rolfen Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Trodde jeg hadde sett og hørt om de fleste gode tv-serier, og iallefall alt David Mamet har hatt med å gjøre, men denne perlen har gått meg hus forbi. Veldig bra, med fin balanse mellom intelligent action og klisjefylte dramascener. Mao, noe for enhver. :-) http://www.imdb.com/title/tt0460690/ Lenke til kommentar
bas Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Husker jeg synes det var rimelig kjedelig og intetsigende, datt av etter 4-5 episoder eller noe. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 liker serien eg og, synd dei ikkje fullførte den. Lenke til kommentar
rolfen Skrevet 8. september 2012 Forfatter Del Skrevet 8. september 2012 Enig. Det var meningen de skulle ha en avsluttende femte ses, men det sto dessverre på pengene. Veldig synd, for denne serien var for god til å slutte i det blå. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Og det er veldig få serier som denne, litt happy go hollywood og ikke en ekstremt realistisk serie. Men absolutt en habil serie, som man bør få med seg, viss man liker spenning, med en touch of military. Nå er det en stund siden jeg så the unit, men tror det var rundt sesong 2 det tok seg voldsomt opp og ble en must watch serie. Endret 26. september 2012 av Everket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå