fliring Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hei. Jeg tenker å kjøpe meg en ny datamaskin til rundt 4000,- som hovedsaklig skal brukes til internettsurfing, film og ikke fullt så krevende spill (Counter Strike, Football Manager) Jeg har kommet frem til to pc'er. ASUS X53E og HP Pavilion g6-2114? En fordel med ASUS'en er at den har 2 års garanti, mens HP'en har 1 års garanti. Hvem av dem vil gi mest for pengene? Takknemmelig for svar. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Har du bestemt deg for en av de to nevnte eller er du åpen for andre alternativer? Uansett har ikke garantien så mye å si takket være reklamasjonsretten vi har i her i Norge. Forøvrig tror jeg denne vil være et bedre kjøp enn de to du har nevnt. Av de to du har nevnt ville jeg helt klart gått for den fra HP, da den har klart bedre spesifikasjoner. Dog synes jeg begge to var ekstremt stygge og for min del ville det i seg selv gjort at jeg ikke kjøpte dem uavhengig av specs. Lenke til kommentar
supercalle_InnleggNO Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg har personlig dårlig erfaring med HP Pavilion PC-er, det har også en del jeg kjenner. Største problemet med (hvertfall tidligere) Pavilion PC-er er varme. Min tidligere PC ble så varm at jeg svei fingertuppene på tastaturet og etter kort tid ble pcen ødelagt av varmeproblemet. Den var varm fra dag én og når det etter kort tid dannet seg små støvmengder på kjøleanlegget så kokte PC-en ihjel. Jeg ville gått for Asus, men det kan hende HP Pavilion er bedre nå enn det var før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå