Lch Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Burde jeg ha noen betenkeligheter med å stripse på en 60x60mm vift på enden av Gf3et mitt? I enden av kortet er det to hull, og her er planen å stripse fast en Delta 60x60mm vifte jeg har liggende. Problemet er at viften vil være i kontakt med noen fete kondensatorer som er helt i enden av kortet. Noen grunn til at det ikke skal funke? xxxxxxxxxVV KVV KVV x = veroboard, k = kondis, V = vifte, sett fra siden. Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Så lenge ikke noe metall fra vifte kommer i kontakt med skjermkortet (noe som i de fleste tilfeller skal mye til for at skjer :smile: ) og at vifta ikke slår inn i noe på kortet så er det ingen grunn til at det ikke skal fungere... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2002 Takk for input, men jeg droppet hele greia og stripset den tverrvendt mot minnekjøleribbene. Funket som f. VxHxxxxxxx V V Sånn skulle det se ut forresten. V=vifte, H=høl, x=veroboard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå