medlem-68510 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg har lyst til å spille surround-lyd fra f.eks. VLC på begge lydkortene i min PC, slik at både headset og surround-anlegg spiller likt. Noen mulighet for det? PC-en kjører Windows 7 x64. Lenke til kommentar
Q.Q Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 På mitt lydkort har jeg en programvare som fulgte med når jeg kjøpte pc'n ny. Der kan jeg velge hvor lyden skal komme ut fra, fra f.eks headsett til stereo. Hvis du har programvare til begge lydkortene så vil jeg tro at du kan fikse det jeg fortalte over her om. Hvis begge lydkortene er det samme så vet jeg ikke om det er mulig, men vil tro at det er mulig med forskjellige lydkort, siden det da vil bli to forskjellige programvarer. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 Tror ikke du har skjønt spørsmålet mitt. Jeg vil ikke velge enten surround-anlegg eller headset, men suround-anlegg OG headset samtidig. Lenke til kommentar
Q.Q Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Tror ikke du har skjønt spørsmålet mitt. Jeg vil ikke velge enten surround-anlegg eller headset, men suround-anlegg OG headset samtidig. Var jo det jeg prøvde å forklare... Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Minijack-splitter... Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Minijack-splittere... Fix'd. Er som sagt surround lyd. Hadde håpet å slippe innkjøp av noe =/ Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Optisk splitter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå