Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden

Gjest Slettet+32asd4f

110 stemmer

1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

• Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si strømstyringen til WP 8.1 er blitt betraktelig bedre enn tidligere.

F.eks i dag hvor jeg var på jobb, så i mellom 7 og 11 så brukte telefonen 1% i timen, mens tidligere har det ligget fast på 4-5%, som er gjennomsnittet når jeg bruker telefonen.

De har ennå en liten jobb å gjøre, for å få telefonen raskere ned i hvilemodus, slik jeg ser det nå så bruke telefonen litt tid på å komme seg ned i hvilemodus etter jeg har brukt mobildata for å lese nyheter etc. :)

Lenke til kommentar

Etter å ha brukt wp8.1 en stund så er det enkelte ting jeg ønsker i (de) neste oppdatering(er):

1. Flere hurtigvalg i IE. Det er plass til 2 knapper på startlinjam feks favoritter og faner.

2. Mulighet for å lage egne album.

3. Gjøre noe med den tomme venstresiden av startskjermen.

4. Flere spill(spesielt til barn)

5. Ends bedre anropslogg. Trenger ikke 5 oppføringer der det står at jeg har vært i kontakt med en enkelt kontakt flere ganger.

6. Mere oversiktlig settings-meny.

7. Mobilt ibternett toggle i action centre.

Lenke til kommentar

Etter å ha brukt wp8.1 en stund så er det enkelte ting jeg ønsker i (de) neste oppdatering(er):

1. Flere hurtigvalg i IE. Det er plass til 2 knapper på startlinjam feks favoritter og faner.

2. Mulighet for å lage egne album.

3. Gjøre noe med den tomme venstresiden av startskjermen.

4. Flere spill(spesielt til barn)

5. Ends bedre anropslogg. Trenger ikke 5 oppføringer der det står at jeg har vært i kontakt med en enkelt kontakt flere ganger.

6. Mere oversiktlig settings-meny.

7. Mobilt ibternett toggle i action centre.

3: Hva mener du med det tomme feltet på venstre siden ? Min startskjerm er fyllt opp med enten 6 små fliser, som dekker hele bredden, eller 1 stor og 2 små flisrader, som også dekker hele bredden.

5: Hos meg står det bare tall i parantes bak kontakten om antall ganger jeg har vært i kontakt.. Synes det fungerer greitt

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

Da har jeg kjøpt meg en L1520, håper jeg får den i posten snart :)

Etter at jeg klarte å knuse skjermen på min sony z1, og fikk vite at prisen for å få fikset det var på 2700 kr, Kjøpte jeg meg heller en 1520. Android som OS synes jeg ikke ser spesielt bra ut (litt barnslig), og sony z1 imponerte ikke på noen punkter (eneste var støv og vanntett).

Hva anbefaler dere en ny windows phone bruker å gjøre først? Må jeg gjøre noe for å få update 8.1? Eller er det bare å laste ned?

Er det noen apps som er must? Skriv gjerne deres favoritter (facebook, messenger og snapchat er en selvfølge). Og noe som vet om Sparebank har windows app? Fant en som het mobilbank, men usikker på om den funker :/

Lenke til kommentar

Da har jeg kjøpt meg en L1520, håper jeg får den i posten snart :)

Etter at jeg klarte å knuse skjermen på min sony z1, og fikk vite at prisen for å få fikset det var på 2700 kr, Kjøpte jeg meg heller en 1520. Android som OS synes jeg ikke ser spesielt bra ut (litt barnslig), og sony z1 imponerte ikke på noen punkter (eneste var støv og vanntett).

Hva anbefaler dere en ny windows phone bruker å gjøre først? Må jeg gjøre noe for å få update 8.1? Eller er det bare å laste ned?

Er det noen apps som er must? Skriv gjerne deres favoritter (facebook, messenger og snapchat er en selvfølge). Og noe som vet om Sparebank har windows app? Fant en som het mobilbank, men usikker på om den funker :/

For å få Windows 8.1 så må du laste ned preview for Developers fra windows store og registrere deg.

Å for å få den fulle utnyttelsen av Windows 8.1 så gjør du moblien americansk (velg språk og region i america).

Apper som er sjekke å ha:

- tileUp

- Nokia panorama

- Mattilbud

- Nytt nå

- Here city lens

- Fresh paint

- Stopwatch

- Minion rush

- spotify (selvfølge)

- weather

- Wallpaper HD

- solitaire HD

- Naargh

- Movie Box

- mitt telenor

- Flashlight FX

Lenke til kommentar

Fremdeles litt i tvil i om jeg skal beholde l1520 eller l1020. 1520 er jo ganske digg, men den er jo stor og jeg ble ganske skuffet av kameraet. Spesielt innendørs så ble det voldsomt mye støy under filming feks.

Du liker ikke at 1520 er stor, og du er misfornøyd med kameraet? Hvorfor er du da i tvil om du skal velge en mindre telefon med bedre kamera? Beats me...

Lenke til kommentar

Dere har sikkert rett. Jeg synes i hvertfall det var sinnsykt digg.... med FM-radio innebygd. Det har vært mangelvare på mine tidligere telefoner. Ferdes ofte i strøk der det er edge og det duger jo ikke til nett-radio. Dessuten synes jeg nettradio har en tendens til å hakke; eller det var i hvertfall slik da jeg gjorde noen forsøk sist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...