snabben112 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 er det noen som kan hjelpe meg med tips til en sunn treningsfrokost? (rask og lett å lage) proteinrik. hva spiser du? Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Du kan lage deg omelett, det bruker jeg. omelett er veldig proteinrik gjerne bruk grovt brød også : - ) kanskje ett glass jus eller melk ? Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Jeg styrter tre egg, spiser en banan og en skei peanøttsmør. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Proteinshake og en banan? Fort og enkelt. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 100g ris, 4 kyllingpølser, 4 egg og en liter helmelk. Lenke til kommentar
joacim HL Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Jeg bruker formula 1 Shake med protein supplement fra herbalife hver morgen. Perfekt innhold av næring og lettvint siden jeg ikke får i meg mat om morgenen... Perfekt start på dagen Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hvis du må ha brød; ta pålegg med litt brød på, hvis du skjønner hva jeg mener. Makrell i tomat, kyllingskinke, ost, egg, egentlig alt som ikke er blandingsprodukter (type leverpostei, fiskepudding, syltetøy). Hvis du er glad i havregryn; lag grøt med proteinpulver i, sleng på noen nøtter (mye proteiner å hente der) og bær. If not, bare lag deg frokost som om det var middag. Det tar ikke lang tid å dampe brokkoli og steke laks, f.eks. Alternativt kyllingsalat du har laget i forveien dagen før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå