Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden

Gjest Slettet+32asd4f

110 stemmer

1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

• Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er en skikkelig drittråd. Forsøkte å bla meg et par sider tilbake for å finne noe interessant og informativt, eneste jeg fant var en haug av forumtroll som kranglet om helt uvesentlige ting.

Gratulerer med dette innlegget da. Nesten like dum som han du har tatt nicket fra :-).

Lenke til kommentar

Hva var det som var dumt med det innlegget? Er det relevant for denne tråden å krangle om priser på forskjellige telefoner side opp og side ned?

Skal ikke være, de fleste er om det tråden skal handle om, nemlig Windows Phone 8 (snart også 8.1)

Ser heller ikke poenget med de siste par sidene og synes alle bør konsentrere seg mer om tema...

Fint sted å følge med på nytt om WP her... WPCentral for Windows Phone http://www.windowsphone.com/s?appid=e6c3c78a-4382-e011-986b-78e7d1fa76f8

Ny app for formel1-frelste

ESPNF1 for Windows Phone http://www.windowsphone.com/s?appid=0099744b-700f-4893-ac8a-b1bede5e11c0

Lenke til kommentar

hei folkens, har ikke vært på nett de siste ukene og er ikke helt oppdatert lenger..

dere har sikkert allerede diskutert dette, men jeg lurer på om utviklingen nå vil stoppe opp på de fete nye Nokia telefonene (1020, 1520) og om man heller bør kjøpe seg en Android med W8 i stedet?

sikler på en 1520, men den er dyr og jeg bruker litt tid på å vurdere.

Er det en drastisk overgang fra 920 til 1520 eller er det stort sett bare kameraet som er bedre?

Lenke til kommentar

Hva mener du med "Android med W8"?

Beklager, surra litt der.

Jeg mente at det er en del rykter om at Microsoft skal dumpe windows telefoner og istedet lage androider..

mulig jeg misforstår en del her da jeg ikke er noen skolert datanerd overhodet. Jeg liker w8 på 920`n min jekla godt men har kommet over en del artikler i det siste som kanskje sikter seg inn mot at de vil konsentrere seg om annet i nær fremtid, og da gidder jeg ikke bruke masse penger på det.

http://blogs.computerworld.com/windows-phone/23604/microsoft-makes-it-official-were-all-android

men har lest litt om 1020 nå og det lukter litt kjøp her :)

Endret av Countryman
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Det som er tilfelle er at Nokia kommer med billige Androidtelefoner, med tilpasset OS som ikke støtter Google Play, og som ser ut som WP.

Lenke til kommentar

Countryman lenker også til en artikkel som er skrevet av en som helt klart ikke følger skikkelig med. De siste ryktene sier at Microsoft vil tilrettelegge for at telefoner som i utgangspunktet kjører Android skal også kunne kjøre windows phone. På den måten vil OEMs kunne slippe å lage to forskjellige telefoner om de skal støtte Android og Windows Phone (HTC One med WP eller samsung G S5 med WP feks). Ryktet om støtte for "On-screen buttons" i windows phone 8.1 er en av disse tilretteleggingene.

EDIT: For å unngå misforståelser: Jeg mener ikke at forbrukeren skal kunne dual boote, men velge i butikken hva han ønsker.

Endret av Kirchhoff
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Har akkurat hentet Lumia1020 på posten :xmas:

Har dere noen spesielle triks ang. å gå over fra en Lumia til en annen, annet enn å ta en backup i settings på den gamle telefonen før man napper ut Sim og starter opp?

God helg!

Transfere my data.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...