proaugust Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hei:) Jeg heter August, 15 år, bor i Evenes i Nordland. Jeg går i 10kl, og jeg har lyst til å bli børsemaker. For å bli børsemaker må du gå, Design og håndverk på Vg1, og børsemaker på vg2 og vg3. Jeg har hørt at eneste skolen som utdanner børsemakere ligger i sør-Trøndelag (ellerno). Og at de også bare har 8 skoleplasser. Hva kan jeg gjøre for å bli enten en av de 8 elevene, eller utdanne meg et annet sted? (håper dere forstår tegninga:)) Lenke til kommentar
War Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Du kan jo sjekke på nett (samordnet opptak) Hvor mange som kom inn og snittet for å komme inn i fjor. Lenke til kommentar
proaugust Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 http://www.gauldal.vgs.no/Fagtilbud/Borsemaker/ Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Hva kan jeg gjøre for å bli enten en av de 8 elevene, Send en mail til [email protected] og hør hvilket snitt du bør ha fra vg1 for å komme inn. De anbefaler å gå TIP førsteåret, som det står i linken din. Så du må ikke gå design og håndverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå