FrihetensRegn Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Hvordan får jeg et program tilbake på midten av "desktop" når det har forsvunnet nedenom og bak oppgavelinjen? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Hvordan får jeg et program tilbake på midten av "desktop" når det har forsvunnet nedenom og bak oppgavelinjen? Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Er du i Windows 7? Sørg for at vinduet er aktivt og trykk Windows-knappen og piltast opp samstundes. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 klikk på programmet og trykk alt + space + m, og bruk piltaster Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Eller høyreklikk på taskbaren og velg "cascade windows" (vet ikke hva det heter på norsk). Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Programmet kan ikke maksimeres. Den er en slags "pop out" fra Origin som behandler en nedlasting. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Har du prøvd å hake av "auto hide" og trykke lynraskt på vinduet før taskbaren kommer frem? Lenke til kommentar
E.S.B. Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Flytt oppgavelinjen til et annet sted på skjermen. Hvilke muligheter:p Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Den spratt frem når jeg tok på "skjul oppgavlinjen automatisk" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå