Gå til innhold

[Løst] Overgang til touch, HTC el Samsung? Samt hvilke.

Anbefalte innlegg

Jeg har et stort dilemma fordi det er så mange modeller, ulemper og fordeler og priser. Har lest og surfet rundt i flere timer uten å klare og bestemme meg.

Kravene er minimum 4,3" skjerm og Android.

Har brukt både Samsung S2 og HTC Desire S. Har også testet HTC One X og Samsung 3.

HTC sine telefoner ga meg mye større følelse av kvalitet, mens Samsung sine er litt mer "plast". Sense likte jeg bedre, men den nye 4.0 er veldig rar(vanesak?).

Ble ikke klokere av å lese HW specs på HTC One X og S3, men det er noe av det samme. Quad, 1GB ram.

S3 og One X er helt ok og jeg ville ha mest sannsynlig gått for S3, MEN!

Prisene er helt sinnsyke.

Har tittet på de "gamle" og der skiller Sensation XE seg ut, men prisforskjellen mellom One S(bedre kamera, hw, men sense 4.0!) er bare på 700kr. Nå har t.o.m Sensation X kommet ut. :(

Telefonen skal ikke brukes i jobbsammenheng, mest til det vanlige. Ringe, sms/mms, kalender, apps, musikk, ta bilder....

Problemet er at jeg ikke vil gå i fella, så at jeg kjøper noe som er utdatert for en dyr penge eller noe som vil koste meg skjorta, men ende opp som dyr bokstøtte.

Vennligst ikke start med å trolle med Samsung vs HTC, men heller gi meg råd. :)

Mest mobil for pengene og fremtidsrettet(vare i 2-3år).

Endret av klakkelakk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv S3 og er utrolig fornøyd. Har ikke prøvd One X noe særlig, men den har visstnok merkbart bedre lyd og kamera enn S3. I tillegg føles den mer solid. Er du derimot ute etter en telefon med flere funksjoner og med bedre hardware er det S3 du burde gå for. En annen ting er lagringsplass. Til tross for at S3 kun har 16 GB internminne har den støtte for 64 GB minnekort, noe One X ikke har. Med andre ord burde du gå for S3 dersom du er avhengig av utrolig mye lagret på telefonen til enhver tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...