Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden

Gjest Slettet+32asd4f

110 stemmer

1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

• Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor har jeg brukt android så lenge lurer nå jeg på. Windows phone-opplevelsen er jo silkemyk. Jo ja, det er vel enkelte apper jeg savner; eksempelvis mine kontakter og min sky (dog kun fordi jeg har 75GB inkludert der).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Oppdatere to Samsung Ativ til 8.1 og helt plutselig har mobildata sluttet å fungere. Har tatt en hard reset på begge, men problemet vedvarer.

Har også en Lumia 1020 som er oppgradert på samme måten, men den funker flott.

Noen med samme problemet og enda bedre, et forslag til fix?

Lenke til kommentar

Når kommer ny Spotify? Denne ubrukelig applikasjonen fortjener faen ikke en plass i Windows Store.

Kommer samtidig som snapchat og tinder.

Noen dato på dette? Finner ikke noe spesifikt på WP central.

Lenke til kommentar

Det som er verre enn manglende apper, er apper som er der, men suger intenst.

Har du noe litt mer spesifikt å fare med? Har ennå til gode å oppleve en WP app som suger intenst...men det er klart, jeg laster ikke ned en masse skjit fordi jeg kjeder meg heller..

Spotify har fungert fantastisk på min 920 og nå på 1020 i godt over et år. OffLine mode og er suverent :)

Lenke til kommentar

Har du noe litt mer spesifikt å fare med? Har ennå til gode å oppleve en WP app som suger intenst...men det er klart, jeg laster ikke ned en masse skjit fordi jeg kjeder meg heller..

Spotify har fungert fantastisk på min 920 og nå på 1020 i godt over et år. OffLine mode og er suverent :)

Chaton, voxer, til dels WiMP, til dels facebook og messenger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

WiMP er vel grusom uansett plattform. Husker jeg hadde det på PC-en. Adobe air. Grøss.

Hos meg er FB Messenger blitt litt ustabil, etter 8.1, så det kan jeg skrive under på.

Lenke til kommentar

Messenger er tidenes værste app. 100% av gangene jeg trykker på en notifikasjon pga ny facemelding, så skjer en av disse tingene:

Samtalen åpnes, men den nye meldigen er ikke lastet

Samtalen åpnes, men den er tom

Listen over samtaler åpnes

I tilfellene hvor riktig samtale åpnes men ikke lastes, må jeg opp et nivå og tilbake for å laste oppdatert samtale. I tillegg er den tregere enn en wp7 app pre nodo.

Endret av Kirchhoff
Lenke til kommentar

Noen som opplever at det kommer en klikke lyd når man spoler på filmer man ser i internet explorer 11? Og finnes det noen bedre måte å spole på? Eneste jeg får til er at det hopper fremover. Jeg får ikke spole så langt frem eller tilbake så mye jeg vil, slik som man kan hos de fleste nettlesere på android....

Er det bare slik spoling fungerer på internet explorer? Er nokså plagsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...