Gå til innhold

Jeg er sinnsykt lei Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Vent på Medal of Honor 2. Kommer til å bli episk.

Hvis det er Warfighter du mener håper jeg det var ment som en spøk?

Var det jeg mente ja. Hvorfor skulle jeg spøkt om det?

Fordi det er helt utrolig dårlig. At det i tillegg er laget med Frostbite 2, altså samme motoren som BF3 gjør det enda værre. Folk som klager over BF3 for det er for likt CoD kommer virkelig å få noe å whine om med MoH Warfighter.

De som "whiner" om at BF3 likner på CoD må være totalt blotta for intelligens, evt svaksynt eller blind.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi det er helt utrolig dårlig. At det i tillegg er laget med Frostbite 2, altså samme motoren som BF3 gjør det enda værre. Folk som klager over BF3 for det er for likt CoD kommer virkelig å få noe å whine om med MoH Warfighter.

Har du noen gang prøvd MoH?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
BF3 og Call of Duty er samme mølet hvor du løper på trange kart og plaffer ned alt og enhver du ser.

Jeg ga opp BF3 fordi banene ble så store at jeg ikke så de som skøyt meg noen gang og ble generelt lei av at det tok 6-7 minutter å komme seg til samme sted igjen...Hvis dette er trangt skal du ha mye fritid for å kunne finne passende spill.

Prøvd Noshar Canals TDM, Ziba Tower etc ?

Du er heldig om du har 10 sekunder med fred, selv på konsoll med 12 vs 12.

64 player er bare totalt kaos på så små maps. Caspian Border er et eksempel på et godt og stort map, Du kan snike rundt og skyte folk i ryggen, kjøre ymse doninger eller stå i fronten som medic og få massive mengder med kills.

Men kan absolutt se poenget ditt, og det å være god samt vedlikeholde det i BF3 krever mye tid og dedikasjon.

Til TS:

Prøv å finn deg en kompis eller 2 å spill med. Blir plutselig noe helt annet enn å rote rundt alene på store maps.

Evt en clan eller tilsvarende :)

Edit: Meh, så ikke at dette var en død tråd. -.-"

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar

http://www.ign.com/articles/2012/10/27/medal-of-honor-warfighter-review

This is the first time we’ve seen a Frostbite Engine game failing to function at a basic level.

I rest my case.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte MOH Warfighter, for 600 kr! Det første jeg gjorde var å gå rett på mp, ettersom EA beta versjonen ikke engang lot meg spille(?). Jeg visste det var Frostbite2 motoren så jeg anntok det var DICE som lagde dette også, noe jeg ikke sjekket.. Da jeg begynte visste jeg ikke om jeg skulle le eller grine. For en tragedie og ett piss i motvind.

Karrieren var underholdende og gøy, spesielt med Need For Speed eque biljakten. Men overhode ikke verdt 600kr. Battlefield 3 oppsettet-alt er tatt fra forgjengeren, Tier 1. Som var fantastisk både karriere og multiplayer, grafikk og selveste spillet var på nivå med Bf3, som var mer ett friskt pust av forandring og om ikke forbedringer. MoH Airborne var bedre i karrieren enn MohW i MP. Men det å stille inn tven og spillet for det skulle se noenlunde greit ut var tåpelig, mp var rett å slett helt elendig laget og tilfredsstillelsen av å spille tilsvarte ett slag i nøttene. Nå gleder jeg meg til imorgen, bytte bosset inn mot kvalitetsspillet Assassins Creed og forhåpentligvis tjene litt inn igjen på tapet!

Lenke til kommentar

600? Et ran, kjøpte det for 350 på elkjøp jeg, dog ble det avbestilt

Helt riktig, man kan i det minste spandere middag før jeg får driten trykkt inn. Men det kjipeste med opplegget var at jeg fikk ikke engang Battlefield 4 beta, som det står utlyst på Medal of Honor Warfighter Limited Edition coveret -_- Hæ? Medlemsrabatt eller noe i den dur? Jeg fikk 250,- i innbytte mot Assassins Creed 3.
Lenke til kommentar

Var utrolig negativ til bf3 og ventet lenge med å kjøpe det. Gjorde d bare fordi et par kompiser hadde det og jeg hadde kjøpt nytt skjermkort (gtx 670). Syns TDM på canals er dritartig. Ble sykt lei av de store mapsa, så begynte jeg på TDM og unlocke diverse våpen og sånne sikter osv, prøver ut alle kombinasjoner :D På en god runde har jeg 100-30, noe jeg er stolt av siden jeg sugde i starten :DD

Men har fått en ny ultrabook så vurderer å begynne med san andreas igjen, for endte gang. Kos å ligge med pcn på fanget og en musmatte på sida i senga og bare nyte et av de beste spillene som er laget

Lenke til kommentar
Var utrolig negativ til bf3 og ventet lenge med å kjøpe det. Gjorde d bare fordi et par kompiser hadde det og jeg hadde kjøpt nytt skjermkort (gtx 670). Syns TDM på canals er dritartig. Ble sykt lei av de store mapsa, så begynte jeg på TDM og unlocke diverse våpen og sånne sikter osv, prøver ut alle kombinasjoner :D På en god runde har jeg 100-30, noe jeg er stolt av siden jeg sugde i starten :DD Men har fått en ny ultrabook så vurderer å begynne med san andreas igjen, for endte gang. Kos å ligge med pcn på fanget og en musmatte på sida i senga og bare nyte et av de beste spillene som er laget

jeg vil spille med/mot deg på Canals TDM. Skal nok gi deg god motstand ^^ ( og ja, du har rett til å være stolt, Canals er et absolutt mareritt. Folk er OVERALT.)

Jeg har blitt flanket på de snodigste og sleipeste måter på det mapet.

Fuck, offtopic. Hmm... Hva kan jeg skrive som er ontopic?

Vel, om TS er lei BF3, så kan vel MOH eller Planetside 2 være av interesse? Planetside blir vel sluppet om ikke så alt for lenge :)

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...