konduktans Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Andre som føler det på samme måte? Har fått alle våpnene, og det er strengt tatt ikke mer for meg å hente i det spillet. Gidder ikke å kjøpe premium, for det er så mange bugs, og det koster mer enn spillet selv. Forslag til andre, gode online FPS, evt. andre gode singleplayer FPS/rollespill jeg kan fordrive tiden på? 1 Lenke til kommentar
Q.Q Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Vent på Medal of Honor 2. Kommer til å bli episk. Lenke til kommentar
Wiztard Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Tribes: Ascend Battlefield 2142 Battlefield 2 S.T.A.L.K.E.R.-spillene 1 Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Skjønner hva du mener. Men er kanskje verdt å kjøpe premium for ca 300kr. Du får tilgang til alle expansion packs som har kommet/kommer. Neste uke kommer armored kill med 4 nye maps, nye våpen og kjøretøy, og battlefield sin største map i historien. Er kanskje verdt å prøve ? 1 Lenke til kommentar
Q.Q Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Skjønner hva du mener. Men er kanskje verdt å kjøpe premium for ca 300kr. Du får tilgang til alle expansion packs som har kommet/kommer. Neste uke kommer armored kill med 4 nye maps, nye våpen og kjøretøy, og battlefield sin største map i historien. Er kanskje verdt å prøve ? Verdt og verdt... Kommer an på hvor mye du liker dette spillet det da Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Vent på Medal of Honor 2. Kommer til å bli episk. Hvis det er Warfighter du mener håper jeg det var ment som en spøk? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Vent på Medal of Honor 2. Kommer til å bli episk. Synes forrige MoH single player var helt OK, så det er mulig jeg invisterer i 2-ern! Tribes: Ascend Battlefield 2142 Battlefield 2 S.T.A.L.K.E.R.-spillene Gamle spill. Skjønner hva du mener. Men er kanskje verdt å kjøpe premium for ca 300kr. Du får tilgang til alle expansion packs som har kommet/kommer. Neste uke kommer armored kill med 4 nye maps, nye våpen og kjøretøy, og battlefield sin største map i historien. Er kanskje verdt å prøve ? If you polish a turd, it's still a turd. Det tar meg sikkert to uker å få alle nye våpen, og få de siktene jeg vil på dem, samt å kjenne alle kartene inn og ut. Da er det igjen kjedelig, og jeg har kastet bort 450 kroner. Forslag til noe annet enn data jeg kan drive med som er gratis/billig og interessant over tid? Endret 7. september 2012 av konduktans Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Skateboarding? Nei, men alvorlig talt. Jeg skjønner hva du mener. Nå vet jeg ikke hvor mange timer du har lagt ned i Battlefield, men jeg skjønner at de som har spilt hardcore siden launch begynner å bli lei. Det ultimate må jo være alle dogtags unlocked (mastery på alle våpen osv, flere service stars i coop osv), men du gidder kanskje ikke dra det så langt? Modellfly er gøy. Spesielt hvis du bygger typen som kan flys og ikke bare ses på. Endret 7. september 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Cånter strajk! Hvilket som helst! har ikke prøvd det nye Endret 7. september 2012 av Overdox Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Skateboarding? Nei, men alvorlig talt. Jeg skjønner hva du mener. Nå vet jeg ikke hvor mange timer du har lagt ned i Battlefield, men jeg skjønner at de som har spilt hardcore siden launch begynner å bli lei. Det ultimate må jo være alle dogtags unlocked (mastery på alle våpen osv, flere service stars i coop osv), men du gidder kanskje ikke dra det så langt? Modellfly er gøy. Spesielt hvis du bygger typen som kan flys og ikke bare ses på. Ha ha. Hverken fysikken eller interessen til skateboarding er nok ikke helt på plass :-) Har kastet bort 120 timer på BF3. Greit nok som tidsfordriv i starten, men synes 120 timer er å strekke strikken for en (snart) voksen mann. Dog tags/skrytemateriale er ikke interessant. Spiller for å ha det gøy, ikke for å ha flest "skryteting". Det vil uansett være noen som har flere, så ser ikke helt poenget. Kjører blanke dog tags. Har søkt på noen jobber så jeg får litt mer å finne på, men jeg skriver fantastisk dårlige søknader, så jeg blir sjelden invitert på intervju. Er en hyggelig og oppegående kar, så pleier å klare meg greit når jeg først er på intervju. Tanken på å starte med modellfly/-båt har jeg suttet på, men blir avskrekket av prisen. Har tenkt litt på å lage en modellseilbåt, da jeg bor nære vannet havet, og har kunnskapene som trengs for å bygge en. Det står egentlig mest på penger. Cånter strajk! Hvilket som helst! har ikke prøvd det nye Tja. Spilte ikke det originale, og tror ikke jeg gidder å spille det her heller :-) EDIT: Den 14. september blir det ihvertfall spilling av Black Mesa. Endret 7. september 2012 av konduktans Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 http://www.planetside-2.eu/ Og fram til det kommer ut kan en vel få Armored kill for ca.100 kr? Premium er forøvrig mulig å kjøpe andre steder til en langt lavere pris enn hos Origin. Hvis du er lei å løpe rundt alene på public servere, så anbefaler jeg deg å joine et community/klan for voksne, som f.eks. Autrosquad eller XO. Selv public blir mye morsommere når man spiller med en gjeng og snakker sammen på TS/mumble/ventrilo. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Ser ikke poenget med BF3 og Call of Duty lignende spill. Hvis du er fan av taktiske skytere så er det kun Arma spillene som gir deg det. Der får du ordentlig våpenfølelse og skadesystem. BF3 og Call of Duty er samme mølet hvor du løper på trange kart og plaffer ned alt og enhver du ser. 1 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Ser ikke poenget med BF3 og Call of Duty lignende spill. Hvis du er fan av taktiske skytere så er det kun Arma spillene som gir deg det. Der får du ordentlig våpenfølelse og skadesystem. BF3 og Call of Duty er samme mølet hvor du løper på trange kart og plaffer ned alt og enhver du ser. Tja, poenget er vel at det i CoD og BF er action hele tiden - mens i Arma så må du for det første investere en gode del i å bare lære systemet og kontrollene - og deretter er det ganske mye arbeid bare å komme i kamp - med andre ord ganske (unnskyld) drit kjedelig for de som ikke er spesielt interesserte. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Vettu hva? Tror du skal bare gi opp alt jeg. Virker ikke som du er noe som helst interessert for å ta i mot noen forslag. Hva er egentlig meningen med denne tråden? Ønsker du hjelp med livet? Jobbintervju? Eller ville du bare fortelle "verden" at du har kastet bort 120 timer av livet ditt på BF3? Ok, synd for deg. Google "hobbyer" og move on! Endret 7. september 2012 av Rons0 4 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 Synes da jeg har vært meget åpen for å ta imot forslag :-) Meningen med tråden? Litt av hvert av punktene dine. Har du noe å bidra med? ;-) Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 BF3 og Call of Duty er samme mølet hvor du løper på trange kart og plaffer ned alt og enhver du ser. Jeg ga opp BF3 fordi banene ble så store at jeg ikke så de som skøyt meg noen gang og ble generelt lei av at det tok 6-7 minutter å komme seg til samme sted igjen...Hvis dette er trangt skal du ha mye fritid for å kunne finne passende spill. Lenke til kommentar
Q.Q Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Vent på Medal of Honor 2. Kommer til å bli episk. Hvis det er Warfighter du mener håper jeg det var ment som en spøk? Var det jeg mente ja. Hvorfor skulle jeg spøkt om det? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Tribes: Ascend S.T.A.L.K.E.R.-spillene Gamle spill. Tulling. STALKER er kvalitet, TA kom i år og er gratis. Og dei er ikkje gamle. Eg skjønar uansett ikkje kva alderen har med kvaliteten å gjere. 1 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Få deg en kompis. Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Vent på Medal of Honor 2. Kommer til å bli episk. Hvis det er Warfighter du mener håper jeg det var ment som en spøk? Var det jeg mente ja. Hvorfor skulle jeg spøkt om det? Fordi det er helt utrolig dårlig. At det i tillegg er laget med Frostbite 2, altså samme motoren som BF3 gjør det enda værre. Folk som klager over BF3 for det er for likt CoD kommer virkelig å få noe å whine om med MoH Warfighter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå