anarcho rains Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Hvordan fjerner jeg mystart fra incredibar?! Jeg har slettet programmet, men hver gang jeg åpner ny fane med chrome kommer automatisk mystart by incredibar sin søkemotor opp. Jeg har vert inne på chrome new tab direct og skiftet til google.com, men det hjelper ikke... Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=8w4oEvMmolg&feature=player_embedded Endret 9. desember 2014 av Hafti Lenke til kommentar
anarcho rains Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 Jeg bruker chrome og har windows vista Lenke til kommentar
ole a Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Sjekk om du har en plugin som kjører, skriv inn chrome://plugins i nettleseren din så ser du alle installerte plugins mener jeg å huske. Lenke til kommentar
anarcho rains Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 Det er ingen myspace by incredibar plugins. Jeg har som sagt slettet programmet, men hver gang jeg åner ny fane, får jeg fremdeles samme side opp... Lenke til kommentar
anarcho rains Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Nå har jeg lastet ned 2 forskjellige utvidelser til chrome, som gir nye sider når jeg trykker på nye fane. Dette funket og jeg trodde problemet var borte. Men når jeg skurer av og på pc'en igjen, ser det ut som "ondskapens krefter" vinner over de nye fanene, og mystart er tilbake... Det ser ut som de nye fanene bare funker første gang jeg aktiverer dem. HJELP!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå