mobilen.no Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Lenovo er klar med et nettbrett som har mye til felles med en ultraportabel PC. Sniktitt: Lenovo IdeaPad S2110 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Jeg måtte sjekke datoen på artikkelen etter å ha lest dette: "Endelig kom et nettbrett med standardplugg som kan lades med en Micro-USB-lader." Selv har jeg et gammelt Lenovo Thinkpad Slate nettbrett med Micro-USB lader, og et nesten to år gammelt Nook Color med det samme. Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Nexus 7 lades også med micro-usb. Savner den muligheten på Transformer pad'en, men slike ladere gir vanligvis bare 0,5A (transformer laderen gir 2A) og vil dermed bruke veldig lang tid på oppladingen. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Skulle ha vært begge. Både micro-USB for lett tilgjengelighet og hva enn produsenten putter i for rask lading. Lenke til kommentar
hrreno Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Dette markedet Jeg vet svært lite om, er det så godt som Apple. Det er de andre små felt som er. Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Se, Apple... Asus har enda ikke saksøkt Lenovo! Lenke til kommentar
Fjelldal Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Dette markedet Jeg vet svært lite om, er det så godt som Apple. Det er de andre små felt som er. ???? Lenke til kommentar
vegardj Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Se, Apple... Asus har enda ikke saksøkt Lenovo! Kanskje fordi Lenovo var først ute med denne? ;-) Rart at denne sjelden trekkes frem, egentlig. Det er i hvert fall det første ordentlige hybrid-konseptet jeg kan huske. Endret 8. september 2012 av vegardj Lenke til kommentar
NoodleMcDoogle Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Asus har nå virkelig gjort dette for leeeenge siden med Transformer prime, er det ikke å kopiere et konsept? Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Asus har nå virkelig gjort dette for leeeenge siden med Transformer prime, er det ikke å kopiere et konsept? Jeg er usikker på hva du mener her, men Lenovo viste konseptet med kombinasjonen nettbrett+tastatur før Apple lanserte iPad og lenge før noen laget nettbrett med Android. Asus har dermed kopiert Lenovo. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Kunne gjerne tenkt meg dette. Ser ut som det kan bli ganske mye billigere enn Asus Transformer-serien også ( http://www.androidauthority.com/lenovo-ideapad-s2110-unboxing-video-105150/ ). Venter i spenning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg