åneida Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 Hei! Har hatt pc'en min i halvannet år nå, og har aldri brukt den til mye spilling egentlig. Men skulle spille WoW og DayZ nå, og merker at fps er helt utrolig dårlig. Min pc er en Komplett Gamer a10 med specs : AMD Athlon II X4 640 Nvidia GeForce GTX 460 1GB 4GB DDR3 1333MHz Så basically, så burde jeg kjøre WoW på mer enn 30FPS? Og DayZ på mer enn 15fps på den aller dårligste grafikken? Diablo 3 kjører greit, men merker fps lag der også. Jeg vet at når jeg først kjøpte pc'en kjørte jeg WoW på over 200fps, noe må jo ha skjedd.. Jeg har nylig formatert maskinen, så er ikke mye dritt på den i det hele tatt. Jeg har oppgradert til den nyeste Nvidia driveren for mitt skjermkort (har også prøvd flere eldre versjoner uten hell.. ). Jeg har lest på nettet om "how to get the most fps out of DayZ", samme med WoW, Tera Online osv. Tuklet rundt med 3D instillingene på Nvidia kontrollpanelet slik folk sier jeg burde ha det for de forskjellige spillene, men uten hell. Jeg trodde virkelig at denne pc'en skulle klare å dra litt, vet den ikke har de beste specsa, men.. Håper virkelig at noen kan prøve å hjelpe meg med dette! Lenke til kommentar
Q.Q Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 WoW på 200 fps? Tror WoW har maks fps på 60. Lenke til kommentar
åneida Skrevet 6. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 Nope, men du kan sette max foreground\background fps til mellom 0 og 100. Hvis du har en god data og ikke hooker av max fps så kjører den spillet på mere fps enn nødvendig, noe som kan skape lagg av div grunner jeg ikke vet. Men du har rett i at det ihvertfall ikke er nødvendig å kjøre på mer enn 60fps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå