Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden

Gjest Slettet+32asd4f

110 stemmer

1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

• Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38

Anbefalte innlegg

Det ser ut til å bli Lumia 925 på min mormor. Går det an å få gammeldags tastatur 3x4 på denne? Hun vil ha muligheten da hun synes qwerty blir litt smått. Også kjøper hun telefon for å holde kontakten med barnebarn gjennom f.eks snapchat/6snap. Det er vel ikke slik at 6snap plutselig forsvinner slik som Swapchat gjorde på min Titan?

Kjøper fra Djuice. Med 99 kroners abonnementet betaler hun ca 2400 for telefonen pluss 99 kr mnd.

Endret av Brap
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ser ut til å bli Lumia 925 på min mormor. Går det an å få gammeldags tastatur 3x4 på denne? Hun vil ha muligheten da hun synes qwerty blir litt smått. Også kjøper hun telefon for å holde kontakten med barnebarn gjennom f.eks snapchat/6snap. Det er vel ikke slik at 6snap plutselig forsvinner slik som Swapchat gjorde på min Titan?

Kjøper fra Djuice. Med 99 kroners abonnementet betaler hun ca 2400 for telefonen pluss 99 kr mnd.

Tviler på at 6snap blir borte, ser ut som Rudy Huyn har fått velsignelse av snapchat for å lage app. T9 kommer antagelig...

http://www.nokiarevolution.com/t9-keyboard-support-coming-soon-in-windows-phone-8-1/

Edit. med djuice er vel også MMS inkludert i abonnement

Endret av Xaphoon
Lenke til kommentar

O_O Får bare opp telefonen er oppdatert :-o

hmmm...jeg har sitter og oppdatert i et kvarter nå...det må jo ha vært den, men finner ikke no nytt i farta..

OS version 8.0.1051blablabla står det på "About" i innstillinger...

...og jeg er altfor trøtt til å begynne å lete etter noe og merker jeg..

Oppdateringen kom ikke på første forsøk, men da jeg gikk inn i Developer-apper og registresrte telefonen, hvilket jeg allerede hadde gjort for et par dager siden - for så å søke oppdatering igjen, Da kom den :)

Lenke til kommentar

Aah, da er det bare en nyere versjon av 8.0 ;)

Pulsen begynte å stige her... :D

Har forresten info om flere småting i 8.1. Ikke bare screenshot, men mulighet for video av skjermen kommer. Slow motion video, Facebook blir fortsatt integrert i People hub, men via app. (Facebook kommer med selvlagd)

Lenke til kommentar

hmmm...jeg har sitter og oppdatert i et kvarter nå...det må jo ha vært den, men finner ikke no nytt i farta..

OS version 8.0.1051blablabla står det på "About" i innstillinger...

...og jeg er altfor trøtt til å begynne å lete etter noe og merker jeg..

Oppdateringen kom ikke på første forsøk, men da jeg gikk inn i Developer-apper og registresrte telefonen, hvilket jeg allerede hadde gjort for et par dager siden - for så å søke oppdatering igjen, Da kom den :)

Det må vel være en gammel oppdatering? Jeg har hatt 8.0.10521.155 lenge på min 820.

Lenke til kommentar

Hmmm...for noe merkelig møkk...og så rart at jeg fikk den først nå?? Har jo søkt etter oppdateringer minst 15 ganger på de 3 ukene jeg har hatt telefonen, og på den dagen hvor man håpet på selveste 8.1, ja da kommer den.. :hm:

beklager at jeg gledet dere i unøda, men uansett så har vi alle godt av litt høy pils innimellom :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Daniel Rubino melder på Twitter nå at oppdateringen er ute.

Og jeg laster ned en oppdatering nå.

Krysser fingra!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Det kan stemme. Men 8.1-oppdateringen er klar, så får søke etter ny oppdatering etter den lille er installert.

Lenke til kommentar

Det kan stemme. Men 8.1-oppdateringen er klar, så får søke etter ny oppdatering etter den lille er installert.

Det kom enda en nå!!! og det stod at "nå er du klar for 8.1"!!!

snart ferdig!

Hui! Denna vart tung å laste ned :xmas: ?

Endret av Countryman
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Samme her, men plutselig fikk den et hopp og gikk over til steg 3. Oppdateringen(e) kommer til å ta lang tid, skjønner jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...