Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Har hatt sgs2 og sgs3. Føles solide og bra ut de. Slarkete taster har jeg vært borti på lumia 800 though, selv om jeg liker designet.

Ok

Har hatt sgs2 og sgs3. Føles solide og bra ut de. Slarkete taster har jeg vært borti på lumia 800 though, selv om jeg liker designet.

Har ikke hatt SGS3 så kan ikke utale meg om den, men både SGS 1 og 2 er veldig billige og bruker tynn plastikk.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bakdekselet er i billig og tynn plast som ikke kjennes godt i hånda. Usikker på metallrammen til S2, men S1 hadde hvertfall en ramme hvor malingen flasset av etter en stund. Du kjenner at mobilen knirker her og der. Jeg kjenner ikke EN eneste person som har satt kriterie at mobil skal vær tynn. Mye viktigere at mobilen kjennes solid i hånda og har god batteritid. Er den for lett så føles det som en utstillingsmodell/mobil uten innmat. For alle de så mener at Nokia Lumia 920 veier for mye så vil jeg bare henvise dem hit: http://forums.hardwarezone.com.sg/71302383-post1207.html

 

Såklart så liker noen en mobil som er veldig lett, men personlig så blir det sannsynligvis aldri kjøper Samsung-mobil igjen med mindre de totalt endrer byggkvaliteten - eg. lager noe som det kjennes kvalitet av. Ikke noe som føles som en fake mobil kjøpt på gata i Thailand.

 

Kan ikke presisere nok hvor mye jeg gleder meg til å pensjonere min Galaxy S2 for Lumia 920.

 

Syntes som sagt ikke at sgs2 føltes billig eller kjip i det hele tatt.

Da stiller du gjerne ikke så store krav til hvor robust/premium en mobil skal føles.
Lenke til kommentar

Woohoo, jeg har anskaffet meg en WP8! Jeg liker virkelig godt OSet, selvom det er veldig uvant å ikke ha menyknappen som er på Androidtelefoner.

 

Jeg prøvde å laste ned NSB-appen, men den står bare og laster og laster. Er det noen andre som har hatt problemer med den?

 

Microsoft prøver å lage disse telefonene tilpasset buisnessbrukeren. Derfor ble jeg veldig skuffet over kalenderen som rett og slett suger. Det er ingen ukesvisning, ikke ukenummer og månedsvisningen er ubrukelig. Finnes det andre kalendere som er å anbefale?

Lenke til kommentar

Woohoo, jeg har anskaffet meg en WP8! Jeg liker virkelig godt OSet, selvom det er veldig uvant å ikke ha menyknappen som er på Androidtelefoner.

 

Jeg prøvde å laste ned NSB-appen, men den står bare og laster og laster. Er det noen andre som har hatt problemer med den?

 

Microsoft prøver å lage disse telefonene tilpasset buisnessbrukeren. Derfor ble jeg veldig skuffet over kalenderen som rett og slett suger. Det er ingen ukesvisning, ikke ukenummer og månedsvisningen er ubrukelig. Finnes det andre kalendere som er å anbefale?

Jeg bruker "Week View" http://www.windowsphone.com/nb-no/store/app/week-view/75848ed6-d550-4090-8e9b-50637f55faaf

Lenke til kommentar

Jeg har en htc titan som jeg kjøpte for litt over en måned siden (kan hende jeg bytter den for en htc one V). Jeg er veldig glad i byggekvaliteten, WP 7, men jeg opplever en del problemer som irriterer meg. Skjermoppløsningen er fæl, det er tungvint å gjøre "daglidagse" oppgaver i forhold til android og jeg venter veldig utålmodig på WP 7.8...

Lenke til kommentar

Jeg har en htc titan som jeg kjøpte for litt over en måned siden (kan hende jeg bytter den for en htc one V). Jeg er veldig glad i byggekvaliteten, WP 7, men jeg opplever en del problemer som irriterer meg. Skjermoppløsningen er fæl, det er tungvint å gjøre "daglidagse" oppgaver i forhold til android og jeg venter veldig utålmodig på WP 7.8...

. Styr unna One V. Dårlig touch, treg mobil og flere av dem regelrett dør. Slutter å lade eller vil ikke slå seg på igjen.
Lenke til kommentar

Jeg har en htc titan som jeg kjøpte for litt over en måned siden (kan hende jeg bytter den for en htc one V). Jeg er veldig glad i byggekvaliteten, WP 7, men jeg opplever en del problemer som irriterer meg. Skjermoppløsningen er fæl, det er tungvint å gjøre "daglidagse" oppgaver i forhold til android og jeg venter veldig utålmodig på WP 7.8...

 

Har hatt htc titan siden januar, og har ikke savnet android i det hele tatt!

Lenke til kommentar

Jeg har en htc titan som jeg kjøpte for litt over en måned siden (kan hende jeg bytter den for en htc one V). Jeg er veldig glad i byggekvaliteten, WP 7, men jeg opplever en del problemer som irriterer meg. Skjermoppløsningen er fæl, det er tungvint å gjøre "daglidagse" oppgaver i forhold til android og jeg venter veldig utålmodig på WP 7.8...

 

Støtter deg. Blir Note 2 4G om 7.8 ikke hjelper drastisk.

Lenke til kommentar

Jeg har en htc titan som jeg kjøpte for litt over en måned siden (kan hende jeg bytter den for en htc one V). Jeg er veldig glad i byggekvaliteten, WP 7, men jeg opplever en del problemer som irriterer meg. Skjermoppløsningen er fæl, det er tungvint å gjøre "daglidagse" oppgaver i forhold til android og jeg venter veldig utålmodig på WP 7.8...

 

Hva dagligdagse ting som er tungvindt på WP kontra Android?

 

Har helt motsatt erfaring som deg, og irriterer meg daglig over Galaxy s2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...