tinemelk95 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hei ! Var litt usikker hvor jeg skulle poste, men endte til slutt her. Jeg skal kjøpe et headsett til ps3, og skal ha dette: http://www.netonnet.no/art/data/gaming/headset/steelseries-steelseriessiberiav2forps3/156637.5900/#tabs Saken er den at jeg kan huske at det kostet rundt 1000 kr for rundt et år siden, men no fann jeg det til 700. Er det dette headsettet jeg er ute etter ? Eller finnest det andre versjoner av Siberia V2 for ps3, der er jo med usb og alt. På forhand takk ! Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Prisen kan endre seg, så det er nok det headsettet du er ute etter ja. Det finnes bare 2 versjoner trur jeg, den til Pc og den til Ps3(og andre konsoller?). Men ja, det en denne du skal ha Lenke til kommentar
tinemelk95 Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 Prisen kan endre seg, så det er nok det headsettet du er ute etter ja. Det finnes bare 2 versjoner trur jeg, den til Pc og den til Ps3(og andre konsoller?). Men ja, det en denne du skal ha Takk for hjelpen, bestiller nok dette Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Utifra at det står for Ps3, så mest sannsynligvis er det for Ps3 Lenke til kommentar
tiger1608 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 på elkjøp har jeg sett det til 500-600 kr, men kan være at det er til pc da, husker ikke. men anbefaler at du kjekker litt rundt på priser først ;D Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 De til rundt prisen 4-600kr er Pc versjonen ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå