jobo Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 hvordan vet jeg at hovedkort og kabinett passer sammen ? Lenke til kommentar
Nysil Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Stort sett en standard... ATX Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Når et tre år gammelt compaq kabinett følger atx standarden, kan jeg garantere deg 100% at alle kabinett i dag er atx kompatible. Den eneste fellen, kan være at det ikke er noen p4 plugg på strømforsyning hvis du skulle trenge det, men det er også lite sansynlig at skulle mangle. Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 hvordan vet jeg at hovedkort og kabinett passer sammen ? Si oss hva du har/skal ha, så kan du få litt mer konkrete svar! Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Husk også at det er endel gamle kabinetter som er for "små". Blir dårlig luttstrøm Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Det er flere forskjellige standarer: AT, ATX og m(icro)-ATX Hva kabinett og hk bruker står nok greit spesifisert... ATX er mest utbredt (så vidt jeg vet) Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Husk også at det er endel gamle kabinetter som er for "små". Blir dårlig luttstrøm Lenke til kommentar
jobo Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Jeg har tenkt å kjøpe. hovedkort: abit ns-7 s og kabinett: chieftech BX Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg er 99% at de passer sammen (i og med at det er så nytt kabinett) Lenke til kommentar
jirre Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Chieftech BX har ATX standard og da må du kontrollere at også NS-7S har ATX standard. Hvis begge har det, passer de sammen, hvis ikke så går det nok ikke. Merkelig, jeg fant ingen av de seriøse leverandørene (Komplett, mpx og PS-data) som solgte NS-7S. :o Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Komplett og MPX selger NF7-S... PSdata vt jeg ikke noe om EDIT: Abit NF7-s bruker seff ATX standarden Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Det er hovedsaklig tre standarder. AT, AXT og micro-ATX. Bare pass på at hovedkort og kabinett er samme størrelses-standard, så vil det passe. Værre er det ikke =) Lykke til -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå