Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Opel Corsa A 1,2 60 HK 1990, den eine vindusviskeren sluttet å virke. Sjå bilde

balder

Anbefalte innlegg

I dag så sluttet den eine vindusviskeren å virke. Ser at den eine staget har gått ut av tappen/hullet slik at staget ikkje går att og fram. har lagt ved bilde. Eg prøvde å sette det i sammen igjen, men den går ut av hullet igjen. Må eg no bytte heile staget ++?

Sjå bilde av feilen? Viss ja så blir det dyrtfrown.gif

Kva heiter dette som er øydelagt og kor kan eg finne billige deler til denne bilen?

Er ein 1990 modell Opel Corsa A 1,2

post-5478-0-11159500-1346949569_thumb.jpg

Endret av balder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det staget eller den delen som staget har falt ut av som er problemet? Evt. begge deler?

Jeg så litt nærmere på det reparasjonsklipset som jeg linket til og det ser ikke ut til å passe. Jeg har heller ikke sett noe lignende tll salgs her Norge.

Endret av mobile999
Lenke til kommentar

http://www.opel-dele...s/no/d6783.html

Nederst på siden står stagene til visker-overføringen.

Så det går å kjøpe kun dette staget, men er det lett å presse dette på plass da? Er det nokon som har prøvd?

Det ser ut til at du kun kan kjøpe staget, ja. Det er litt arbeid å presse det på plass, men litt smøring og en ordentlig tang, så får du det på.

Ta kontakt med Opel-deler. De hjelper deg med alle spørsmål.

Lenke til kommentar

Ser ut til at kula er i orden. Det er bare å se om den er hel under gummihetta på bildet. Det er svært sjelden kula som ryker, med mindre den er helt rustet bort. Det er plastforingen rundt hullet som kula skal ned i som blir utslitt.

Endret av LiamH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...