Mr Serious Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Går i 10. klasse og vi fikk utlevert en pc når vi begynn-te i 8. klasse. Dette var "ThinkPad X100e". Denne har fungert ganske bra så langt med lang batteri tid etc. Men da denne døde i går og jeg har vert å snakket med IKT. De har tenkt å gi meg en drittpc, minibærbar med unaturlig små taster, over 5 år gammel og kjører XP. Så har bestemt meg får å kjøpe en skole pc selv, men noen ting jeg trenger hjelp til. Pc-en jeg kjøper skal altså helst holde ihvertfall vg1 og vg2. Den burde ha minimum 2 timer batteri-tid. Og har sett litt på noen Ultrabooker å synes de ser flotte ut, så vill helst ha det. Vil at pc-en skal klare full hd film (bd-rip), klare Minecraft på normal hvertfall. Prisnivået mitt ligger på 6 høvdinger. Vill helst ikke gå over dette... Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 Åja, vill helst ha 13 tommer. Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 Ehm ja bumper... Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Hva med denne? Er ikke sikker på om den klarer Minecraft på normal, men utseendet er rett og slett helt fantastisk. Den burde ellers passe fint til resten av kravene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå