Ni kon Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 offtopic: bare av interesse, på hvilken webshop har du tenkt å handle det der? Lenke til kommentar
GoL_eoL Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Pcutstyr.no og Microplex og Psdata.no Frakt er ikke no problem... Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Ser grei ut den der. Lenke til kommentar
Choo Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Ser helt grei ut den jah;) Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Pcutstyr.noog Microplex og Psdata.no Frakt er ikke no problem... Du vil sapre noen kroner på og velge mpx.no fremfor pcutstyr nice opsett btw =)[/b] Lenke til kommentar
GoL_eoL Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 pcutstyr.no sitt lager ligger i fredrikstad. 5 min unna ;D så da betaler jeg kun 58kr i ekspedisjons gebyrer for komponentene.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 pcutstyr.no sitt lager ligger i fredrikstad. 5 min unna ;Dså da betaler jeg kun 58kr i ekspedisjons gebyrer for komponentene.. De skal fremdeles ha kroner for å sende det gjennom posten osv...du bør spørre dem om det er mulig å hente varene sjølv. Eg gjorde det ein gang, har glemt hvilken butikk og hva det gjaldt. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Pent oppsett, ikke noe mer å si om det. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg ville vurdert en Raptor var jeg deg Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg ville vurdert en Raptor var jeg deg Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hei Hva med intelli explorer 3.0 kjempespill mus. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 heh... må le litt av topic... Kanon pc... Har bedre pc selv, og kjøpte min i november i fjor Pc'n der så nice ut anbefaller deg å kjøpe MX500 istedet, og vurdere DVD brenner... Også kanskje stillere vifte... foretrekker vifte under 30dB. lydkort er også kjekt.... og en ting til: Er DU jaget av radio en? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 heh... må le litt av topic... Kanon pc... Har bedre pc selv, og kjøpte min i november i fjor I forhold til pris var den ikke så verst. Han kunne sikkert fått en mer kanon pc hvis han la på 20000,-.... og en ting til: Er DU jaget av radio en? Nei. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 tror jeg brukte 13k på HW, og 3k på vannkjøling... se specs, ta bort WDC så har du datan... eneste som trekker ned er GF4 kortet da... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 heh... må le litt av topic... Kanon pc... Har bedre pc selv, og kjøpte min i november i fjor Pc'n der så nice ut anbefaller deg å kjøpe MX500 istedet, og vurdere DVD brenner... Også kanskje stillere vifte... foretrekker vifte under 30dB. lydkort er også kjekt.... og en ting til: Er DU jaget av radio en? Hva er bedre med din? han kjøper en 2,4 800mhz som er rakere enn din 533+ han har bedre ram+ et grafikkort som er lysår foran ditt :wink: :wink: Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 han har bedre ram så du ville heller hatt 512mb geil 4200, enn 1024mb Corsair 3200 XMS? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 han har bedre ram så du ville heller hatt 512mb geil 4200, enn 1024mb Corsair 3200 XMS? Du det er her som i resten av livet , det er ikke størrelsen det kommer ann på men hva du får ut av den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå