Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Store: veldig stor forskjell. Øyeblikkelig er det ikke enorm forskjell etter 900 får wp7.8 men den største forskjellen er skjermen vil jeg tro. I tillegg er wp8 bygd på samme kjerne som w8, som vil bety litt etterhvert som w8 plukker opp hastighet.

Så er det jo kameraet, hardwaren og diverse slikt.

Lenke til kommentar

Det kommer vel mer og mer siden wp8 kjører samme lernel som w8 og ikke samme som 7.8.

 

Dere vet disse I'm Watch klokkene som funker med ios/android?

 

Sendte dem en epost hvor jeg spurte når de starter støtte wp8 og w8nettbrett.

 

fikk svar nå:

 

Dear sir,

thank you for contacting us,

I inform you that at the moment windows phones are not supported but we wish that in few month it will be supported.

For further information feel free to contact us.

Best regards

i'm watch staff

 

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Har oppdaget et par nye irriterende ting som ny WP8-bruker. Ting som absolutt ikke burde være problemer.

  • Det går ikke an å kopiere fra e-post til nettleseren. Burde ikke dette være ganske basic?
  • Det er tydeligvis heller ikke mulig å begynne på en e-post (kladd) på telefonen og fortsette på den på PCen. Jeg prøvde å flytte den til innboks (som var en mulighet), for å se om den synket da. Hva skjedde? Borte for alltid. Den var ikke å finne igjen. Mulig dette har noen med Outlook å gjøre, men uansett en basisfunksjon som burde være på plass.
  • Mer e-posttrøbbel. Jeg mottok to e-poster som feilaktig havnet i søppelpost. Prøvde å flytte den ene til innboks (likt som i punktet over), men også den forsvant for alltid. Den andre prøvde jeg å flytte på Outlook.com, men gjett hva - også den forsvant!

Riktignok ikke alt som er WP-trøbbel, men det er et par basisfunksjoner som ikke fungerer som smurt. Det burde det gjøre når man kjøper en tlf til over 4000 kroner. Jeg vil veldig gjerne at WP lykkes, gjerne som buisnesstelefon, men da må ikke slike ting forekomme.

 

Noen med lignende erfaringer?

Lenke til kommentar

Hei alle :)

 

Prøver å overtale min kusine til å kjøpe WP8-mobil, men hun er ingen fan av Bing. Kan man bytte ut Bing med Google? Eller er dette hardkodet slik at søk og søkeknappen alltid går via Bing?

 

Hvis jeg husker korrekt, så kan man laste ned en Google app?

Google-appen fungerer greit nok, men bruker bare en snarveiflis på startskjermen for å gå direkte til Googles søkeside :)

Enkelt og greit med å trykke en gang på "valg" i nettleseren når du er på nettsiden du vil ha snarvei til og trykke "fest til start"

The beauty of live tiles ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...