Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden

Gjest Slettet+32asd4f

110 stemmer

1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

• Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38

Anbefalte innlegg

Syns telefonen ble litt laggette etter oppdateringen... Avbå tilnfår jeg ikke trykket på linker i explorer. Og i dag låste telefonen seg...

Er forsåvidt fornøyd med min 1520, men jeg sliter litt med at tastaturet er litt for stort, så jeg bommer faktisk på knappene mere nå enn jeg har gjort med noen annen telefon...

...spis mere grøt, så blåser fingrene seg opp med tida! :rofl: ...

beklager...jeg måtte bare... :)

Du kan jo godt drite i slike komentarer, når du ikke en gang tar deg bryet å fortelle HVA SLAGS grøt.... Fjott....

Havregrøt? Smørgrøt? Risengrynsgrøt?

Slapp av da kjakan, jeg er bare full av livsglede(:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nydelig oppdatering. I tillegg til WiFi sense og batteri sense er kalenderen meget god, notifikasjonssenteret var sårt savna og endelig på plass(lykke) og cortana fungerer greit, til tross for at eg må sitte å snakke engelsk. Har og lagt merke til at det kan virke som om batteriet held lenger? Kan ikkje sei dette heilt sikkert, men førsteinntrykket kan ha det til å virke sånn. Sleit og før med at telefonen fort blei ganske så varm under kameraet(på baksida) når eg såg filmsnuttar til dømes, ikkje i nærheten så varm etter oppdatering.

Ellers så virkar det stabilt og godt, har ikkje opplevd nokon problem så langt :wee:

EDIT: Har Lumia 920, sånn forresten

Endret av Nutjob
Lenke til kommentar

Selv føler jeg at batteritiden ble litt dårligere. Mulig det er noe bakgrunnsgreier som har blitt aktivert. Skulle også ønske at norsk tastatur hadde swype! Ellers er jeg veldig fornøyd, gledet meg lenge til oppdateri

Sjekket Settings->System->Battery Saver->Usage?

Samtlige Apper med mulighet for background run var aktive etter 8.1 oppdateringa på min telefon ...

Lenke til kommentar

Selv føler jeg at batteritiden ble litt dårligere. Mulig det er noe bakgrunnsgreier som har blitt aktivert. Skulle også ønske at norsk tastatur hadde swype! Ellers er jeg veldig fornøyd, gledet meg lenge til oppdateri

Sjekket Settings->System->Battery Saver->Usage?

Samtlige Apper med mulighet for background run var aktive etter 8.1 oppdateringa på min telefon ...

Jepp, så det nå! En del apper som var aktivert der. :)

Lenke til kommentar

Synes det er dumt de fjernet , knappen, men ellers fornøyd med det nye.

Var en innstilling man kunne aktivere, så nå har jeg komma igjen på tastaturet. :)
Hvo fant du , bortsett fra å holde på . ?

Settings -> keyboard -> advanced -> show comma

Kom T9 tastatur og screenshots på oppdateringen?

Screenshots har alltid vært der. Byttet hurtigknapp nå til volum opp+power.
Takk for det :) Da var komma på plass igjen. Håper på word flow på norsk også, helt fantastisk å skrive på engelsk med det :D

Litt moro at den nye verdensrekorden i hurtigskriving ble gjort med en Lumia 520, den billigste og "tregeste" i Lumia-serien :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Virker den på andre nettverk? Kjører routeren din på kanal 12 eller 13? Sett den til 11 eller lavere, og se om det hjelper.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Andre enn meg som har problemer med tv2.no og IE11? Jeg må åpner lenker i ny fane for å kunne åpne dem. Spesielt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...