Gå til innhold

Jeg er sinnsykt lei Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Forslag til noe annet enn data jeg kan drive med som er gratis/billig og interessant over tid?

Hvis du liker strategi så kan jeg anbefale Dota 2, spiller det selv nå selv!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

600? Et ran, kjøpte det for 350 på elkjøp jeg, dog ble det avbestilt

Helt riktig, man kan i det minste spandere middag før jeg får driten trykkt inn. Men det kjipeste med opplegget var at jeg fikk ikke engang Battlefield 4 beta, som det står utlyst på Medal of Honor Warfighter Limited Edition coveret -_- Hæ? Medlemsrabatt eller noe i den dur? Jeg fikk 250,- i innbytte mot Assassins Creed 3.

. Nei var standard forhåndsbestilling pris. Elkjøp er alltid billigst:).
Lenke til kommentar

Om du virkelig leter etter et skytespill med variasjon og ikke-repeterende gameplay så er egentlig Battlefield og Star Wars Battlefront de eneste som er der ute.

Hvis du kun ser etter skyting og online i ett uten noe episk grad av variasjon så skal jeg bare nevne en siden alle de andre nevner de vanlige (Medal Of Honour, CS osv).

Dette spillet hender å også være min favoritt: APB Reloaded

Men så er nå det spillet egentlig ganske bra synes nå jeg og mer kreativt en det typiske skytespill

Endret av EpicScore
Lenke til kommentar

Er det virkelig INGEN som har hørt om ARMA spillene?

Jo hvis du liker å bruke noen timer på å lære deg interface, og super-realisme der du ikke treffer en shit hvis du har løpt f.eks - sammen med å vasse rundt på endeløse kart uten å skjønne hva du skal så er sikkert Arma supert. - Hver gang jeg forsøker meg på det igjen får jeg samme følelsen som realistiske flysimulatorer fra 80-tallet der du faktisk måtte lære deg å fly for å få gjort noe som helst :p

Vi får håpe de klarer å gjøre det litt mer tilgjengelig i 3ern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...