Telcontar Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Topic sier alt vel. Telcontar Lenke til kommentar
rhumbor Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Ifølge flere medier er det snakk om 4. kvartal,jeg tipper den kommer i slutten av oktober.... en real lekkerbisken, kommer personlig til å satse på den.. :-) Lenke til kommentar
Trio Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Noen spm.om z600..Kan man filme med kameraet...Hvor mye minne har den...Er det mulighet for utviding av minnet :?: Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Tror Z600 er så og si identisk med T610'n på de områdene du snakker om. Telcontar Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Det står at Z600 skal ha TFD skjerm. Hva er det? Aldri hørt om det. Er det like bra som TFT skjerm? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Trio: Den kan ikke filme, og den har 2 Mb minne, samme som T610 Eulogy: TFD er nesten det samme som TFT, men den bruker en del mindre strøm, det forskjellen Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Vi fikk Z600 idag... Synes ikke den så særlig pen ut på bilder, men er faktisk værre i virkeligheten. Nokså diger og den ser for komisk ut i selve 'bretten'. Den gameboy-saken var også med. Har ikke prøvd den særlig enda, men hvis noen har spørsmål så skal jeg prøve å svare på dem :-) Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Vi fikk Z600 idag... Og "vi" er? Vil det si at den er rett rundt hjørnet? Du fikk ikke Z200 også? Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Vi er firmaet jeg jobber i. Når den kommer i salg aner jeg ikke.. Nei, Z200 mangler java og er derfor uinteressant for oss. Lenke til kommentar
kassamassa Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Gleder meg Molna. Gleder meg virkelig til å se deg lange ut om alle de "feilene " med Z600. Du slaktet jo T610 på skjermen spessielt, at den var STN og at du fikk masse fingermerker på den. Nå har Z600 TFT og et annet lag på skjermen. Er som eg sa spent på å se hva du kommer med! :wink: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Telcontar! Er du på forumet fortsatt? 8) :bgrin: *spam* :wink: Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 T610 ble "slaktet" med god grunn. Alle trodde jeg løy da, men nå klager andre brukere på det samme gitt :wink: Z600 har ikke TFT, men TFD. Sammenlignet med T610 er det ikke mye bedre. ST55 har fortsatt mye, mye bedre display enn Z600. Ellers (bortsett fra design) er Z600 helt identisk med T610, så jeg ville heller anbefale T610 enn Z600. Z600 er veldig plastikk-aktig og virker altfor billig :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå