medlem-22475 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Hei Jeg får ikke opp nett sider selv om nettet er tilkoblet ? Jeg har prøvd følgende : -Rensket Registeret og pc med CCLEANER. -Resatt internet explorer 9 til fabrikk instillinger. -Prøvd å gjenopprette med system restore. -Fjernet mulige problem programmer. -Fjernet active-x programmer. -Spyware Skanning med spyzooka program. -Prøvd å slå modemet av og på. -Deaktivert programmer i startup items. -Sjekket ip og dns innstillinger. -Satt dns til google dns 8.8.8.8 og 8.8.4.4 -Skannet for virus med ms security essentials. Thomson TCM471 Modem + Trådløs Ruter. Jeg har A+ Pc Tekniker Sertifikat. Endret 6. september 2012 av ZeroPointEnergy Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Får du kontakt med nettet om du prøver å søke etter win update? Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Er du tilkobler via trådløs eller kabel ? Har opplevd at ruter kan feile, logg på ruter og se om den er tilkoblet. Lenke til kommentar
medlem-22475 Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 Hei nettsidene virker igjen men det er treg lasting av nettsider. Jeg har oppdatert listen med prøvde løsninger i første innlegg. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Har vært borti at en utgått antivirus blokkerer muligheten for å surfe, men at du fortsatt på en måte er på nett alikevel. Om du kjører trådløst prøv å finn en kabel. Om du kjører kabel kjøp en ny router/modem Evt reklamer på den du har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå