Gå til innhold

Valg av Android nettbrett

Homballa

Anbefalte innlegg

Hei dere.

Sliter litt med å velge Android nettbrett. Har egentlig låst meg på to stk, men er usikker på hvilken. Skal bruke nettbrettet mest til jobbmail, surfing og noe film og musikk. Spilling blir ikke det så mye av. 3G er ett must siden jeg synes det er tungvindt å hele tiden måtte bruke Galaxy S3 min som trådløsmodem.

Hvilken ville dere valgt?

Samsung GT-P5100 Galaxy Tab 2 10.1 16GB eller

Asus Transformer Pad TF300TG 32GB.

Har titta litt på den nye note 10.1 men synes denne blir foreløbig i det dyreste laget.......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har titta litt på den nye note 10.1 men synes denne blir foreløbig i det dyreste laget.......

Gå for note, ta deg råd for den er verdt pengene. Ellers kan jeg anbefale på det varmeste Galaxy Tab 2

-frank

Hva er det med denne ASUSen som folk anbefaler da...? (TF3000TG) Specen er vel bedre på den enn tab 2 10.1

Lenke til kommentar

Gå for note, ta deg råd for den er verdt pengene. Ellers kan jeg anbefale på det varmeste Galaxy Tab 2

-frank

Hva er det med denne ASUSen som folk anbefaler da...? (TF3000TG) Specen er vel bedre på den enn tab 2 10.1

Galaxy note har wacom stylus som gjør den fantastisk til å tegne med eller skrive på

Galaxy tab2 eier jeg selv og har bare gode erfaringer med, (selv om jeg angrer på å ikke ha ventet til galaxy note)

Bedre specs er relativt. Det er ikke en PC der bedre maskinvare er alt. Robusthet, UI-design, og lignende er viktige faktorer på et nettbrett. Men ejg har aldri brukt en TF3000TG så for alt jeg vet er det den villeste opplevelsen ever, men personlig er jeg veldig glad i Samsung for dubeditt-behovene mine ;)

-frank

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...