Gå til innhold

"Jødenes agenda"

Okapi

Anbefalte innlegg

Hvordan folk oppfatter det, spiller ingen rolle. Vi skal forholde oss til virkeligheten slik den er, og ikke til hvordan folk flest oppfatter det.

Virkeligheten er sånn at "jøder" oppfattes som det jødiske folk, ikke som diffuse ledere i ukjente jødiske organisasjoner. Hvis du likevel velger å stå hardt på den linjen, så er du dessverre i ferd med å skrive deg inn i en diagnose (psykotisk vrangforestilling: http://www.psykiskelidelser.no/psykotiskpsykose3.htm).

Som jeg har sagt for så er jeg ingen politisk korrekt løgner, det overlater jeg til dere, og til dem som elsker løgnen.

Det er ganske dramatisk å kalle andre for en løgner. Og er det ikke sant, da er du en løgner.

Du er forresten veldig politisk korrekt. Fordi de meninger og holdninger du gir uttrykk for her, er ikke originale på noen måte, men gjengs oppfatning i det miljøet du er en del av. Tal dine egne midt i mot, da er du "ukorrekt". Tenke selv, og stå for det, selv når dine egne er uenige med deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virkeligheten er sånn at "jøder" oppfattes som det jødiske folk, ikke som diffuse ledere i ukjente jødiske organisasjoner. Hvis du likevel velger å stå hardt på den linjen, så er du dessverre i ferd med å skrive deg inn i en diagnose (psykotisk vrangforestilling: http://www.psykiskel...iskpsykose3.htm)..

Nei, virkeligheten er ikke slik, når den oppfattelsen er basert på løgner og jødisk propaganda.

Dvs det er virkelig nok at folk som ikke vet bedre oppfatter det slik, men selve løgnen de tror på er ikke virkelighet. Og vi kan ikke la være å fortelle sannheten fordi folk flest tror på en løgn.

Dette med "psykotisk vrangforestilling:" og lignende diagnoser, er slikt som regjeringens psykiatere bruker for å tvangsinlegge brysomme opposisjonelle og dermed for å prøve å hindre at sannheten blir kjent.

Det har ikke noe med virkeligheten å gjøre det heller, for i virkeligheten så fins det ikke noe slikt som " psykotisk vrangforestilling:"

Det er ganske dramatisk å kalle andre for en løgner. Og er det ikke sant, da er du en løgner.

Jeg har ikke kalt noen for løgner. Det jeg skrev var dette"så er jeg ingen politisk korrekt løgner, det overlater jeg til dere, og til dem som elsker løgnen."

For det er et faktum at de fleste elsker løgnen, og at de fleste også hjelper til med å spre jødenes løgner fordi de ikke tør annet, og derfor tør de heller ikke å undersøke selv om det virkelig er slik som jødene påstår.

De er redd for å komme over informasjon som ikke stemmer med det de har lært og på den måten selv bli nødt til å teke og ta stlling til det de leser, ser eller hører.

Du er forresten veldig politisk korrekt. Fordi de meninger og holdninger du gir uttrykk for her, er ikke originale på noen måte, men gjengs oppfatning i det miljøet du er en del av. Tal dine egne midt i mot, da er du "ukorrekt". Tenke selv, og stå for det, selv når dine egne er uenige med deg.

Jeg er ikke "politisk korrekt" på noen måte.

Og jeg tviler på at dette som jeg sier er en "gjengs oppfatning" i noe miljø, noe er kanskje det, men ikke alt.

Jeg bryr meg ikke om politikk, og jeg er ikke en del av noe "miljø" Det jeg hevder er sannheten, og jeg skriver dette kun fordi det er sannheten, og ikke fordi jeg er i noe "miljø" For det har jeg heller aldri vært.

Lenke til kommentar

Jøder er ikke annerledes enn mennesker fra andre kulturer og religioner, så hvorfor skal de ikke ha noen agenda?

Nå vet jeg ikke hvilken etnisitet eller kultur du har, men hvis du er etnisk norsk: Ha du og jeg og alle andre nordmenn noen felles agenda? I så fall hvordan og hvorfor? Hvis ikke, hvorfor har jødene det?

Selvsagt kan jøder i likhet med andre mennesker ha en agenda, enten alene eller sammen med andre mennesker. Men det er urimelig å tro at alle jøder, i kraft av sin tro eller kultur, har en felles overordnet agenda de alle jobber for.

Geir :)

Lenke til kommentar

Selvsagt kan jøder i likhet med andre mennesker ha en agenda, enten alene eller sammen med andre mennesker. Men det er urimelig å tro at alle jøder, i kraft av sin tro eller kultur, har en felles overordnet agenda de alle jobber for.

For å ha en skjjult agenda så må du ha en plan, og du må ha ledere som følger denne planen, uten en plan og ledere som følger denne planen, så kan heller ikke de enkelte individer ha en skjult agenda.

Har du i tillegg en ideologi/religion som sier at din religion/ideologi er best, og alle de som følger den er overlegne og mye bedre og mer verdt enn alle andre, så er det ikke så vanskelig å få de fleste av folket som tilhører denne ideologien/religionen til å støtte deg.

Slik er menneskenaturen, og det gjelder for jødene også, selv om noen tror de er engler eller guder som aldri kan gjøre noe galt.

Eller for å si det på en annen måte, folk tror at det gale jødene gjør er "riktig" fordi de er"guds utvalgte folk"

Dvs når de gjør noe galt da, men ellers så er de som engler og kan ikke gjøre noe galt eller ha en skummel agenda, det er bare disse onde menneskene som ikke er jøder som kan ha en "skummel"agenda.

Alle disse onde menneskene hater jøder fordi de er sååååå "snille og gode" og aldri gjør noe galt, bortsett fra i palestina da, men det er jo egentlig ikke noe galt, for det sier seg jo selv at jødene kan torturere og drepe hvem de vil, for de er jo "guds utvalgte folk"

Lenke til kommentar

For å ha en skjjult agenda så må du ha en plan, og du må ha ledere som følger denne planen, uten en plan og ledere som følger denne planen, så kan heller ikke de enkelte individer ha en skjult agenda.

Selvsagt kan et individ ha en plan, og følge denne planen. Og han/hun kan holde denne planen skjult for andre. Det er ingenting magisk ved ordet agenda som krever en konspirasjon.

Har du i tillegg en ideologi/religion som sier at din religion/ideologi er best, og alle de som følger den er overlegne og mye bedre og mer verdt enn alle andre, så er det ikke så vanskelig å få de fleste av folket som tilhører denne ideologien/religionen til å støtte deg.

Alle religioner har vel strengt tatt en idé om deres variant av gudetro er best, og mange ideologier likeså. Allikevel så er ikke enhet typisk for menneskeskapte allianser. Partier sprekker, kirker fragmenteres. Bare se hvor mange ulike og konkurrerende ordener som oppstod under pavekirken. Det er vanskelig å skape enhet og varig oppslutning.

Slik er menneskenaturen, og det gjelder for jødene også, selv om noen tror de er engler eller guder som aldri kan gjøre noe galt.

At noen tror det betyr ikke at alle tror det.

Eller for å si det på en annen måte, folk tror at det gale jødene gjør er "riktig" fordi de er"guds utvalgte folk"

Dvs når de gjør noe galt da, men ellers så er de som engler og kan ikke gjøre noe galt eller ha en skummel agenda, det er bare disse onde menneskene som ikke er jøder som kan ha en "skummel"agenda.

Alle disse onde menneskene hater jøder fordi de er sååååå "snille og gode" og aldri gjør noe galt, bortsett fra i palestina da, men det er jo egentlig ikke noe galt, for det sier seg jo selv at jødene kan torturere og drepe hvem de vil, for de er jo "guds utvalgte folk"

Selvsagt finnes det folk som ukritisk støtter Israel og sionismen, akkurat som folk ukritisk støttet Albania eller Mao-Kina eller nazismen. Men i samtlige tilfeller var det med massiv propaganda de holdt folk flest i folden, og allikevel krevde det maktorganer som kunne undertrykke de som var uenige. For "folk flest" var enten likegyldige og troende bare utad, eller endog uenige med makthaverne.

Det er menneskenaturen, og gjelder for jødene også.

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Det er faktisk ikke OK å si hva som helst, kanskje desverre. Norsk lov (og dermed forumet) setter grenser for påstander som er rasistiske, selv om man mener å kunne dokumentere dem.

Nå går ikke alle fra Polen med lue. Generaliseringer er som å skyte på blink med hagle. Du treffer alltid noen, men aldri alle.

Men mener du da at det er en "rasistisk" påstand å si at alle fra polen går med lue ?

Det er generalisering, men har ikke noe med "rasisme" å gjøre.

Neida. De to avsnittene hadde ikke noe med hverandre å gjøre. :)

Jeg forsto jo det, men mitt poeng her er at om vi tillater sosialistene å fortsette å spre sin gift, og stadig utvide og definere begrepet rasisme som de vil,så kan vi risikere til slutt at slike utsagn som at alle går med lue blir sett på som "rasistiske ytringer" eller hva de nå kaller det. Grensen for dette vil bli den som sosialistene til enhver tid setter for seg selv og andre.

Selv vil sosialistene tillate seg å si hva som helst om dem som ikke er sosialister og deler deres forskrudde meninger, mens andre ikke kan komme med den minste antydning av kritikk uten at dette blir slått ned på som rasisme osv.

Jeg vil våge den påstand om at bortset fra sosialistene selv og noen av de folkene som sosialistene beskytter, så er det veldig få eller ingen virkelige rasister i Norge etter den virkelige og opprinnelige definisjonen av rasisme.

Og det er 100 % sikkert at sosialistene bruker disse påstandene om rasisme og rasistiske ytringer som en hersketeknoikk kun for å kneble sine debattmotstandere, og for å såre og skade sine medmennesker mest mulig.

Sosialismen er en satans ideologi, og utrykket "gir du fanden lillefingeren, så tar han hele handa" gjelder i høyeste grad også for sosialismen.

Du generaliserer sosialister, fy skam deg!

Du nevner at sosialistene hater andres meninger. dine utsagn om at sosialistenes meninger er gift, satans idiologi og at ingen av dem vet hva begrepet rasisme er vell i bunn å grunn hats grunnlagte meninger, er det ikke? Du har ikke noe grunnlag for hatet ditt, iallefall ikke i postene dine, for meg virker det som du bare hater for å hate.

Fy skam deg igjen altså!

Lenke til kommentar

Nå virker det på meg som du har veldig lite kontakt med virkelige mennesker? Sånn rent utenfor kanskje små kristne miljøer er det vell heller sjeldent at noen ser på jøder på den måten du beskriver her. Tvertimot egentlig. Hvor henter du disse oppfatningene om folk fra egentlig?

Lenke til kommentar

Det var et lite ord som falt ut i mitt inlegg, og det var ordt felles.

Et individ kan ha en skjult agenda, men for å ha en felles skjult agenda så må det være ledere som.

organiserer det hele, og det må være en plan.

Jeg forstår ikke hvorfor folk mener det er så umulig at jødene kan ha en agnda, det er jo ellers ganske normalt.

Det virker også litt uforståelig på meg at noen tror at jøder ikke følger jødisk lære, når det gjelder en annen totalitær ideologi, nemlig sosialismen, så har de fleste ingen problemer med å forstå at alle sosialister følger den sosialistiske lære.

De nevnte sosialister har en agenda som de har jobbet for i mer enn to hundre år, nemlig stadig flere sosialistiske samfunn og til slutt en sosialistisk verden, hvorfor er det da så vanskelig for noen å tro at jødene også kan ha en agenda ?

I Norge så har politikerne et helt batteri med skjulte agendaer, de fleste av dem jobber for å få Norge med i Eu, og de jobber også for dette; http://enverden.no/

Når det gjelder jødene så er de fleste av dem zionister og støtter Israel, og zionisme er en ideologi innenfor religionen jødedommen.

Zionistene følger en plan som de fleste tror er oppspinn fordi jødene selv sier det, den kaller for zions vises protokoller, og om alle zionister på grunnplanet vet om denne og at den er ekte, vet jeg ikke, men lederne følger disse protokollene i alt de gjør.

De som vil lese mer om hva disse protokollene inneholder av planer, kan lese dem her:

http://www.biblebelievers.org.au/przion1.htm

Hvis folk flest visste hva disse dreide seg om, så ville de også forstå mer av det som skjer i verden.

De fleste jødene følger også en bok som kalles den Babylonske talmud, og om flere visste hva som står skrevet i denne "hellige boken" så vlle de også forstå mer av ting som skjer, og også hvorfor jødene i palestina oppfører seg som de gjør.

De fleste jødene setter talmud høyere enn torah, og nr jødene sier de studerer Bibelen, så studerer de i virkeligheten talmud. Dette har jeg fra websidene til det mosaiske trossamfunn i Norge.

Hvis folk flest bare ville studere litt selv og holde seg orienert om forskjellige ting, istedenfor å bare stole blindt på politikere og media som langt på vei har samme agenda, så ville det bli adskillig vanskeligere for jødene og deres medløpere rundt om i verden å gjennomføre sine planer.

De fleste jøder er også zionister, og støtter dette, selv om det for de flestes vedkommende er passiv støtte, noen jøder som ikke er zionister støtter ikke dette, for de mener at deres gud skal sette dem til å herske over verden når messias kommer, men de følger alle talmuds lære.

Et lite mindretall av jøder fra Afrika følger bare torah og ikke talmud, men disse er ikke mange.

De som er interessert i å lese mer om hva som står skrevet i talmud kan lese her:

http://www.come-and-hear.com/talmud/

Til slutt en liten artikkel om israelske soldaters lovløse oppførsel:

http://www.globalresearch.ca/israel-uses-palestinians-for-target-practice/

Dessverre hører og leser vi kke mye i Norsk media om dette, og det vi leser blir alltid vinklet slik at folk tror at når jødene angriper gaza, så er det alltid militære mål de angriper.

Og litt fra den babylonske talmud som kan forklare denne umenneskelige oppførselen,og jødeneer forpliktet til å lyve for ikke-jøder om hva jødisk lære går ut på.

Sanhedrin 59a

To communicate anything to a Goy about our religious relations would be equal to the killing of all Jews, for if the Goyim knew what we teach about them, they would kill us openly.

Libbre David 37

A Jew should and must make a false oath when the Goyim asks if our books contain anything against them.

Szaaloth-Utszabot, The Book of Jore Dia 17

We beg Thee, O Lord, indict Thy wrath on the nations not believing in Thee, and not calling on Thy name. Let down Thy wrath on them and inflict them with Thy wrath. Drive them away in Thy wrath and crush them into pieces. Take away, O Lord, all bone from them. In a moment indict all disbelievers. Destroy in a moment all foes of Thy nation. Draw out with the root, disperse and ruin unworthy nations. Destroy them! Destroy them immediately, in this very moment!

Tosefta, Tractate Erubin VIII

When a Jew has a Gentile in his clutches, another Jew may go to the same Gentile, lend him money and in turn deceive him, so that the Gentile shall be ruined. For the property of a Gentile, according to our law, belongs to no one, and the first Jew that passes has full right to seize it.

Zohar, Vayshlah 177b

That the Jewish nation is the only nation selected by God, while all the remaining ones are contemptible and hateful. That all property of other nations belongs to the Jewish nation, which consequently is entitled to seize upon it without any scruples. An orthodox Jew is not bound to observe principles of morality towards people of other tribes. He may act contrary to morality, if profitable to himself or to Jews in general. A Jew may rob a Goy, he may cheat him over a bill, which should not be perceived by him, otherwise the name of God would become dishonoured.

Sanhedrin 58b

[in other words, if a non-Jew kills a Jew, the non-Jew can be killed. Punching an Israelite is akin to assaulting God. (But killing a non-Jew is NOT like assaulting God.] If a goy killed a goy or a Jew he is responsible, but if a Jew killed a goy he is not responsible.

Zohar, Shemoth

Tob shebbe goyyim harog - Even the best of the Goyim (Gentiles) should be killed.

Yalkut 245c

Extermination of the Christians is a necessary sacrifice.

Choshen Ha'mishpat 425:50

Everyone who sheds the blood of the impious [non-Jews] is as acceptable to God as he who offers a sacrifice to God.

Sanhedrin 57a

[Translation: A Jew may rob a Goy, but a Goy may not rob a Jew. If a Goy murders another Goy or a Jew, he should be killed, but a Jew will not be incur the death penalty for killing a non-Jew.] Kill the Goyim by any means possible.

Schulchan Oruch, Orach Chaim 14, 20, 32, 33, 39

A Jew may do to a non-Jewess what he can do. He may treat her as he treats a piece of meat.

Zohar, Shemoth, Toldoth Noah, Lekh-Lekha

Jehovah created the non-Jew in human form so that the Jew would not have to be served by beasts. The non-Jew is consequently an animal in human form, and condemned to serve the Jew day and night. Midrasch Talpioth, p. 225-L

Everything a Jew needs for his church ritual no goy is permitted to manufacture, but only a Jew, because this must be manufactured by human beings and the Jew is not permitted to consider the goyim as human beings.

Lenke til kommentar

Du nevner at sosialistene hater andres meninger. dine utsagn om at sosialistenes meninger er gift, satans idiologi og at ingen av dem vet hva begrepet rasisme er vell i bunn å grunn hats grunnlagte meninger, er det ikke? Du har ikke noe grunnlag for hatet ditt, iallefall ikke i postene dine, for meg virker det som du bare hater for å hate.

Fy skam deg igjen altså!

Jeg hater ingen, men jeg hater sosialismen.

Og ja, sosialismen er en satans ideologi.

Karl Marx var jøde og selverklært satanist, og han sa selv at sosialismen/kommunismen ble ikke skapt for å bygge opp noe, men for å bryte ned og ødelegge.

Jeg generaliserer kanskjer her, men jeg har før presisert at med sosialister så mener jeg kun dem som støtter sosialismen og arbeider aktivt for å skape et sosialistisk samfunn, og som er medlemmer av et sosialistisk parti.

De som bare stemmer på et sosialistisk part fordi de er lurt til å støtte dem.Ungdommer som er lurt til å melde seg inn i AUF eller andre sosialistiske organisasjoner, regner jeg heller ikke som sosialister, fordi de vil forlate denne organisasjonen og skrote sosialismen så snart de begynner å forstå hva sosialisme er og hva denne satanistiske ideologien går ut på, samt hvilke enorme lidelser den har skapt og fremdeles skaper for folket i de landene som er eller har vært sosialistisk.

At sosialister ikke liker andre meninger, og bruker ord som rasisme, rasist og rasistisk mot alle som mener noe annet enn dem selv er noe som de fleste har opplevd om de er så frimodige å åpent fremme slike meninger som sosialistene altså ikke liker.

De bruker også ord som nazist ol + en hel ordbok av andre lite hyggelige ord og uttrykk.

Men det er jo litt ironisk også da, for sosialistene vet ikke at det er de selv som er rasister, og de vet heller ikke at nazisme og sosialisme er det samme, bare med forskjellg fortegn.

Nazisme er nasjonal sosialisme mens dagens rådende sosialisme er internasjonal sosialisme.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et individ kan ha en skjult agenda, men for å ha en felles skjult agenda så må det være ledere som.

Selvsagt. Men det gjenstår å påvise en slik felles agenda.

Jeg forstår ikke hvorfor folk mener det er så umulig at jødene kan ha en agnda, det er jo ellers ganske normalt.

I så fall kan du sikkert komme med eksempler?

Det virker også litt uforståelig på meg at noen tror at jøder ikke følger jødisk lære, når det gjelder en annen totalitær ideologi, nemlig sosialismen, så har de fleste ingen problemer med å forstå at alle sosialister følger den sosialistiske lære.

Men alle sosialister følger da ikke den samme lære, det finnes en masse ulike retninger som alle kalles sosialisme, og som tildels er i strid med hverandre.

De nevnte sosialister har en agenda som de har jobbet for i mer enn to hundre år, nemlig stadig flere sosialistiske samfunn og til slutt en sosialistisk verden, hvorfor er det da så vanskelig for noen å tro at jødene også kan ha en agenda ?

Hvis man oppriktig mener at sosialismen er andre styreformer overlegen, så er det naturlig at man ønsker at den skal gripe om seg. det betyr ikke at sosialister flest aktivt jobber for en samfunnsomveltning eller at det finnes noe hemmelig forbund med felles agenda som omfatter alle sosialister.

Det er der du mister meg, Baltazar. Revolusjonsforbund og andre konspirasjoner finnes det eksempler på, men det som kunne foregå i ledelsen i AKP m/l for 40 år siden kunne det fordi de var få, det kunne aldri blitt et forbund av brorparten av det norske folk. (At de mente det selv er en annen sak.) Og om det hadde vokst utover promille-stadiet hadde det ikke lenger kunne vært en hemmelighet.

At du fortsatt hevder at Zion vises protokoller er ekte og at jødiske ledere "følger disse protokollene i alt de gjør" gjør det ikke lettere å tro deg.

Lenke til kommentar

Selvsagt. Men det gjenstår å påvise en slik felles agenda.

I så fall kan du sikkert komme med eksempler?

Men alle sosialister følger da ikke den samme lære, det finnes en masse ulike retninger som alle kalles sosialisme, og som tildels er i strid med hverandre.

Hvis man oppriktig mener at sosialismen er andre styreformer overlegen, så er det naturlig at man ønsker at den skal gripe om seg. det betyr ikke at sosialister flest aktivt jobber for en samfunnsomveltning eller at det finnes noe hemmelig forbund med felles agenda som omfatter alle sosialister.

Det er der du mister meg, Baltazar. Revolusjonsforbund og andre konspirasjoner finnes det eksempler på, men det som kunne foregå i ledelsen i AKP m/l for 40 år siden kunne det fordi de var få, det kunne aldri blitt et forbund av brorparten av det norske folk. (At de mente det selv er en annen sak.) Og om det hadde vokst utover promille-stadiet hadde det ikke lenger kunne vært en hemmelighet.

At du fortsatt hevder at Zion vises protokoller er ekte og at jødiske ledere "følger disse protokollene i alt de gjør" gjør det ikke lettere å tro deg.

Det siste du sier her er grunnen til at de fleste har en mental blokkering mot å tro noe slikt om jødene, og også mot å flese protokollene og talmud, og drive litt egnen etterforskning for å finne ut selv hva som er sannheten. Folk tror blindt på de "snille og gode " jødene, og gidder ikke å undersøke selv, eller i det hele tatt å tenke over det selv.

Jeg forlanger ikke at alle skal tro på det jeg sier uten videre, og det er derfor jeg har lagt ut dokumentasjon, både protokollene og talmud, og mer til. Men det virker nesten som at du også bare suverent overser dette materialet, og heller tror blindt på jødene og deres lakeier.

Folk burde i det minste reagere på at jødene fremstiller seg selv som de reneste engler som aldri har vært i nærheten av å tenke en vond tanke om andre, mens de fremstiller alle som våger å kritisere dem som onde monstre, fulle av hat mot jødene bare fordi de er jøder og "vil alle alt godt"

Jeg har selv i mange år vært såkalt Israelvenn, men det var den enorme forherligelsen av seg selv som jødene drev med, samtidig som de snakket tilsvarende negativt om alle andre, som gjorde at jeg begynte å studere litt selv for å finne ut hva som egentlig var sannheten her, og jeg mener at det burde alle andre også ha vett nok til å gjøre.

Når det gjelder sosialismen så er det riktig at det er mange forskjellige retninger som slåss mot hverandre, men de har alle samme mål og forskjellen ligger i uenighet om midlene for å nå målet.

Noen er brutale og bruker tvang, noen bruker mer direkte fysisk vold, folkemord ol for å nå målet. Og noen bruker list og går fram sakte og steg for steg, slik som de vi sliter med i Norge som kaller seg "sosialdemokrater"

Som jeg tidligere har skrevet, så var Karl Marx jøde, og sosialismen er skapt av jøder for å skape splittelse og ødelegge samfunn.

Jeg kan ikke la være å si sannheten bare fordi du bare vil tro på jødenes løgner. Men hvis du lesre protokollene, så ser du athistorien har skjedd hovedsaklig slik jødene planla det i 1800 årene.

Og det jeg kopierte inn fra talmud, burde også være mer enn nok til at folk flest burde begynne å lure på hva jødene virkelig driver med.

Nå er det jo heller ikke lenge siden den jødiske banken goldman sachs ble tatt i svindel, og sjefen for goldman sachs gikk ut og prøvde å rettferdiggjøre det og mente at det var ok fordi de gjorde "guds arbeid"

Dette med at jødene gjør"guds arbeid" har jeg også funnet på websidene til det mossaiske trossamfunn i Norge, men pussig nok så nevner de ikke hva dette "guds arbeid" er for noe.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar
Og det jeg kopierte inn fra talmud, burde også være mer enn nok til at folk flest burde begynne å lure på hva jødene virkelig driver med.

DIn teori krever at jøder er religiøse nok til å vite hva talmud inneholder og tror på hva det sier.. I store deler av verden finnes det få jøder som er religiøse.

I USA er jøder de minste engasjerte religiøse gruppe.

http://www.gallup.com/poll/22414/mormons-evangelical-protestants-baptists-top-church-attendance-list.aspx

Lenke til kommentar

DIn teori krever at jøder er religiøse nok til å vite hva talmud inneholder og tror på hva det sier.. I store deler av verden finnes det få jøder som er religiøse.

http://www.gallup.co...dance-list.aspx

De jøder som går på jødisk skole studerer talmud på skolen., andre studerer den senere, eller de studerer den etter skoletid.

Jøder trenger ikke være så "religiøst aktive" for de følger talmud i dagliglivet, og gjør "guds arbeid" som det mossaiske trossamfunn i Oslo.

Og slik goldman sachs og andre jødiske banker gjør, nemlig å svindle og bedra de dumme goyim.

Kun et mindretall av jøder er religiøse i den forstand at de konsentrerer seg om sin religion og lar andre være i fred.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

De jøder som går på jødisk skole studerer talmud på skolen., andre studerer den senere, eller de studerer den etter skoletid.

Jøder trenger ikke være så "religiøst aktive" for de følger talmud i dagliglivet, og gjør "guds arbeid" som det mossaiske trossamfunn i Oslo.

Og slik goldman sachs og andre jødiske banker gjør, nemlig å svindle og bedra de dumme goyim.

Kun et mindretall av jøder er religiøse i den forstand at de konsentrerer seg om sin religion og lar andre være i fred.

Er man ikke engasjert-intersert i sin religion så blir det mindre sannsynlig at en følger sine lover, særlig noe ekstreme lover. En religiøs konspirasjon får lite fremgang hvis 85% av menigheten er lite intersert-engasjert-har lite kunnskap i sine lover. Hjernevasking blir meget vanskelig når de som hjernevasker har lite kontakt med de som prøver å hjernevaske. Å si at de fleste jøder i USA leser talmudet og følger/tror på sine ekstreme lover som går imot virkeligheten. De jødene jeg kjenner mener din teori er bare tull.

Lenke til kommentar

Fy skam deg igjen altså!

Karl Marx var jøde og selverklært satanist, og han sa selv at sosialismen/kommunismen ble ikke skapt for å bygge opp noe, men for å bryte ned og ødelegge.

Jeg generaliserer kanskjer her, men jeg har før presisert at med sosialister så mener jeg kun dem som støtter sosialismen og arbeider aktivt for å skape et sosialistisk samfunn, og som er medlemmer av et sosialistisk parti.

De som bare stemmer på et sosialistisk part fordi de er lurt til å støtte dem.Ungdommer som er lurt til å melde seg inn i AUF eller andre sosialistiske organisasjoner, regner jeg heller ikke som sosialister, fordi de vil forlate denne organisasjonen og skrote sosialismen så snart de begynner å forstå hva sosialisme er og hva denne satanistiske ideologien går ut på, samt hvilke enorme lidelser den har skapt og fremdeles skaper for folket i de landene som er eller har vært sosialistisk.

At sosialister ikke liker andre meninger, og bruker ord som rasisme, rasist og rasistisk mot alle som mener noe annet enn dem selv er noe som de fleste har opplevd om de er så frimodige å åpent fremme slike meninger som sosialistene altså ikke liker.

De bruker også ord som nazist ol + en hel ordbok av andre lite hyggelige ord og uttrykk.

Men det er jo litt ironisk også da, for sosialistene vet ikke at det er de selv som er rasister, og de vet heller ikke at nazisme og sosialisme er det samme, bare med forskjellg fortegn.

Nazisme er nasjonal sosialisme mens dagens rådende sosialisme er internasjonal sosialisme.

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har blitt spurt om å bidra med bevis, men jeg har sagt uttallige ganger at jeg ikke vil dele de med forumet. Det er ikke bare pga den perle-teorien, men det handler også om andre ting.

Det jeg derimot gledelig deler med folk er at jeg har kontakt med den levende Gud. Såppass vil jeg dele. Men dette med bevis og slikt, det vil ikke hjelpe noen. :)

Gud fortalte meg for en uke siden at en gang vil det komme en tid med hysterisk latter som aldri vil ta slutt. Dette sa han til meg direkte. Lidelsene i verden er her for en grunn, det kan være at det redder deg til syvende og sist.

Men du kan jo tenke deg en evig tilværelse hvor du bare er glad hele tiden og det aldri noensinne tar slutt. Vi er vant til å ha glede og sorg i pulser, men han sa til meg at det neste vil være for evig, og latteren vil bli hysterisk og aldri noensinne ta slutt.

Men det er viktig å begynne å tenke på å returnere til Gud og leve som troende igjen, og ikke fortsette så lenge med å være opprørsk og fortvilet over alt en ikke forstår. Bedre å søke Gud og så se hva som skjer etter det.

Fy skam deg igjen altså!

Altså.... Denne diskusjonen er om jødenes agenda, ikke en prekerstol for dine dårlige begrunnede hatmeldinger mot sosialister. Gå å legg deg.

Endret av SleepHead
Lenke til kommentar

Er man ikke engasjert-intersert i sin religion så blir det mindre sannsynlig at en følger sine lover, særlig noe ekstreme lover. En religiøs konspirasjon får lite fremgang hvis 85% av menigheten er lite intersert-engasjert-har lite kunnskap i sine lover. Hjernevasking blir meget vanskelig når de som hjernevasker har lite kontakt med de som prøver å hjernevaske. Å si at de fleste jøder i USA leser talmudet og følger/tror på sine ekstreme lover som går imot virkeligheten. De jødene jeg kjenner mener din teori er bare tull.

Jeg skrev jo at alle jøder studerer talmud p et eller annet tidspunkt. Og det er obligatorisk pensum på skolen,for dem som går på jødisk skole.

Religiøs aktivitet for disse zionist-jødene er ikke slik vi ser det, men religiøs aktivitet for dem er å drive samfunnsnedbrytende virksomhet, for å ødelegge de samfunnene vi har bygget opp i vesten og ellers, og erstatte dem med en jødisk verdensorden, hvor jøder styrer, og de av oss som får lov av jødene til å leve, vi skal være slaver for jødene.

Dette er dette disse jødene mener med religiøs aktivitet og med "guds arbeid"

Lenke til kommentar

Fy skam deg igjen altså!

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har blitt spurt om å bidra med bevis, men jeg har sagt uttallige ganger at jeg ikke vil dele de med forumet. Det er ikke bare pga den perle-teorien, men det handler også om andre ting.

Det jeg derimot gledelig deler med folk er at jeg har kontakt med den levende Gud. Såppass vil jeg dele. Men dette med bevis og slikt, det vil ikke hjelpe noen. :)

Gud fortalte meg for en uke siden at en gang vil det komme en tid med hysterisk latter som aldri vil ta slutt. Dette sa han til meg direkte. Lidelsene i verden er her for en grunn, det kan være at det redder deg til syvende og sist.

Men du kan jo tenke deg en evig tilværelse hvor du bare er glad hele tiden og det aldri noensinne tar slutt. Vi er vant til å ha glede og sorg i pulser, men han sa til meg at det neste vil være for evig, og latteren vil bli hysterisk og aldri noensinne ta slutt.

Men det er viktig å begynne å tenke på å returnere til Gud og leve som troende igjen, og ikke fortsette så lenge med å være opprørsk og fortvilet over alt en ikke forstår. Bedre å søke Gud og så se hva som skjer etter det.

Fy skam deg igjen altså!

Altså.... Denne diskusjonen er om jødenes agenda, ikke en prekerstol for dine dårlige begrunnede hatmeldinger mot sosialister. Gå å legg deg.

Jeg svarte kun på ditt innlegg med visse ufine beskyldninger mot meg, og det må jeg ha anledning til uansett tråd.

Mitt inlegg var ikke basert på hat mot sosialister, men på fakta om sosialismen.

Jeg konstaterer forøvrig med interesse dine gjentagelse av påstanden om at jeg "hater sosialister" på tross av at jeg har sagt at jeg ikke gjør det.

Dete forteller en del ting om deg selv, og viser ditt eget hat mot dem som sier sannheten om sosialismen.

Det viser at du er sosialist, og du vet om hva sosialismen har ført til av lidelser for folket opp gjennom historien, og du støtter dette og vil gjerne at det skal skje igjen. Og da har du noe se frem til, for dette er i ferd med å skje igjen.

Og siden du vet at det jeg hevder om sosialismens ugjerninger er riktig, så har du naturligvis ingen andre agumenter enn å gjenta dine ufine påstander.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...