G-Sun Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Hei! Tenkte å spørre her, siden jeg regner med mange av dere kan my om stille pc.. Er på jakt etter en ny stille pc. Bruk er hovedsaklig lydstudio (les: ingen gaming). Blir nok litt på budsjett-siden av skalaen, med fokus på ytelse, lavt støynivå, stabilitet og driftssikkerhet. Er ikke så oppdatert på data-komponenter for tiden, så vil gjerne ha tips på cpu, hovedkort, psu, kabinett og tilhørende kjøling. Intel må det være, og jeg tror i5 vil fungere bra, men bør vøre mulig å oppgradere til i7. Hovedkort bør kunne holde i 8 år og ha min 1pci-plass. 8Bg ram, en budsjett HDD. Under 10.000kr eks skjerm og lydkort, gjerne ned mot 5 lapper. Takk for hjelp! Endret 6. september 2012 av G-Sun Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Dette er stille. PSU vifte går aldri, CPU vifte, kabinett vifte, og disk har bare svak lyd. PSU: Seasonic X-560 GOLD Kabinett: Corsair OBSIDIAN 550D CPU: INTEL Core i5-3570K, standard vifte HK: Asus P8H77-V SSD: til Windows. 80 - 120 GB Disk: WD Green 2TB Lenke til kommentar
G-Sun Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Ok, fine greier Ser ut som jeg går i retning av en pakke fra komplett.no : Fractal Design Define R4 Black Pearl Silver Power SP-SS500 500W PSU ASUS P8Z77-V LX, Socket-1155 Intel® Core i5-3450 Processor Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 Sony Optiarc DVD±RW Writer, AD-5280S Samsung SSD 830 Series 128GB 2.5" OEM Western Digital® Desktop Blue 500GB Microsoft OEM Wired Desktop 400 MS DVD Win H.P/Pro/Ultimate 7 EN 64bit og Cooler Master X Dream i117 CPU Kjøler og kanskje jeg bytter ut cpu med en i7 Bra? Dårlig? Endret 7. september 2012 av G-Sun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå