Utropstegn Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hei, går andre år VGS, og i dag virker det som om alle har fått innkalling til sesjon del 1, mens jeg har ikke fått noe slik brev. Hva er galt? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Kan ta litt tid. Om de andre fikk det for to dager siden bør du ikke uroe deg. Går det lang tid, så ta kontakt med Vernepliktsverket. Men du går jo VG2, så om du skal gå VG3 får du jo utsettelse uansett. Lenke til kommentar
Utropstegn Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 Kan ta litt tid. Om de andre fikk det for to dager siden bør du ikke uroe deg. Går det lang tid, så ta kontakt med Vernepliktsverket. Men du går jo VG2, så om du skal gå VG3 får du jo utsettelse uansett. Ja, altså de andre har fått brevene i dag. Etter å ha pratet med et godt anntal folk så endte det opp med at jeg gikk igjennom posten to ganger, men fortsatt ingenting. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Kan hende at du bare er uheldig. Se i morgen. Ville tatt kontakt om du ikke fikk noe innen slutten av neste uke. Sesjon del 1 må ikke tas dagen du får den heller. Går helt fint om du venter en uke eller to, så slapp helt av Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Tror man må være fyllt 17 år om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Utropstegn Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 Tror ikke det er helt korrekt, jeg er fortsatt 16, men det er flere av de jeg kjenner også, og de har mottatt brevet allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå