Baltazar94 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Baltazar94, hvorfor publiserer du ikke? Med så mye som du øyensynlig vet om dette temaet burde du da være ideell for et stipendiat på et av universitetene. Hvor lenge tror du jeg hadde overlevd i et av disse sosialistreirene ? De ville nok ikke gi meg noe "stipendiat" men noe helt annet. Endret 11. september 2012 av Baltazar94 Lenke til kommentar
SleepHead Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Du generaliserer sosialister, fy skam deg! Du nevner at sosialistene hater andres meninger. dine utsagn om at sosialistenes meninger er gift, satans idiologi og at ingen av dem vet hva begrepet rasisme er vell i bunn å grunn hats grunnlagte meninger, er det ikke? Du har ikke noe grunnlag for hatet ditt, iallefall ikke i postene dine, for meg virker det som du bare hater for å hate. Fy skam deg igjen altså! Jeg hater ingen, men jeg hater sosialismen. Og ja, sosialismen er en satans ideologi. Karl Marx var jøde og selverklært satanist, og han sa selv at sosialismen/kommunismen ble ikke skapt for å bygge opp noe, men for å bryte ned og ødelegge. Jeg generaliserer kanskjer her, men jeg har før presisert at med sosialister så mener jeg kun dem som støtter sosialismen og arbeider aktivt for å skape et sosialistisk samfunn, og som er medlemmer av et sosialistisk parti. De som bare stemmer på et sosialistisk part fordi de er lurt til å støtte dem.Ungdommer som er lurt til å melde seg inn i AUF eller andre sosialistiske organisasjoner, regner jeg heller ikke som sosialister, fordi de vil forlate denne organisasjonen og skrote sosialismen så snart de begynner å forstå hva sosialisme er og hva denne satanistiske ideologien går ut på, samt hvilke enorme lidelser den har skapt og fremdeles skaper for folket i de landene som er eller har vært sosialistisk. At sosialister ikke liker andre meninger, og bruker ord som rasisme, rasist og rasistisk mot alle som mener noe annet enn dem selv er noe som de fleste har opplevd om de er så frimodige å åpent fremme slike meninger som sosialistene altså ikke liker. De bruker også ord som nazist ol + en hel ordbok av andre lite hyggelige ord og uttrykk. Men det er jo litt ironisk også da, for sosialistene vet ikke at det er de selv som er rasister, og de vet heller ikke at nazisme og sosialisme er det samme, bare med forskjellg fortegn. Nazisme er nasjonal sosialisme mens dagens rådende sosialisme er internasjonal sosialisme. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har blitt spurt om å bidra med bevis, men jeg har sagt uttallige ganger at jeg ikke vil dele de med forumet. Det er ikke bare pga den perle-teorien, men det handler også om andre ting. Det jeg derimot gledelig deler med folk er at jeg har kontakt med den levende Gud. Såppass vil jeg dele. Men dette med bevis og slikt, det vil ikke hjelpe noen. Gud fortalte meg for en uke siden at en gang vil det komme en tid med hysterisk latter som aldri vil ta slutt. Dette sa han til meg direkte. Lidelsene i verden er her for en grunn, det kan være at det redder deg til syvende og sist. Men du kan jo tenke deg en evig tilværelse hvor du bare er glad hele tiden og det aldri noensinne tar slutt. Vi er vant til å ha glede og sorg i pulser, men han sa til meg at det neste vil være for evig, og latteren vil bli hysterisk og aldri noensinne ta slutt. Men det er viktig å begynne å tenke på å returnere til Gud og leve som troende igjen, og ikke fortsette så lenge med å være opprørsk og fortvilet over alt en ikke forstår. Bedre å søke Gud og så se hva som skjer etter det. Du generaliserer sosialister, fy skam deg! Du nevner at sosialistene hater andres meninger. dine utsagn om at sosialistenes meninger er gift, satans idiologi og at ingen av dem vet hva begrepet rasisme er vell i bunn å grunn hats grunnlagte meninger, er det ikke? Du har ikke noe grunnlag for hatet ditt, iallefall ikke i postene dine, for meg virker det som du bare hater for å hate. Fy skam deg igjen altså! Jeg hater ingen, men jeg hater sosialismen. Og ja, sosialismen er en satans ideologi. Karl Marx var jøde og selverklært satanist, og han sa selv at sosialismen/kommunismen ble ikke skapt for å bygge opp noe, men for å bryte ned og ødelegge. Jeg generaliserer kanskjer her, men jeg har før presisert at med sosialister så mener jeg kun dem som støtter sosialismen og arbeider aktivt for å skape et sosialistisk samfunn, og som er medlemmer av et sosialistisk parti. De som bare stemmer på et sosialistisk part fordi de er lurt til å støtte dem.Ungdommer som er lurt til å melde seg inn i AUF eller andre sosialistiske organisasjoner, regner jeg heller ikke som sosialister, fordi de vil forlate denne organisasjonen og skrote sosialismen så snart de begynner å forstå hva sosialisme er og hva denne satanistiske ideologien går ut på, samt hvilke enorme lidelser den har skapt og fremdeles skaper for folket i de landene som er eller har vært sosialistisk. At sosialister ikke liker andre meninger, og bruker ord som rasisme, rasist og rasistisk mot alle som mener noe annet enn dem selv er noe som de fleste har opplevd om de er så frimodige å åpent fremme slike meninger som sosialistene altså ikke liker. De bruker også ord som nazist ol + en hel ordbok av andre lite hyggelige ord og uttrykk. Men det er jo litt ironisk også da, for sosialistene vet ikke at det er de selv som er rasister, og de vet heller ikke at nazisme og sosialisme er det samme, bare med forskjellg fortegn. Nazisme er nasjonal sosialisme mens dagens rådende sosialisme er internasjonal sosialisme. Altså.... Denne diskusjonen er om jødenes agenda, ikke en prekerstol for dine dårlige begrunnede hatmeldinger mot sosialister. Gå å legg deg. Jeg svarte kun på ditt innlegg med visse ufine beskyldninger mot meg, og det må jeg ha anledning til uansett tråd. Mitt inlegg var ikke basert på hat mot sosialister, men på fakta om sosialismen. Jeg konstaterer forøvrig med interesse dine gjentagelse av påstanden om at jeg "hater sosialister" på tross av at jeg har sagt at jeg ikke gjør det. Dete forteller en del ting om deg selv, og viser ditt eget hat mot dem som sier sannheten om sosialismen. Det viser at du er sosialist, og du vet om hva sosialismen har ført til av lidelser for folket opp gjennom historien, og du støtter dette og vil gjerne at det skal skje igjen. Og da har du noe se frem til, for dette er i ferd med å skje igjen. Og siden du vet at det jeg hevder om sosialismens ugjerninger er riktig, så har du naturligvis ingen andre agumenter enn å gjenta dine ufine påstander. Frykt ikke min venn, jeg er ingen sosialist. Om du ikke har den oppfatning at alle som forsvarer andre enn seg selv er sosialister da, noe du kanskje tror Der sosialistene slenger rasist som banning, slenger du tydeligvis med ordet sosialist. Gjør ikke det deg til nogen lunde like sosialistene. Å stemple folk bak ett ord med stor mening på begrunnelse av få bevis er i mine øyne ganske teit Jeg har lest alle innleggene dine om hvorfor sosialistene er djevelens avskum o.s.v. Men tror du ikke man kan lære av tidligere feil å utvikle seg; Eller gjelder dette bare Nasjonalister og fasister? Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg skrev jo at alle jøder studerer talmud p et eller annet tidspunkt. Og det er obligatorisk pensum på skolen,for dem som går på jødisk skole. Religiøs aktivitet for disse zionist-jødene er ikke slik vi ser det, men religiøs aktivitet for dem er å drive samfunnsnedbrytende virksomhet, for å ødelegge de samfunnene vi har bygget opp i vesten og ellers, og erstatte dem med en jødisk verdensorden, hvor jøder styrer, og de av oss som får lov av jødene til å leve, vi skal være slaver for jødene. Dette er dette disse jødene mener med religiøs aktivitet og med "guds arbeid" Å bli en sterk troende sionist som ønsker å dominere verden må du ikke bare lese talmud men bli sterk engasjert i din tro, noe som statistikkene viser de fleste jøder ikke er i virkeligheten. Dine påstand holder ikke vann At noen få jøder kan bli som du sier kan bli sannt men å hevde at de fleste jøder er sterk troende sionister som ønsker verdensherredømme viser stor ignoranse Ellers ville de bli mer engasjert i sin religion. Bare fordi en får lese en bok betyr ikke at en tror på det som står i boken. Det er hvordan man engasjere seg med sin religion som viser hvor mye man tror på religiøs teksten Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 Baltazar94, hvorfor publiserer du ikke? Med så mye som du øyensynlig vet om dette temaet burde du da være ideell for et stipendiat på et av universitetene. Hvor lenge tror du jeg hadde overlevd i et av disse sosialistreirene ? De ville nok ikke gi meg noe "stipendiat" men noe helt annet. Jeg tror du hadde måttet tåle litt kritikk, men hvis du insinuerer at de ville bedrevet sensur (eventuelt snikmord, dersom du ikke snakker i overført betydning) bør du nesten begrunne det. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg skrev jo at alle jøder studerer talmud p et eller annet tidspunkt. Og det er obligatorisk pensum på skolen,for dem som går på jødisk skole. Religiøs aktivitet for disse zionist-jødene er ikke slik vi ser det, men religiøs aktivitet for dem er å drive samfunnsnedbrytende virksomhet, for å ødelegge de samfunnene vi har bygget opp i vesten og ellers, og erstatte dem med en jødisk verdensorden, hvor jøder styrer, og de av oss som får lov av jødene til å leve, vi skal være slaver for jødene. Dette er dette disse jødene mener med religiøs aktivitet og med "guds arbeid" Å bli en sterk troende sionist som ønsker å dominere verden må du ikke bare lese talmud men bli sterk engasjert i din tro, noe som statistikkene viser de fleste jøder ikke er i virkeligheten. Dine påstand holder ikke vann At noen få jøder kan bli som du sier kan bli sannt men å hevde at de fleste jøder er sterk troende sionister som ønsker verdensherredømme viser stor ignoranse Ellers ville de bli mer engasjert i sin religion. Bare fordi en får lese en bok betyr ikke at en tror på det som står i boken. Det er hvordan man engasjere seg med sin religion som viser hvor mye man tror på religiøs teksten Problemet her er at du klarer ikke å forstå at det at å jobbe for å ødelegge de vestlige samfunn og jødenes agenda om å skape en jødisk ny verdensorden,er det "religiøse" arbeidet disse jødene gjør, og det er det ingen som har hatt noen undersøkelse på, fordi ingen på utsiden regner dette som å være aktiv religiøst. Du er forøvrig ikke alene, for det er ganske vanlig å ikke forstå dette, de fleste forbinder religiøs aktivitet som å gå i kirken osv. Men å ødelegge og bryte ned de vestlige samfunn,samt jobbe for sin jødiske nye verdensorden er hva disse jødene kaller "guds arbeid" Og dermed deres "religiøse" arbeid. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Problemet her er at du klarer ikke å forstå at det at å jobbe for å ødelegge de vestlige samfunn og jødenes agenda om å skape en jødisk ny verdensorden,er det "religiøse" arbeidet disse jødene gjør, og det er det ingen som har hatt noen undersøkelse på, fordi ingen på utsiden regner dette som å være aktiv religiøst. Er man religiøs så blir du med andre troende fra ditt trosamfunn og engasjere du deg med religiøse ledere. Ellers blir du påvirket av andre sekulære krefter. Det er meget få sterk troende religiøs som isolere seg fra religiøse samlinger Faktum at 85%av jøder ikke samler seg i religiøse samlinger viser hvor lite engasjerte de er i deres tro. Påstår du at en er sterk troende og bare engasjere seg med en aktivitet eller side av sin religion vet du lite om hvordan vestlige religion fungerer Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Denne videoen beskriver jødenes agenda på en måte som vel de fleste kan forstå. Når komentaroren sier at jødenes lære fins i torah, så er ikke det riktig. jødenes lære fins i talmud, og torah brukes bare i forvrengt form for å bekrefte deres egen perverse lære i talmud. http://www.youtube.com/watch?v=tt7WF-UTWP8 Endret 16. september 2012 av Baltazar94 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Jeg ser til semi-stadighet påstander om en felles jødisk plan om verdensherredømme, både på lugubre nettsteder som Nyhetsspeilet, i diverse blogger, på kommentarfeltet i avisene, og her på forumet. I hvilken grad er det egentlig, eh, kosher å mene sånt, og når går det over i trakassering og rasisme? Er det lov å påstå at jødene har via løgn og korrupsjon "infiltrert alle regjeringer", har "agenter klare for å ta dissidenter" og at enhver som betviler dette er hjernevaskede tilbedere? Her har du et typisk eksempel i så henseende: En ny æra av Krystallnatten - er Israel det nye Nazi-Tyskland? Ganske skremmende at vi er mye strengere med tråder om Norge enn om Israel. Du trenger ikke lese hele tråden, men sammenlign disse postene: http://www.diskusjon...post&p=19670760 http://www.diskusjon...post&p=19673224 Endret 17. september 2012 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
SleepHead Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 De som bekymer som Jødeherredømme kjenner nok ingen jøder Synes personlig jøder er hærlige, da de er en av de få religionene som ikke prøver å konvertere meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) I tillegg er de ganske smarte. Einstein var jøde. Mitt fag er økonomi, og de fleste nobelprisvinnere i økonomi kommer fra USA og svært ofte er de jøder. Det hevdes at livet i kibbutzen er så sosialt og simulerende for tenkning og diskusjon at de ofte ender som den beste i skolen. Noen jøder sier også at det eneste de ikke kan ta fra oss om de vil ta eiendelene våre er hodet. Hodet har vi alltid med oss når vi reiser så vi trenger heller ikke lærebøker. Sikkert riktig at det er herlige mennesker. Personlig kjenner jeg ingen jøder. Endret 17. september 2012 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Når en gruppe blir sett som mektig, så klager få fra venstresiden når det kommer generaliserende rasisme. Når en gruppe undertrykkes så blir det forbud mot negative generaliseringer og av og til kritikk generelt Det ser ut som mange nordmenn ikke ser rasisme mot jøder som eksisterer enda som et problem eller at deres syn mot jøder påvirker deres syn mot Israel. Etter min mening bør alle form for rasisme stanses, ikke bare rasisme mot de svakeste. Begge tilfeller fører til demonisering og ignoranse som blir aldri godt for samfunn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Jeg personlig anser meg å tilhøre norsk venstreside. Norsk venstreside er som norsk høyreside ikke en homogen masse. Jeg kjenner også flere personlige kristne i Arbeiderpartiet, men de går ikke alltid ut med sin tro og slår seg på brystet med symboler. Jeg sier fra når ethvert land gjør noe jeg ikke er enig i. Det gjelder også Israel. Ingen angriper vel Israel mer en den ekstreme høyre siden med Nazistene i spissen. Endret 17. september 2012 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg kjenner også flere personlige kristne i Arbeiderpartiet, Det tror jeg ikke du gjør. For det er ikke mulig å være kristen og sosialist samtidig. Det er heller ikke mulig å være med i noe politisk parti og samtidig være kristen, om noen tror det er mulig så lurer de seg selv. Medlemmer i politiske partier er lojale til sitt parti, og i tilfellet sosialister, så er de lojale til en umenneskelig og satanistisk ideologi. Dette er totatlt uforenelig med å være kristen. En kristen skal følge Jesus, og hans eller hennes lojalitet skal først og fremst være til Gud og Guds rike, deretter skal den være til folket i det landet han eller hun bor. Politikk og politiske partier er av det onde, og kommer ikke i betraktning i det hele tatt. Så du får si til dem du kjenner som kaller seg kristne, at enten forlater de ap og politikken og følger Jesus Kristus og Hans budskap, eller så må de slutte å kalle seg for kristne, fordi de er ikke kristne så lenge de er i ap og følger den sosialistiske ideologi. De kan ikke kalle seg kristne mens de hele tiden følger og handler etter en ideologisom er det totalt motsatte av kristendom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Mye av jævelskapen i verden skyldes at man blander religion og politikk. I så henseende er sekulære starter best, der man skiller mellom et åndelig og et verdslig regime. Religionen dyrkes i kirker, templer og moskeer, mens politikken utøves i det politiske rom. For øvrig synes jeg følgende sitat av Grundtvik er svært godt. Det er bare dårer som tvinger folk til tro. Det tror jeg ikke du gjør. For det er ikke mulig å være kristen og sosialist samtidig.Det er heller ikke mulig å være med i noe politisk parti og samtidig være kristen, om noen tror det er mulig så lurer de seg selv. Noen av de sterkeste kristne bekjennelser har jeg hørt fra Ap medlemmer. Den ene er endog medlem av Frelses armen som jeg har stor sympati for. De gjør en stor sak. Den andrer, en invandrer kvinne fra Afika som jeg traff på et arbeider parti møte sa at hennes far lærte henne at man skulle Vende det andre kinnet til når man ble angrepet. AUF ungdommen opptrådte forbilledlig etter det politiske angrepet på dem. De var ikke hevngjerrige, men insisterte på at ABB måtte få en rettferdig dom vårt rettssystme verdig. Min danske svigerfar hadde et bra uttrykk. Vi trekker i kirken når det kniber. Konge og politikere trakk til kirken når det knep. Noen hevder at tro også ligger dypere enn meninger. Samtidig så man i Oslo en allianse mellom muslimer og kristne. Det var nok ikke en god opplevelse for alle de som hater en verden som utvikler seg mer og mer i multikulturell retning. Kristelig folkeparti må ikke tro at de kan kuppe kristne med partinavnet. Fremskrittspartiet må ikke innbille seg et sekund at de kan kuppe kristne med usmakelig symbolpolitikk. P.S. Så vidt jeg vet er det nedfelt i den Amerikanske grunnloven at USA skal være et sekulært samfunn. Endret 17. september 2012 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Mye av jævelskapen i verden skyldes at man blander religion og politikk. I så henseende er sekulære starter best, der man skiller mellom et åndelig og et verdslig regime. Religionen dyrkes i kirker, templer og moskeer, mens politikken utøves i det politiske rom. For øvrig synes jeg følgende sitat av Grundtvik er svært godt. Det er bare dårer som tvinger folk til tro. Det tror jeg ikke du gjør. For det er ikke mulig å være kristen og sosialist samtidig.Det er heller ikke mulig å være med i noe politisk parti og samtidig være kristen, om noen tror det er mulig så lurer de seg selv. Noen av de sterkeste kristne bekjennelser har jeg hørt fra Ap medlemmer. Den ene er endog medlem av Frelses armen som jeg har stor sympati for. De gjør en stor sak. Den andrer, en invandrer kvinne fra Afika som jeg traff på et arbeider parti møte sa at hennes far lærte henne at man skulle Vende det andre kinnet til når man ble angrepet. AUF ungdommen opptrådte forbilledlig etter det politiske angrepet på dem. De var ikke hevngjerrige, men insisterte på at ABB måtte få en rettferdig dom vårt rettssystme verdig. Min danske svigerfar hadde et bra uttrykk. Vi trekker i kirken når det kniber. Konge og politikere trakk til kirken når det knep. Noen hevder at tro også ligger dypere enn meninger. Samtidig så man i Oslo en allianse mellom muslimer og kristne. Det var nok ikke en god opplevelse for alle de som hater en verden som utvikler seg mer og mer i multikulturell retning. Kristelig folkeparti må ikke tro at de kan kuppe kristne med partinavnet. Fremskrittspartiet må ikke innbille seg et sekund at de kan kuppe kristne med usmakelig symbolpolitikk. P.S. Så vidt jeg vet er det nedfelt i den Amerikanske grunnloven at USA skal være et sekulært samfunn. Det er ikke mulig for noen sosialister, medlemmer i ap eller andre politiske partier å være kristen, det er et faktum uansett hva de selv tror, de bare lurer seg selv. Inkludert KRF. For deres loyalitet står til partiet og ideologien, og politikk er også et skittent spill hvor hensynet til mennesker er underordnet, dvs hensynet til folket. Det er ingen likheter mellom sosialisme og kristendom, men også sosialister vil prøve å redde sine kamerater, dvs noen av dem. Jeg vet imidlertid om noe av det som har foregått på utøya i tidligere år, og det minner ikke mye om det kristne budskap, og heller ikke om å snu det andre kinn til, som du i din uvitenhet tror er det kristne budskap. Kongen og politikere gikk nok i kirken, men betyr det at de er kristne ? Eller betyr det at kirken er kristen og forkynner Jesu budskap ? Nei, det gjør det ikke for de samme sosialistene og politikerne har gjennom mange år forgiftet kirken med sin politiske og sosialistiske gift. Så kirken i dag er mer en sosialistisk kirke enn en kristen kirke, se har forkastet Jesu budskap til fordel for den sosialistiske løgnen. Og det lille som var igjen har den katolske kirke ødelagt, så kirken i dag er ingen kristen kirke. Men en kirke som har forlatt Gud, og ikke bryr seg om Guds ord i det hele tatt i sin anstrengelse for å bli populær blant folket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg vet imidlertid om noe av det som har foregått på utøya i tidligere år, og det minner ikke mye om det kristne budskap, Utøya er ingen kristen sommerleir. Vil man delta på slike leier, er der nok av tilbud i Norge hvor den største vel er Oase. ... og heller ikke om å snu det andre kinn til, som du i din uvitenhet tror er det kristne budskap. Fikk du det med deg at jeg nevnte det som et eksempel. Og hvem er du som setter deg til doms over andres tro? Jeg tror vi setter strek der så dette ikke ender i en religionsdebatt. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 vel, tilbake til tema for tråden. Hvis de jødetilbederne" her bare ville tørre å se videoene og lese de websidene jeg linker til,så vil det også være mulig for de fleste å forstå jødenes agenda. Jeg har allerede lagt ut ganske mye dokumentasjon, men her er litt mer for dem som tør å lese noe av dette. Det fins mye mer enn dette også, men jeg har en mistanke om at de fleste her selv har en agenda og derfor blindt følger jødene, og følgelig bevisst fornekter alt bevismateriale og all dokumentasjon. http://www.haaretz.com/jewish-world/oliver-stone-jewish-control-of-the-media-is-preventing-free-holocaust-debate-1.304108 http://theunjustmedia.com/Media/Six%20Jewish%20Companies%20Control%2096%25%20of%20the%20World%E2%80%99s%20Media.htm http://www.informationclearinghouse.info/article31835.htm http://www.mosaisk.com/Torben-Lund/Bonnier-Hjorne-Klein-Jewish-Media-Scandinavia.php http://www.truthtellers.org/alerts/jewsconfirmbigmedia.html http://rense.com/general38/brits.htm http://www.presstv.ir/detail/2012/05/01/239054/jews-control-world-media/ http://www.latimes.com/news/opinion/commentary/la-oe-stein19-2008dec19,0,4676183.column http://www.realjewnews.com/?p=194 http://thezog.wordpress.com/who-controls-big-media/ http://www.goodnewsaboutgod.com/studies/political/jews/jews_run_world.htm http://www.liveleak.com/view?i=412_1238532107 http://www.doeda.com/jewishbankers.html http://www.realjewnews.com/?p=640 http://www.realjewnews.com/?p=299 http://gblt.webs.com/Jewish_Bankers_War_On_America.htm http://rense.com/general69/bank.htm http://zioncrimefactory.com/jew-world-order/ http://www.sherryshriner.com/sherry/talmud-nwo.htm Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg personlig anser meg å tilhøre norsk venstreside. Norsk venstreside er som norsk høyreside ikke en homogen masse. Jeg kjenner også flere personlige kristne i Arbeiderpartiet, men de går ikke alltid ut med sin tro og slår seg på brystet med symboler. Flere har sagt at Jesus var sosialist på flere måter, ingenting galt med det. En kan bli kristen og bli konservativt eller venstre orientert. Det finnes alle slags forskjellige folk og er grunnen til at generaliseringer bør ikke brukes. Jeg sier fra når ethvert land gjør noe jeg ikke er enig i. Det gjelder også Israel. Det er helt OK, men det gjelder også å bli kjent med ens tilbøylighet og problemer med å vurdere saker objektivt. De fleste av oss har det vanskelig å gjøre, det blir vanskelig å unngå ens egen rasistiske syn. Ingen angriper vel Israel mer en den ekstreme høyre siden med Nazistene i spissen. Heldigvis er disse ekstremister meget få. Jeg er mer bekymret for mainstream nordmenn som ikke kjenner sine egne rasisme og manglende evne til å bruke vurdere saken objektivt. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 vel, tilbake til tema for tråden. Hvis de jødetilbederne" her bare ville tørre å se videoene og lese de websidene jeg linker til,så vil det også være mulig for de fleste å forstå jødenes agenda. Jeg har allerede lagt ut ganske mye dokumentasjon, men her er litt mer for dem som tør å lese noe av dette. Det fins mye mer enn dette også, men jeg har en mistanke om at de fleste her selv har en agenda og derfor blindt følger jødene, og følgelig bevisst fornekter alt bevismateriale og all dokumentasjon. http://www.haaretz.com/jewish-world/oliver-stone-jewish-control-of-the-media-is-preventing-free-holocaust-debate-1.304108 http://theunjustmedia.com/Media/Six%20Jewish%20Companies%20Control%2096%25%20of%20the%20World%E2%80%99s%20Media.htm http://www.informationclearinghouse.info/article31835.htm http://www.mosaisk.com/Torben-Lund/Bonnier-Hjorne-Klein-Jewish-Media-Scandinavia.php http://www.truthtellers.org/alerts/jewsconfirmbigmedia.html http://rense.com/general38/brits.htm http://www.presstv.ir/detail/2012/05/01/239054/jews-control-world-media/ http://www.latimes.com/news/opinion/commentary/la-oe-stein19-2008dec19,0,4676183.column http://www.realjewnews.com/?p=194 http://thezog.wordpress.com/who-controls-big-media/ http://www.goodnewsaboutgod.com/studies/political/jews/jews_run_world.htm http://www.liveleak.com/view?i=412_1238532107 http://www.doeda.com/jewishbankers.html http://www.realjewnews.com/?p=640 http://www.realjewnews.com/?p=299 http://gblt.webs.com/Jewish_Bankers_War_On_America.htm http://rense.com/general69/bank.htm http://zioncrimefactory.com/jew-world-order/ http://www.sherryshriner.com/sherry/talmud-nwo.htm Beklager baltazar men det er ikke sånn det funker. Jeg kommer ikke til å lese gjennom ett tyvetalls sider og se gjennom timevis med video kun fordi noen skriver "bevis for jødesammensvergelsen". Det har jeg faktisk ikke tid til. Likevell er jeg jevnlig innom alternative sider for å lese meg opp på andres verdensbilder og for å se på om noe av det kan ha noe for seg. Det som er normalt når man har en banebrytende påstand eller oppdagelse er å linke til kilde for hver av disse enkeltvis og i det minste si hva kilden beviser og hvor i kilden man finner dette. Vi er flere som har sett gjennom lange youtubeklipp som det påstås beviser både det ene og det andre men som viser seg å kun inneholde tomme påstander eller allerede tilbakeviste påstander og feil. Derfor er det få som biter på når du sommer med linker, det blir simpelthen for billig. Men du skal ha for forsøket. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg vet imidlertid om noe av det som har foregått på utøya i tidligere år, og det minner ikke mye om det kristne budskap, Utøya er ingen kristen sommerleir. Vil man delta på slike leier, er der nok av tilbud i Norge hvor den største vel er Oase. ... og heller ikke om å snu det andre kinn til, som du i din uvitenhet tror er det kristne budskap. Fikk du det med deg at jeg nevnte det som et eksempel. Og hvem er du som setter deg til doms over andres tro? Jeg tror vi setter strek der så dette ikke ender i en religionsdebatt. Jeg vet imidlertid om noe av det som har foregått på utøya i tidligere år, og det minner ikke mye om det kristne budskap, Utøya er ingen kristen sommerleir. Vil man delta på slike leier, er der nok av tilbud i Norge hvor den største vel er Oase. ... og heller ikke om å snu det andre kinn til, som du i din uvitenhet tror er det kristne budskap. Fikk du det med deg at jeg nevnte det som et eksempel. Og hvem er du som setter deg til doms over andres tro? Jeg tror vi setter strek der så dette ikke ender i en religionsdebatt. Jeg vet at du brukte det som eksempel, men det er ikke i nærheten av noen som helst likhet med det kristne budskap. Og det var det jeg prøvde å formidle. En annen uskikk som sosialistene bla har plantet i kirken er det at "du skal ikke sette deg til doms over andres tro" Og med dette har de klart å ødelegge kirken, for i toleransens navn så må kirken godta alle religioner og politiske ideologier og andre perversiteter, det spiller liksom ikke noen rolle lenger hva Gud har sagt. Og der er her kirken totalt forlater Jesu budskap, for Jesu budskap handler om kjærlighet, men ikke om at vi skal omfavne alle slags politiske ideologier og perversiteter, eller alle slags hedenske religioner og avguder. Men dette er likevel ikke å "sette seg til doms over andres " De som tror på slike ideologier og hedenske religioner får tro hva de vil, men de må vite at dette er ikke kristendom, det er ikke engang i nærheten av kristendom og det kristne budskap. Som kristen så er det min plikt å gjøre oppmerksom på dette, og det er også enhver kristen persons plikt. For vi lever nå på slutten av endetiden, og det er snart slutt på den tilmålte tiden da menneskene får styre seg selv under satans ledelse. Og de som da har valgt feil, og forlatt Jesu budskap og fulgt et annet budskap, de må også snart stå til ansvar for det valget de har tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå