Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Treffe igjen sykepleier-student?


Anbefalte innlegg

Så jeg har møtt en sykepleierstudent som er søtere enn sukker og vakkrere enn tusen soloppganger, mens jeg tilbrakte et par dager på sykehuset som pasient. Jeg fant facebook profilen hennes, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå, jeg vil gjerne bli kjent med henne, om ikke annet for å ha henne som venninne, (men helst som kjæreste hvis kjemien stemmer).

 

What is a young man to do??

 

takk for all respons!

 

-frank

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel... Det finnes vel strengt tatt ingen "naturlig" måte å møte henne på. Du er jo nødt til å konstruere møtet uansett. Så med mindre du vet når hun jobber, er det å møte henne ikke langt fra hvor hun bor eller på en av hennes fritidsinteresser de mulighetene jeg ser. Men igjen, dette er jo konstruerte møter, noe det vil bli uansett. For å møte henne naturlig igjen, er du nødt til å "stalke" henne på et eller annet vis. Hvis ikke møter du henne sannsynligvis ikke igjen.

Lenke til kommentar

Alternativer til å faktisk møte henne, er å sende en SMS, ringe, ta kontakt på Facebook. Kanskje bare poke henne. Dersom hun er veldig nervøs av seg, vil hun anse absolutt alt som stalking, dersom hun er veldig liberal, er det ikke sikkert hun en gang tenker tanken om stalking, bare at det var hyggelig, selv om du møter opp på døra hennes. Jeg anser forøvrig det siste som usannsynlig.

Poke henne på Face er nok ikke så ille. Så kan du se om hun svarer. Gjør hun det, kan du prøve å sende en melding. Ta det som det kommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alternativer til å faktisk møte henne, er å sende en SMS, ringe, ta kontakt på Facebook. Kanskje bare poke henne. Dersom hun er veldig nervøs av seg, vil hun anse absolutt alt som stalking, dersom hun er veldig liberal, er det ikke sikkert hun en gang tenker tanken om stalking, bare at det var hyggelig, selv om du møter opp på døra hennes. Jeg anser forøvrig det siste som usannsynlig.

Poke henne på Face er nok ikke så ille. Så kan du se om hun svarer. Gjør hun det, kan du prøve å sende en melding. Ta det som det kommer.

 

poke henne på facebook? er det første trinn når du sjekker opp jenter?

Lenke til kommentar

Ring til avdelingen hun jobber på, finn ut gjennom noen andre der når hun evt er på jobb, og gå innom når du vet hun er der. "Hei, jeg bare måtte treffe deg igjen siden du er så søt. Hva sier du til en kaffe/pils/sex en dag?" Enten så har du fått deg en date, eller dersom hun sier nei og stemningen blir klein kan du avspenne situasjonen med humor. "Skikkelig flaks at jeg ikke opererte inn blindtarmen igjen og ble liggende her noen dager slik jeg egentlig hadde tenkt, det kunne blitt noen kleine dager!"

 

Alternativet hvis du vet hvem hun er kan jo være å finne ut om dere har noen felles bekjente, dra på samme fest etc. Evt være med på typiske studentkonserter der også ikke-studenter kan delta, dersom du vet hun skal. Bare pass på at hun ikke opplever det som stalking, dersom hun ikke syns det var noe kjemi mellom dere når du var innlagt vil hun nok ikke sette pris på at "han perverse duden som stirret" jakter på henne.

Lenke til kommentar

Så jeg har møtt en sykepleierstudent som er søtere enn sukker og vakkrere enn tusen soloppganger, mens jeg tilbrakte et par dager på sykehuset som pasient. Jeg fant facebook profilen hennes, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå, jeg vil gjerne bli kjent med henne, om ikke annet for å ha henne som venninne, (men helst som kjæreste hvis kjemien stemmer).

 

What is a young man to do??

 

takk for all respons!

 

-frank

 

Nå er jeg så heldig at jeg har mye med sykehuset og gjøre,og man burde være klar over at mange er veldig hyggelige og omgjengelige på jobben,ikke sikkert at det betyr noe.

 

Men mange pasienter med samme diagnose som meg har faktisk sykepleierdamer.

 

Så ting er fullt mulig,har selv vært sammen med ei jeg traff på sykehuset,hun var ikke student,men hadde de nydeligste blå øynene jeg har sett.

 

Jeg lå jo på sykehuset lenge da(1mnd),så jeg flørtet litt,og sa på fleip etter 3-4 uker at siden hun var så flink til å sette veneflon så kunne hun gjerne komme på besøk for å spise tapas og drikke vin.

 

Hun lo først av det, og spøkte det bort,men da jeg traff henne ute på byen senere så snakket vi sammen,og hun kom noen dager senere på kvelden for litt Tapas og vin,ca. 1 uke senere var vi ett par(varte i 2 år).

 

Anonym poster: 5cc287fbb2e3471f5604fae9bb6fe53b

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for mange gode forslag!

 

Jeg bestemte med for å bruke KISS-prinsippet, (Keep It Simple Stupid), og gjorde noe så enkelt som å sende henne en facbook-melding med "du var det da noe kjent med", så nå avventer jeg et svar. Får jeg ingen respons så tar jeg hintet ;-)

 

-frank

 

Ikke det dummeste du kunne gjøre.

Da får du håpe at hun tar ting positivt da,og ikke tenker at den" ekle pasienten stalker meg".

Snakket dere om noe annet enn sykehus greier på sykehuset?

Eller var det bare sånn korte pasientsamtaler om sykdom og sånt?

Det har kanskje en god del å si.

 

Hadde kanskje vært en bedre tilnærming å takke for måten de behandlet deg eller noe sånt.

Men stalker følelsen kan fort komme(har selv vært stalka av ei dame,og det er ikke noe moro).

Vanskelig dette uansett,men bedre å prøve enn å sitte hjemme og lure....

 

Generelt sett vil jeg si at ett par dager på sykhuset med mindre dere klikka fort, er for lite tid. Anonym poster: 88b3254b6bad1a3f6efcb8d32f848988

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for mange gode forslag!

 

Jeg bestemte med for å bruke KISS-prinsippet, (Keep It Simple Stupid), og gjorde noe så enkelt som å sende henne en facbook-melding med "du var det da noe kjent med", så nå avventer jeg et svar. Får jeg ingen respons så tar jeg hintet ;-)

 

-frank

 

Ikke det dummeste du kunne gjøre.

Da får du håpe at hun tar ting positivt da,og ikke tenker at den" ekle pasienten stalker meg".

Snakket dere om noe annet enn sykehus greier på sykehuset?

Eller var det bare sånn korte pasientsamtaler om sykdom og sånt?

Det har kanskje en god del å si.

 

Hadde kanskje vært en bedre tilnærming å takke for måten de behandlet deg eller noe sånt.

Men stalker følelsen kan fort komme(har selv vært stalka av ei dame,og det er ikke noe moro).

Vanskelig dette uansett,men bedre å prøve enn å sitte hjemme og lure....

 

Generelt sett vil jeg si at ett par dager på sykhuset med mindre dere klikka fort, er for lite tid. Anonym poster: 88b3254b6bad1a3f6efcb8d32f848988

Nærmere en uke, og ja vi snakket om andre ting, om hennes planer i sykepleieryrket, vi snakket mye da hun hadde lite å gjøre. Og jeg vil si at vi klikket, tror vi skravlet vekk halve skiftet hennes den ene dagen XD. Men det jeg ser på som god kjemi, kan være hun oppfattet som et super-platonisk pasient-sykepleier -forhold, men jeg ville bare ta kontakt i første omgang, så får man se om det er håp ;)

 

-frank

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...