treskopus Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hvor vidt er dette vanlig? Jeg har en svært nær venninne som oppriktig påstår å bli tent av å se Homer Simpson, innimellom må hun faktisk ta seg en "timeout" for å få ro på det. Har sagt hun kan oppsøke en terapeut, men hun sier det er legningen hennes... 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Hotel Papa Skrevet 6. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 6. september 2012 Av alle tegneseriefigurer så tenner hun på Homer Simpson? 14 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Skulle tro Johnny Bravo var alle jenters våte drøm? 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Folk tenner på alt mellom himmel og jord. http://en.wikipedia.org/wiki/Paraphilia Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Det er ganske uvanlig, ingen her på forumet utenom Slimda som gjør det så vidt jeg vet. 4 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Jeg tror jeg har det. Endret 6. september 2012 av Tåkelur Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 Av alle tegneseriefigurer så tenner hun på Homer Simpson? Hun har vel en noe sær smak, da... Lenke til kommentar
MaxLehm Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Finns mange SEXY tegneseriefigurer... Sikkert ikke mange her som husker Månestråle, hun var HOT!! AXA, Modesty Blasie..... Men Homer Simpson!!!????? Må si jeg syns det er MEGET tøft av henne å innrømme det!!! PS: Vist noen tenner på Homer Simpson burde det være håp for de fleste :-) 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg vil gjerne ha kontaktinformasjonen til dama! 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hehe er en ellers hetero gutt/mann. Har hatt noen kjærester og sex flere ganger. Men må faktisk innrømme at jeg av en eller annen grunn klarte å bli betatt av Tali i Mass Effect. Aner ikke hvorfor, og er absurd når jeg tenker meg over det. Ellers så ahr jeg bare tent på og utviklet følelser for ekte mennesker (når sant skal sies så er også Tali i Mass Effect ikke et menneske, som gjør alt enda merkeligere). Anonym poster: b8b6c5c0dc15b683d35e4ef3ef52e016 1 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 På barneskolen eller muligens det var 8. klasse så ble jeg nokså betatt av tough i anime serien Avatar: the last airbender, var ikke seksuell tenning dog. Om du ser noen veldig ofte så er det vel egentlig ikke SÅ rart :o Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 Personlig synes jeg My i mummitrollet er ganske sexy Er noe med attituden, og det fascinerende håret hennes. Samt at hun jo er ganske hissig, sikkert også i senga 2 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Personlig synes jeg My i mummitrollet er ganske sexy Er noe med attituden, og det fascinerende håret hennes. Samt at hun jo er ganske hissig, sikkert også i senga Hah, ei jeg kjenner er faktisk kliss lik My, bortsett fra høyden. 3 Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Det kan være at hun er smartere enn andre og større imaginary power. La oss si at hun ser en sex scene i en tegneserie, så tenker hun for seg personen som laget det og at det er derfor hun blir tent på det, ikke på tegneserien men tanken på personen som laget det. Det er et eksempel på at hun er mer imaginary enn andre og kan være tegn på høyere intelligens også. Om du er 100% avhengig av å se en vagina rett foran øynene for at du skal bli tent, da har du ikke stor forestillingsevner, det må du inrømme Endret 7. september 2012 av LonelyMan Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Hvis man ser på anime er det jo ingen mangel på attraktive karakterer å bli kåt på/forelsket i. Hehe er en ellers hetero gutt/mann. Har hatt noen kjærester og sex flere ganger. Men må faktisk innrømme at jeg av en eller annen grunn klarte å bli betatt av Tali i Mass Effect. Aner ikke hvorfor, og er absurd når jeg tenker meg over det. Ellers så ahr jeg bare tent på og utviklet følelser for ekte mennesker (når sant skal sies så er også Tali i Mass Effect ikke et menneske, som gjør alt enda merkeligere). Anonym poster: b8b6c5c0dc15b683d35e4ef3ef52e016 Det er ikke så rart! Hun klarer å kombinere det å være intelligent og oppegående med å være sympatisk og ydmyk, og det er en sjelden kombinasjon det er lett å bli glad i. Jeg er selv betatt av Tali, men kjæresten min misliker henne av en eller annen grunn (sjalusi?) og foretrekker Liara i stedet, som jeg synes er altfor kjølig og snerpete. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Tali! 1 innlegg som har fint lite å bidra med i seksualitetsforumet er fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg