Terje Solfugl Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Nødlanding på Rådhusplassen ? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Fin dokumentasjon, Terje - men jeg lurer på om det ikke burde vært hjul under flyet, i tillegg til det som vi ser bak Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Tusen takk Birger tror det er litt av vitsen at det IKKE er der..det klappet sammen under nødlandingen ! Gjorde meg kanskje litt utydelig på at det hele var laget som en reel nødlanding fra arrangørenes side . På orginalbildet sto det en bukk under flyet fordi hjulet var fjernet..skal legge det ut som V2 . V3 er fra en annen vinkel..her har jeg også fjernet den skjemmende bukken . Endret 6. september 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 En brutal landing for en vakker fugl Fint dokumentert og bra bildekvaliet. Jeg var der og tok samme bildene men av en eller annen grunn ble kortet slettet - ferdig med det. Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Flotte bilder. Hjulene mangler da denne modellen er beregnet for skråstillt montering på "flyvesokkel" Ganske utrolig at den i endel versjoner var utstyrt med en 27-liters V-12 Rolls-Royce motor. Lenke til kommentar
Mgr_Buddha Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Tidenes vakreste fly etter manges mening. Kan ikke si meg helt uenig i det. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Fint bilde med gode detaljer. Men litt brutalt henslengt Spitfire rett foran Oslo rådhus Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Trodde det var på den røde plass jeg..hehe.Ja hva skal en krititisere på her da.Godt dokumentert;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg