Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Forslag til noe annet enn data jeg kan drive med som er gratis/billig og interessant over tid? Hvis du liker strategi så kan jeg anbefale Dota 2, spiller det selv nå selv! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 600? Et ran, kjøpte det for 350 på elkjøp jeg, dog ble det avbestilt Helt riktig, man kan i det minste spandere middag før jeg får driten trykkt inn. Men det kjipeste med opplegget var at jeg fikk ikke engang Battlefield 4 beta, som det står utlyst på Medal of Honor Warfighter Limited Edition coveret -_- Hæ? Medlemsrabatt eller noe i den dur? Jeg fikk 250,- i innbytte mot Assassins Creed 3. . Nei var standard forhåndsbestilling pris. Elkjøp er alltid billigst:). Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Om du virkelig leter etter et skytespill med variasjon og ikke-repeterende gameplay så er egentlig Battlefield og Star Wars Battlefront de eneste som er der ute. Hvis du kun ser etter skyting og online i ett uten noe episk grad av variasjon så skal jeg bare nevne en siden alle de andre nevner de vanlige (Medal Of Honour, CS osv). Dette spillet hender å også være min favoritt: APB Reloaded Men så er nå det spillet egentlig ganske bra synes nå jeg og mer kreativt en det typiske skytespill Endret 5. november 2012 av EpicScore Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Gått litt lei BF3 sjøl.. Gleder meg til å prøve ut PlanetSide 2 som kommer 18-20 november. http://uk.ign.com/ga...e-2/pc-14242769 Endret 5. november 2012 av jetzbullet Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Skaff deg noen å spille Borderlands(1 og 2) sammens med vist du ikke har gjort det allerede. Beste og morsomste FPS spille jeg noen gang har prøvd. ^^ Spiller også for tiden Crysis 3 MP alpha. Ser ut som at det kommer til å bli litt phun. Helt fantastisk grafikk iallefall. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Godt halo 4 kommer å Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Planetside2 ser jo ut som en god erstatning for Battlefield3. Masse kjøretøy klasser store maps med mange spillere osv. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Om du virkelig leter etter et skytespill med variasjon og ikke-repeterende gameplay så er egentlig Battlefield og Star Wars Battlefront de eneste som er der ute. Er det virkelig INGEN som har hørt om ARMA spillene? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Er det virkelig INGEN som har hørt om ARMA spillene? Jo hvis du liker å bruke noen timer på å lære deg interface, og super-realisme der du ikke treffer en shit hvis du har løpt f.eks - sammen med å vasse rundt på endeløse kart uten å skjønne hva du skal så er sikkert Arma supert. - Hver gang jeg forsøker meg på det igjen får jeg samme følelsen som realistiske flysimulatorer fra 80-tallet der du faktisk måtte lære deg å fly for å få gjort noe som helst Vi får håpe de klarer å gjøre det litt mer tilgjengelig i 3ern. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Vi får håpe de klarer å gjøre det litt mer tilgjengelig i 3ern. Blir det simplere så er det jo ikke ARMA lengre, og da mister de nok mange spillere. Hmm, testet demoen til Ravaged? Rimelig likt BF spillene, bare post-apokalyptisk. Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Er det virkelig INGEN som har hørt om ARMA spillene? Hva tar du meg for? Jeg vil bli spilldesigner her, så Klart jeg har hørt om ARMA, bro! Jeg eier complete edition eller hva i faen det heter Endret 9. november 2012 av Epic Score Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå