mobilnett som brukes. Så Djuice/Telenor blir det samme, men Talkmore blir ikke det samme selv om de også er Telenor eid. Virker en telefon med Talkmore virker den med alle operatører.

Lenke til kommentar

Det er operatørens SIM-kort telefoner blir låst til, ikke hvilket mobilnett som brukes. Så Djuice/Telenor blir det samme, men Talkmore blir ikke det samme selv om de også er Telenor eid. Virker en telefon med Talkmore virker den med alle operatører.

Klar over det. Det jeg sier er st selv om min mobil påståelig skulle være låst til Telenor, siden jeg kjøpte den med abonnement, så fungerte den fint med one call, og nå talkmore. Så ikke sikkert det blir noen problemer i det hele tatt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...